לא מחייב שהשמן יגיע למים כשהאטם ראש פרוץ - אני מדבר על גזים שמגיעים למערכת הקירור.
המנוע מאבד מים?
מיכל העודפים מוצף כשהמד מראה על התחממות?
וידאת שהרדיאטור לא חסום?
אתה יכול לבטל את התרמוסטט, זה לא נכון מבחינה מכנית אבל זה כנראה יפתור את הבעיה (ויביא בעיות אחרות כמו ירידה בביצועים ועליה בצריכה).

לגבי המשאבה - אם אתה לא רואה טפטופים של נוזל קירור היא כנראה בסדר.
בספר בדרך כלל קוראים לזה weep hole, מה שצילמת נראה שזה זה.
זה חריר ביקורת בצד התחתון של המשאבה, תוודא שהוא לא חסום בשמן לפי מה שצילמת האזור עמוס בשמן וחול.

הרולים יפחיתו את צריכת השמן והדלק אבל לא קשורים להתחממות.
מנוע תקין לא יתחמם גם אם תיסע במאמץ בכל תנאיי הסביבה.