עשן לבן בד"ר שריפת שמן. בבוקר לפני שכל החלקים מתחממים, מתרחבים ואוטמים (רינגים) יש יותר שריפה. לעתים מלווה גם בהנעה קשה יותר.
אבל,
עשן לבן אחרי עמידה ממושכת לעתים גם נובע ממובילי שסתומים (שמן ממכסה שסתומים יורד בגרביטציה לחלל השריפה.
עם זאת, נשמע שהמנוע שלך אכן זקוק לאוברול.
ועוד כלל אצבע.
לרוב, כשקטנוע מתחמם בנסיעה מהירה ולא בעמידה, הכיוון של התקלה הוא פחות מאורר, ויותר ספיקת מים (משאבה עייפה, או מעברים סתומים). הרבה פעמים משאבה בסוף דרכה גם מתחילה לנזול מחריר הניקוז (אך לא תמיד).


ציטוט ההודעה בתגובה