תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: ויסטרום DL650 2016 - חדש אצלי מעוניין להבין מה המגבלות בשטח

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    דבר ראשון וחשוב.
    דווקא דרכים לבנות שהן לכאורה קלות, מספקות את האחיזה הכי מחורבנת שיש. עם צמיגי כביש, ואפילו צמיגי כביש עם אוריינטציית שטח קלה, זה פחד אלוהים לרכב עליהן.כל עיקול מצריך הורדת קצב לכדי זחילה.
    הפתרון היחיד הוא צמיגי שטח עם קוביות אמיתיות, ואלו הורגים את חווית הרכיבה בכביש, וגם נהרסים בכביש די מהר (נוצרים גלים בסוליה).

    עדיין, כמעט כל אופנוע כביש יצליח להגיע למקומות אליהם אף פרייבט לא יצליח.

    אם אתה מעוניין במשהו מעבר לשבילים לבנים, חפש אופנוע עם ג'אנטים עם שפיצים ולא ג'אנט יצוק. עדיף כאלו שהם טיובלס (יקר יותר). מעבר ליכולת הטובה יותר שלהם לספוג מהלומות בלי להתעקם/להסדק, זה בד"כ מעיד על האוריינטציה והיכולת של האופנוע כולו.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2022
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    דבר ראשון וחשוב.
    דווקא דרכים לבנות שהן לכאורה קלות, מספקות את האחיזה הכי מחורבנת שיש. עם צמיגי כביש, ואפילו צמיגי כביש עם אוריינטציית שטח קלה, זה פחד אלוהים לרכב עליהן.כל עיקול מצריך הורדת קצב לכדי זחילה.
    הפתרון היחיד הוא צמיגי שטח עם קוביות אמיתיות, ואלו הורגים את חווית הרכיבה בכביש, וגם נהרסים בכביש די מהר (נוצרים גלים בסוליה).

    עדיין, כמעט כל אופנוע כביש יצליח להגיע למקומות אליהם אף פרייבט לא יצליח.

    אם אתה מעוניין במשהו מעבר לשבילים לבנים, חפש אופנוע עם ג'אנטים עם שפיצים ולא ג'אנט יצוק. עדיף כאלו שהם טיובלס (יקר יותר). מעבר ליכולת הטובה יותר שלהם לספוג מהלומות בלי להתעקם/להסדק, זה בד"כ מעיד על האוריינטציה והיכולת של האופנוע כולו.
    תודה על התשובה,
    שמתי לב לעובדה ששבילים לבנים הם פחד, והכן מוריד מהירות שם.
    המטרות מהכלי הן לא באמת שטח קשוח (לשטח קשוח אני עם ג'יפ) מצד שני כשאני מגיע למקום יפה - לא רוצה להיות מוגבל.
    מצד שלישי ( ) זה הצד שאני הכי פחות אוהב, האופנוע לא יוחלף, זה מה יש כרגע ואני מנסה להפוך את הלימון ללימונדה ולהנות ממנו כמה שאפשר גם במקומות שהתרגלתי להגיע עם הג'יפ.
    לכן השאלות.
    קורס האדוונצ'רים שנרשמתי אליו מתקרב, מאמין שאחריו אהיה יותר חכם (לא איינשטין, אבל גם אנסה לתרגל הרבה ).

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,080
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    דבר ראשון וחשוב.
    דווקא דרכים לבנות שהן לכאורה קלות, מספקות את האחיזה הכי מחורבנת שיש. עם צמיגי כביש, ואפילו צמיגי כביש עם אוריינטציית שטח קלה, זה פחד אלוהים לרכב עליהן.כל עיקול מצריך הורדת קצב לכדי זחילה.
    הפתרון היחיד הוא צמיגי שטח עם קוביות אמיתיות, ואלו הורגים את חווית הרכיבה בכביש, וגם נהרסים בכביש די מהר (נוצרים גלים בסוליה).
    ...
    אם אתה מעוניין במשהו מעבר לשבילים לבנים, חפש אופנוע עם ג'אנטים עם שפיצים ולא ג'אנט יצוק.
    צמיגי אדוונצ'ר שמוגדרים כ 70 -30 או 80-20 מספקים מספיק אחיזה בשבילים לבנים ויותר. כדי לצמצם את הסיכון (שקיים) משבילים לבנים לא הייתי ממליץ על קוביות כי האחיזה בכביש נגרעת בעשרות אחוזים וזה יותר מסוכן לטעמי. גם מהירות נפגעת קשות. אני זוחל בקצב מכוניות עם קוביות גדולות עכשיו ותוהה אם ההחלטה היתה נכונה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,696
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    צמיגי אדוונצ'ר שמוגדרים כ 70 -30 או 80-20 מספקים מספיק אחיזה בשבילים לבנים ויותר. כדי לצמצם את הסיכון (שקיים) משבילים לבנים לא הייתי ממליץ על קוביות כי האחיזה בכביש נגרעת בעשרות אחוזים וזה יותר מסוכן לטעמי. גם מהירות נפגעת קשות. אני זוחל בקצב מכוניות עם קוביות גדולות עכשיו ותוהה אם ההחלטה היתה נכונה.
    שבילים לבנים (לא מאתגרים) עשיתי עם צמיגי כביש-תיור ספורטיביים...
    לא שזה הדבר הכי כיפי שעשיתי עם אופנוע בחיי, אבל נסבל.

    עם צמיגים 70-80% כביש - ראה את התמונות שלי למעלה עם הויסטרום... לדעתי נעל מצלר טוראנס או משהו בסגנון.
    הרבה מטיילים חוצי מדבריות אוהבים את המיטאס E-07+ (60% כביש) - אומרים שיש להם יכולת טובה הן בכביש והן בשביל, ואורך חיים שמתאים למסעות.
    השאלה היחידה היא למה לבחור בויסטרום ככלי טיולים שמשמש הן לכביש והן לשטח. טנרה 660 עושה את זה הרבה יותר טוב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-12-2016, 17:09
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-12-2016, 17:00
  3. עשיתי רכיבת מבחן על DL650 ויסטרום
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 30-11-2016, 15:03
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-11-2016, 04:06
  5. אני מודה. את זה לא הצלחתי להבין
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 20:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO