עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 33 מ 33

אשכול: ממולטי 1260S GT ל-MT10SP

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    יש ל-1260 את הקסם שלו -במעבר בין 5,000 ל-6,000 עם מצערת פתוחה רואים זיקוקים ממש עד לקו האדום.
    לגבי התחושה בסל"ד נמוך יש ברשת הרבה חוות דעת של כאלו ששינו את יחסי העברה של הגלגל"ש ומספרים על חוויה אחרת.
    בטרייסר החלפתי גלגלש קדמי מ- 16 ל-15, ובסט השני חזרתי ל-16 מקדימה אבל עם עוד 2 שיניים מאחורה. והאופנוע היה הרבה יותר מהנה לרכיבה. במולטי התלבטתי אם להחליף והחלטתי לא לשחק עם זה.

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הcp3 והcp4 מוכיחים אחרת שאפשר גם וגם. אין שום אופי במנוע שלא מצליח ליצר מומנט כמו שצריך בסל״ד נמוך ודורש אפילו להוריד להילוך ראשון בפניות איטיות כמו הוי סטרום 1000 שהיה לי שהוא דוגמא לכח שלא מחולק נכון אבל שם זה היה נסיון להכניס מנוע ספורט של הTL לאופנוע תיור והציבור הצביע ברגליים שזה היה ההפך הגמור מה650
    לא אמרתי שאי אפשר אחרת.
    רק אומר - אני נהנה כבר 9 שנים מהאופנוע שלי... ויצא לי לרכב על MT09.
    כנראה שה"אפשר גם אחרת" מדבר אליך יותר מאשר שהוא מדבר אלי, אחרת הייתי מחליף אופנוע מזמן וקונה טרייסר 9 במקום המולטי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    היום יצאתי עם הקפטן לרכיבת מבחן כפולה - וורסיס 1100 (דגם ביניים עם מתלים רגילים) וטרייסר 9GT דור ראשון (2021-2025). קיבלנו אופנועים ממש חדשים ויצאנו לכיוון בר בהר ובית גוברין.
    התחלתי עם הטרייסר, חוץ מתנוחת הרכיבה ומשקף הרוח, האופנוע היה כמו שזכרתי. המנוע נהדר, המתלים הסמי אקטיביים נהדרים (אהבתי את המצב הספורטיבי יותר -A1). פחות התחברתי לתנוחת הרכיבה ולמשקף הרוח, שני דברים שלא אהבתי גם בזה שהיה שלי עד ששיניתי את הכידון והרגליות למצב השני שלהם, היותר ספורטיבי. אז גם המשקף התחיל לעבוד כי הגוף יושב אחרת.

    בבית גוברין התחלפנו ועשינו את אותו מסלול בכיוון ההפוך. הוורסיס זה חרא של ... לא יודע של מה כי אופנוע זה לא! אולי מסחרית קטנה אולי SUV אמריקאי רך ורופס. הוא כבד מאד. חלש, ממש חלש. רכבתי במצב ספורט והרגשתי כמו שאני במצב גשם. האופנוע מפזר חום כמו רדיאטור בדירה שכורה בחורף הירושלמי. המנוע עסוק ולא זורם, הסלד מרגיש גבוה ממה שהוא באמת. ההיגוי כבד. והכל מגושם. הבלמים היו חלשים מאד והמיתלים רופסים. לא ציפיתי לכלום ובפועל הוא היה הרבה יותר גרוע ממה שדמיינתי.

    המולטי למשל היה גדול כמוהו אבל כל המכלולים היו בטופ. כך שאין שום מקום להשוואה. ואם כבר הזכרתי את המולטי אז בסוף הרכיבה היום חזרתי לעשר והרגשתי בדיוק כמו שהרגשתי בפעם הראשונה שלקחתי סיבוב על האופנוע של גל (אז הייתי עם המולטי ומהר מאד אחר כך החלפתי לעשר). כמו אז גם היום - אני חושב שזה אופנוע מושלם (עבורי), בול בהכל. בתנאי שאתם רוכבים לבד ולא מרכיבים.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO