תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: אופנועי KOVE בישראל

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    אופנועי KOVE בישראל

    המותג הסיני הספורטיבי KOVE מגיע לישראל בייבוא של ה.מ מוטורס - בתחילה עם אדוונצ'ר וסקרמבלר 500 סמ"ק ובהמשך עם דגמים נוספים; אופציה ל-6 שנות אחריות.

    http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%95%d7...8%d7%90%d7%9c/


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,068
    כל מה שהיבואן מפרסם נשמע אחלה.
    רק ההתחייבות לרכישה חוזרת במחיר מחירון שווה יותר ממחיר חבילת השירות.
    נחכה לראות מתי יגיע החדקרן...
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אם אני מבין נכון, המנוע הוא עוד העתק של ה-500 של הונדה... הנפח זהה, סיכוי טוב שהמהלך והקדח גם.
    מעניין האם שילמו להונדה בעד זכויות היוצרים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כל מה שהיבואן מפרסם נשמע אחלה.
    רק ההתחייבות לרכישה חוזרת במחיר מחירון שווה יותר ממחיר חבילת השירות.
    נחכה לראות מתי יגיע החדקרן...
    ממה שכתוב, רק הטרייד אין הוא במחיר מחירון - ההתחייבות לקניה חוזרת היא לא במחיר מחירון.

  5. #5
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם אני מבין נכון, המנוע הוא עוד העתק של ה-500 של הונדה... הנפח זהה, סיכוי טוב שהמהלך והקדח גם.
    מעניין האם שילמו להונדה בעד זכויות היוצרים.
    מנוע הונדה, לא העתק.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    מבלי לתת דעה או התייחסות למותג עצמו.

    כל אחד יכול לבנות אופנוע. בעידן המודרני זה פשוט מאד, קונים מנוע "מתקדם" מחברה בעלת שם שהחליפה את ליין המנועים שלה לחדשים יותר.
    קונים ציוד קצה של בולמים בלמים ושאר ירקות מיצרים אחרים (אף חברה בעולם לא מייצרת אופנוע שלם בעצמה).

    בונים שילדה מפלדה/אלומיניום במקום בו ההוצאות הכי נמוכות (מזרח) בוחרים שם או קונים שם נשכח מהעבר, את עיצוב האופנוע גונבים או מעתיקים
    מדגמים פופולריים קיימים, מוסיפים פלסטיקה זולה, אלקטרוניקה סינית, ריפודים זולים מתגים ושאר ירקות. ויש לך אופנוע "מכובד".

    עכשיו אם רוצים לשווק אותו הלאה אז בהתחלה מוכרים בבית ללא הגבלת תקן היורו, אח"כ מבצעים התאמות לשוק המבוקש ומכורים בזול מאד.

    המוכרים בסוכנות יספרו לכם "שהכל הונדה" וברמבו ויש אחריות וישמרו לכם על הערך אבל...

    מחירי האופנועים החדשים בארץ מתרחקים יותר ויותר בכל שנת דגם, למצוא היום אופנוע חדש שלא מגרד את המאה אלף כבר קשה ואופנועים
    שקפצו כבר את תקרת ה-200 לא נדירים בסוכנויות, אז מישהו מספק סחורה קצת פחות במחיר קצת פחות למלא את החלל.

    ראינו כבר מותגים שהגיעו עשו קצת רעש ונעלמו, מותגים שהחליפו יבואן או שתיים, אבל בכל מקום שימכרו לנו סיפור טוב עם מוצר זול יהיה כבר
    מי שיקנה.

    *** הערה חשובה ***

    זה לא שאני לא צופה לתעשיית הרכב הסינית התקדמות משמעותית אבל זה לא יהיה בתחום מנועי הבעירה הפנימית, אף אחד לא משקיע שם,
    כולם חושבים חשמל. אבל הענק הסיני יכול לעשות לתעשיית הרכב כולה ולאופנועים בפרט, מה שעשו היפנים לתעשייה בשנות השבעים.
    זה לא יהיה באותו המחיר של היום אבל סין מתקדמת בצעדי ענק לשליטה בעולם כולו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מבלי לתת דעה או התייחסות למותג עצמו.

    כל אחד יכול לבנות אופנוע. בעידן המודרני זה פשוט מאד, קונים מנוע "מתקדם" מחברה בעלת שם שהחליפה את ליין המנועים שלה לחדשים יותר.
    קונים ציוד קצה של בולמים בלמים ושאר ירקות מיצרים אחרים (אף חברה בעולם לא מייצרת אופנוע שלם בעצמה).

    בונים שילדה מפלדה/אלומיניום במקום בו ההוצאות הכי נמוכות (מזרח) בוחרים שם או קונים שם נשכח מהעבר, את עיצוב האופנוע גונבים או מעתיקים
    מדגמים פופולריים קיימים, מוסיפים פלסטיקה זולה, אלקטרוניקה סינית, ריפודים זולים מתגים ושאר ירקות. ויש לך אופנוע "מכובד".

    עכשיו אם רוצים לשווק אותו הלאה אז בהתחלה מוכרים בבית ללא הגבלת תקן היורו, אח"כ מבצעים התאמות לשוק המבוקש ומכורים בזול מאד.

    המוכרים בסוכנות יספרו לכם "שהכל הונדה" וברמבו ויש אחריות וישמרו לכם על הערך אבל...

    מחירי האופנועים החדשים בארץ מתרחקים יותר ויותר בכל שנת דגם, למצוא היום אופנוע חדש שלא מגרד את המאה אלף כבר קשה ואופנועים
    שקפצו כבר את תקרת ה-200 לא נדירים בסוכנויות, אז מישהו מספק סחורה קצת פחות במחיר קצת פחות למלא את החלל.

    ראינו כבר מותגים שהגיעו עשו קצת רעש ונעלמו, מותגים שהחליפו יבואן או שתיים, אבל בכל מקום שימכרו לנו סיפור טוב עם מוצר זול יהיה כבר
    מי שיקנה.

    *** הערה חשובה ***

    זה לא שאני לא צופה לתעשיית הרכב הסינית התקדמות משמעותית אבל זה לא יהיה בתחום מנועי הבעירה הפנימית, אף אחד לא משקיע שם,
    כולם חושבים חשמל. אבל הענק הסיני יכול לעשות לתעשיית הרכב כולה ולאופנועים בפרט, מה שעשו היפנים לתעשייה בשנות השבעים.
    זה לא יהיה באותו המחיר של היום אבל סין מתקדמת בצעדי ענק לשליטה בעולם כולו.
    גם בתחום האלקטרוניקה הסינים לא שם עדיין ורוב המערכות באופנועים הסיניים הם אירופאים וכל זה כדי לקבל תקינה באירופה במיוחד במערכות בטיחות כמו הABS

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,068
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    ממה שכתוב, רק הטרייד אין הוא במחיר מחירון - ההתחייבות לקניה חוזרת היא לא במחיר מחירון.
    "

    1. 6 שנות אחריות מלאה עד 60,000 קילומטרים.
    2. התחייבות לטרייד-אין במחיר המחירון לדגם KOVE אחר או למותג אחר מבית ה.מ ישראל – לאחר 24 חודשים מיום הרכישה.
    3. התחייבות ל BUY-BACK במזומן (רכישה חוזרת) – לאחר 24 חודשים מיום הרכישה.
    4. התחייבות להטסת חלקי חילוף לישראל אם לא ניתן לספקם תוך 7 ימי עסקים.
    5. התחייבות לאופנוע חליפי אם האופנוע נאלץ להישאר במוסך יותר מסוף שבוע אחד בשל חוסר בחלקי חילוף.
    6. בעבור דגם האדוונ'צר 500X: סט ארגזי אלומיניום בשווי 6,000 שקלים – ב-2,500 ש"ח בלבד.
    7. מועדון רוכבים, טיולים, אירועים הדרכות מסובסדים למען קהילת רוכבי KOVE




    "
    צודק. עדיין, הסיבה שקניתי 701 ולא 690 היא כי כעסתי על אחת מסוכנויות הכתומים שלא הסכימו לזכות מחיר מחירון על כלי שלהם בטרייד. לא בדקת, יכול להיות שגם מותגים אחרים מזלזלים בלקוחות שלהם ופוגעים בערך המותג. אולי שמדובר בסיבה שולית אבל אם המותג לא שומר על המחיר שלו -למה שהשוק ישמור?
    סעיף 4 הוא העז היחידה שאני רואה בהצהרה. ושוב, כדי להיות הוגן אני יודע שמותגים אחרים לא תמיד מחזיקים את כל החלקים זמינים. עדיין, עז.
    מעל הכל- 6 שנות אחריות \ 60,000 ק"מ. למי שרוכב בשטח זה מעולה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,068
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מבלי לתת דעה או התייחסות למותג עצמו. כל אחד יכול לבנות אופנוע. בעידן המודרני זה פשוט מאד, קונים מנוע "מתקדם" ...
    הסינים יעשו למותגים האירופאים את מה שעשו היפנים הרבה יותר מהר. הם מייצרים עבורם כבר שנים, למדו הרבה ויכולים אפילו לשכור מעצבים ומהנדסים. אפילו בשיווק הם לא ממציאים את הגלגל. וסתם חושב בקול רם... כל נתוני הגבר גבר של האופנועים הגיבורים שלנו רחוקים מהמציאות. הפער בין כוחות הסוס שהיצרן מצהיר עליהם לבין הכוח והמומנט שמקבלים בגלגל רואים בכל סרטון שיפור במכון דיינו. הסירוס האלקטרוני מגיע לעשרות אחוזים. אז אם אתה משלם אבל לא מקבל "אדוונצ'ר חיה רעה" אלא חיה מסורסת, אולי עדיף לשלם שליש פחות ולקבל חיה חלשה יותר מלכתחילה. מי צריך 50 כ"ס בשטח?
    עוד שנה שנתיים כבר יהיו מסקנות מובהקות יותר לגבי האמינות של ה 450 ראלי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הסינים יעשו למותגים האירופאים את מה שעשו היפנים הרבה יותר מהר. הם מייצרים עבורם כבר שנים, למדו הרבה ויכולים אפילו לשכור מעצבים ומהנדסים. אפילו בשיווק הם לא ממציאים את הגלגל. וסתם חושב בקול רם... כל נתוני הגבר גבר של האופנועים הגיבורים שלנו רחוקים מהמציאות. הפער בין כוחות הסוס שהיצרן מצהיר עליהם לבין הכוח והמומנט שמקבלים בגלגל רואים בכל סרטון שיפור במכון דיינו. הסירוס האלקטרוני מגיע לעשרות אחוזים. אז אם אתה משלם אבל לא מקבל "אדוונצ'ר חיה רעה" אלא חיה מסורסת, אולי עדיף לשלם שליש פחות ולקבל חיה חלשה יותר מלכתחילה. מי צריך 50 כ"ס בשטח?
    עוד שנה שנתיים כבר יהיו מסקנות מובהקות יותר לגבי האמינות של ה 450 ראלי.
    אני לא מדבר רק על שטח, אני מדבר על מוצר סיני בכללותו. זה נכון שהסינים מייצרים לכל החברות אבל...וזה אבל גדול, כשהם מייצרים למישהו
    אחר, הם מחויבים בתו תקן וסטנדרט מסוים, זה אומר בקרת איכות, זה אומר מפעל מודרני, זה אומר פיקוח ועדיין יש תקלות. עכשיו כשכל הייצור
    הוא סיני אפשר להנמיך את הסטנדרט, אפשר לייצר בחומרים זולים יותר ואפשר לבצע המון טריקים נחמדים להוזלה יצור.

    אנחנו מכירים את זה מתחום הרכב שרכב אחד מזדקן פחות טוב מרכב אחר, הצבע דוהה יותר מהר ומתקלף, פלסטיקה מתפוררת נסדקת, חלקים
    מאלומיניום מיוצרים פתאום מפלסטיק, צינורות מנוע שמתייבשים הרבה יותר מהר בקיצור דוגמא חייה:
    דאצ'יה דסטר מול רנו דאסטר אותו רכב ב-ד-י-ו-ק, מרכב זהה מנוע רנו זהה אפילו צורת הלוגו על ההגה זהה רק שונה בכיתוב, הדאצ'יה נמכרת
    זול מהרנו כי יש לה שכבת צבע אחת פחות, ריפודי הפנים והשטיחים אחרים זולים, המקומות הנסתרים בדאצ'יה אלה המכוסים בשטיח או פנל פלסטיק
    לא צבועים בצבע המרכב בשביל חיסכון, בעצם בשביל מחיר נמוך שינמכו את הגימור וחסכו בחומרים.

    לאחר כמה שנים במבחן המראה זו מול זו תגלו שהדאצ'יה נראית "עייפה" יותר. ועדיין היא מחזיקה תו תקן נהדר נוסעת פצצה וכמעט חפה מתקלות.

    אז כן אל מול הרנו הדאצ'יה נותנת מלחמה מעולה ומוכרת המון לא בגלל שהיא טובה יותר אלה בגלל התמורה למחיר.

    ראיתי אופנועים סיניים, ראית ברגיי פח, ראיתי חלודה שמגיעה במהירות משום מקום, פלסטיקים שיושבים חפיף ומתעוותים בקיץ, אופנועים מרשרשים
    בגלל אי התאמות קטנות, צריכת שמן גבוהה. וכד. את זה לא רואים ולא יספרו לכם בסוכנות.

    ודבר אחרון התחייבות לקנות מחירון, אם מחיר האופנוע נופל אחרי שנתיים ביותר מחצי וזה מחיר השוק שלו כמחירון, מה הרווחנו? הבימירים שומרים
    מחירון היפנים שומרים מחירון, אבל דווקא התותחים הכבדים והיקרים (דוקאטי KTM ונוספים) מפילים מחירון ומחיר אז אם בארזים נפלה שלהבת,
    מה יגידו אזובי הקיר מסין?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    דאצ'יה דסטר מול רנו דאסטר אותו רכב ב-ד-י-ו-ק, מרכב זהה מנוע רנו זהה אפילו צורת הלוגו על ההגה זהה רק שונה בכיתוב, הדאצ'יה נמכרת
    זול מהרנו כי יש לה שכבת צבע אחת פחות, ריפודי הפנים והשטיחים אחרים זולים, המקומות הנסתרים בדאצ'יה אלה המכוסים בשטיח או פנל פלסטיק
    לא צבועים בצבע המרכב בשביל חיסכון, בעצם בשביל מחיר נמוך שינמכו את הגימור וחסכו בחומרים.
    מאיפה הבאת את זה?
    ברוסיה הדאסטר היה נמכר כ"רנו" (וגם כ"ניסאן") ובאירופה הוא נמכר כ"דאצ'יה".
    זה אותו רכב בדיוק, ולא נראה לי שיש הבדל כלשהו במספר שכבות הצבע.

    וחוץ מזה, הדאסטר (רכב כנה, אמין ועמיד, שלא מתיימר להיות מה שהוא לא) זה הניגוד הגמור לתוצרי תעשיית הרכב/אופנועים הסינית.
    מה שמוכרים הסינים - אלה סמארטפונים על גלגלים, עמוסי תכנה ומסכים. החלק של ה"רכב" (היגוי, מתלים) שולי מבחינתם ומבחינת קהל היעד שקונה את הרכבים האלה.
    אני מניח שעוד 5-7 שנים הרכבים האלה גם ירגישו כמו סמרטפון ישן (ז"א יתחילו להיתקע, להיכבות או שישבר להם מסך) - ואז בעליהם יאלץ לזרוק אותם לפח, כי מי רוצה לקנות סמארטפון מיושן ומקולקל?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    , ראיתי חלודה שמגיעה במהירות משום מקום, פלסטיקים שיושבים חפיף ומתעוותים בקיץ,
    בלי לגרוע משאר הדברים שכתבת,
    חלודה תוך זמן קצר מופיעה משום מקום בשנים האחרונות, גם על מיטב התוצרת היפנית. וחלקי פלסטיקה מביישים כנ"ל (אמנם בקטנועים).

אשכולות דומים

  1. אופנועי CAKE מושקים בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 13-03-2023, 00:06
  2. התייצבות בשוק אופנועי האנדורו בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-07-2018, 14:20
  3. אופנועי אינדיאן בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 16:43
  4. השקה מקומית: אופנועי SWM בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 23:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO