עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: ממולטי 1260S GT ל-MT10SP

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046

    ממולטי 1260S GT ל-MT10SP

    הטרייסר נמכר ובמקומו הגיע מולטי 1260S GT בצבע אפור מט עם שלדה אדומה ומזוודות צד מקוריות, שנת 2020 עם 17,500 ק"מ. דוגמן בכל קנה מידה.
    המולטי היה נהדר, מהנה ואמין - ב-28,500 ק"מ התקלה היחידה היתה מד דלק שהוחלף באחריות.
    לאנשים כמו שושנה שרוכבים הרבה בזוג זה יכול להיות האופנוע המושלם, נוח וספורטיבי במידה שווה, ומבלי שהדברים יבואו אחד על חשבון השני.
    כמי שרוכב בדרך כלל ללא מורכב/ת לא היה לזה ערך מוסף בעיני והתחשק לי משהו קליל יותר. מלכתחילה בכלל לא חשבתי על המולטי וכל הקניה שלו היתה די במקרה. פרסמתי אותו וקיבלתי מבול של טלפונים, ברגע שגם הסכמתי להתפשר במחיר הוא עף.
    לעניין הרכיבה בזוג - זה האופנוע היחיד שלא הרגשתי את המורכבת, ובלחיצת כפתור (מעבר למצב מתלים של רכיבה בזוג), היא כאילו נעלמה ורכבתי בקצב המוכר בכבישים המוכרים, כמו שאני לבד על האופנוע. פשוט מדהים. בכלל כל מערכת המתלים של המולטי מדהימה, ספורטיבית ונוחה מבלי שהדברים יבואו אחד על חשבון השני.

    לפני חודש הזדמן לי לרכוב על GS1250 אדוונצר במשך יום שלם ועל 1300GS במשך יומיים, ולדעתי המולטי הרבה הרבה הרבה יותר מהנה לרכיבה.

    המעבר ל-10 הוא כמו מעבר מ-AMG כלשהו לאימפרזה טורבו STI. בינתיים אני מאד מרוצה מהשינוי. בדיוק מה שדמיינתי ורציתי.

    לפעמים שואלים כאן על אופנועים שונים והתשובה היא שאין מקום להשוואה ושמדובר בסגמנטים שונים, אבל זה בדיוק היופי באופנועים - אפשר גם לחפש אופנוע לפי תקציב מוגדר מכל הסגמנטים ולחוות דברים כל כך שונים. הסגמנטים אולי שונים אבל המחיר, הכח וההנאה די דומים, למרות ההבדלים הגדולים בין הסגמנטים השונים. ההחלפה אגב היתה ראש בראש, בדיוק במחיר שנמכר המולטי נקנה הימאהה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עד היום בא לי MT10 בכל פעם שאני רוצה להחליף אופנוע, ואני רואה בפייסבוק שגם שצביקה החבר הירושלמי שלכם רוכב על אחד אחרי הרבה אירופאים שזה אומר הרבה על האופנוע הזה.

    מה שתמיד פסל אותו זה הצריכת דלק ביחס למיכל, יש דיווחים סותרים ברשת וזה תמיד הפחיד אותי.
    מבחינת תיור הוא בכיף יכול לעמוד במשימה עם כמה תוספות.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    באחד הטיולים עשינו לטרון עין בוקק בקצב מסוים, היינו שני mt10 מהדור הקודם וטרייסר 9. כולם תדלקו בלטרון ובים המלח. הטרייסר עם המנוע הקטן התאמץ יותר מכולם ושתה ליטר יותר מה-10. ברור שברכיבה מנהלתית התוצאות יהיו אחרות.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    באחד הטיולים עשינו לטרון עין בוקק בקצב מסוים, היינו שני mt10 מהדור הקודם וטרייסר 9. כולם תדלקו בלטרון ובים המלח. הטרייסר עם המנוע הקטן התאמץ יותר מכולם ושתה ליטר יותר מה-10. ברור שברכיבה מנהלתית התוצאות יהיו אחרות.
    שאני באלפים אני לוחץ חזק על הטרייסר ולא מצליח לרדת מ 1 ל18.
    החבר׳ה של הMT10 אומרים 1 ל10 שלוחצים ו1 ל14 ברגוע

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    עד כה תדלקתי פעמיים, הקצב היה מהיר והתוצאה היתה 1 ל-12.
    בטרייסר עם יחס העברה מינוס 6% מהמקור - הייתי עושה 1 ל-15 במנהלי ו-1 ל-13 בטיולים.
    עם יחס העברה מינוס 4% (ב-42,000 החלפתי שרשרת ומידות גלגלי שיניים) הצריכה השתפרה משמעותית. זה היה האיזון הכי נכון לטעמי.
    המולטי עשה 1 ל-13 ו-1 ל-15, בהתאמה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    כל רוכב חייב להיות הבעלים של אופנוע אירופאי לפחות פעם אחת בחייו, על מנת שידע להעריך אמינות של אופנוע יפני.

    ומי שעושה השוואה בין הורסיס לדוקאטי פשוט מפספס את העניין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כל רוכב חייב להיות הבעלים של אופנוע אירופאי לפחות פעם אחת בחייו, על מנת שידע להעריך אמינות של אופנוע יפני.

    ומי שעושה השוואה בין הורסיס לדוקאטי פשוט מפספס את העניין.
    דווקא בעיני ההשוואה במקום, שני כלים שנועדו לאותן מטרות אך נבנו שונה.
    אני גם חושב שהורסיס קרוב יותר למולטי 950 מאשר ל-1260 - מבחינת אבזור, נפח מנוע, הספק וגם מחיר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כל רוכב חייב להיות הבעלים של אופנוע אירופאי לפחות פעם אחת בחייו, על מנת שידע להעריך אמינות של אופנוע יפני.

    ומי שעושה השוואה בין הורסיס לדוקאטי פשוט מפספס את העניין.
    יש כלים אירופאים אמינים ויש כלים יפנים שלא, אבל הממוצע הוא בהחלט לטובת היפנים.

    ההשוואה בין המולטי לורסיס היא בדיוק העניין, שם בדיוק ניתן לראות איפה קוואסקי מפספסים קצת.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אגב שושני, יש לך טענות לאמינות של הבימרון?
    כי ככל הידוע לי, הוא לא יוצר ביפן
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הבימרון טוקטוק של פעם

    טוקטוק עם מנוע רוטקס ואלקטרוניקה די בסיסית
    שייך לימים אפלים בהם הרוכב היה צריך לדעת לרכוב ולא היו גמדים ששומרים עליו

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אגב שושני, יש לך טענות לאמינות של הבימרון?
    כי ככל הידוע לי, הוא לא יוצר ביפן
    אופנוע אמין מסיבה פשוט הוא יוצר בעידן שעדיין הייתה משמעות לאמינות ויצאו הכלים אופנועים ומכוניות הכי אמינות אי פעם.
    וכן יש לו מחלות ידועות אם מטפלים בהם נכון הוא נהדר.

    אגב ה-750 החדשים סובלים מבעיות רבות הרבה יותר תשאל את א'.

    4-בשורה זה עניין של אופנה לפני כמה עשורים כל בוחני הרכב בעולם נשבעו שזה המנוע של אלוהים וחלקם עדיין חושבים ככה
    במקרה של הב מ וו 1000.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא זוכר בדיוק אבל יש מצב שבשנתונים האלו הוא עדיין היה מיוצר ע״י אפריליה

    הבימרון ישב אצלי כמה חודשים אני חושב שהוא רוטקס אבל בדומה לסבא ג'פטו הוד רוממות הקפטן אני תופס לאט ושוכח מהר

    דרז בטעות ערכתי לך את התגובה
    מחילה
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 24-07-2024 בשעה 14:37.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא זוכר בדיוק אבל יש מצב שבשנתונים האלו הוא עדיין היה מיוצר ע״י אפריליה

    הבימרון ישב אצלי כמה חודשים אני חושב שהוא רוטקס אבל בדומה לסבא ג'פטו הוד רוממות הקפטן אני תופס לאט ושוכח מהר

    דרז בטעות ערכתי לך את התגובה
    מחילה
    זה מה שקורה שנותנים יותר מידי כח לבן אדם הלא נכון

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046

    מנוע וגיר

    מנוע - שניהם מדהימים אבל אני מעדיף את זה של הימאהה.

    הכתבות דיברו על קטר עם 13 קג"מ, כזה שמקבל אחוז ניכר מהכח כבר ב-3,000 סלד. בפועל אפילו הטרייסר שקדם לו הרגיש עם יותר מומנט בסל"ד נמוך. וזאת למרות תזמון שסתומים משתנה שמותקן במולטי 1260.

    עד 4,000 סל"ד לא חסר כח אבל יש נדנודים קדימה אחורה, שמשדרים שהמנוע רוצה יותר סל"ד. ב-5,000 זה מתחיל לעבוד חלק, וב-6,000 מקבלים בעיטה בתחת והכל עף קדימה. מכת מחץ מרגשת ומהנה.

    מנגד ההילוכים סופר ארוכים ואי אפשר להיות בשישי מתחת ל-135. בנוסף בגלל שההילוכים כל כך ארוכים, כל מהירות מחייבת את ההילוך שלה.

    אציין שהמולטי הגיע עם פול סיסטם טרמיניוני ומפה מקורית של דוקאטי. שניהם הותקנו בליגל לפני המסירה.

    ב-10 אין דרמות ואין בעיטה בתחת אבל בכל סל"ד יש ים כח, כל סיבוב מצערת, ללא קשר להילוך או לסל"ד מעיף אותך קדימה. בגלל שזה נייקד, ובגלל הגודל הפיזי הקטן, וזה שיושבים על הפרונט - התחושה היא שיושבים על טיל רחב, כזה שקשה לחבק ולהישאר עליו. כיף. זה הזמן לעבוד מחדש על עבודת הרגליים, במולטי ובטרייסר זה לא היה הכרחי, כאן כן.

    מעבר לזה שזה 4 בשורה, שבאופן אישי אני מאד אוהב, במקרה שלה-10 בזכות זה שהוא קרוספליין אין את החלקות החשמלית אלא חספוס נעים ומהנה. שאפו לימאהה.

    גיר - במולטי ההילוכים ארוכים מידי, גם ההילוכים עצמם וגם המהלך של רגלית ההילוכים. בימאהה הכל מדויק ונכון. לדעתי.
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 24-07-2024 בשעה 22:43.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    מנוע - שניהם מדהימים אבל אני מעדיף את זה של הימאהה.

    הכתבות דיברו על קטר עם 13 קג"מ, כזה שמקבל אחוז ניכר מהכח כבר ב-3,000 סלד. בפועל אפילו הטרייסר שקדם לו הרגיש עם יותר מומנט בסל"ד נמוך. וזאת למרות תזמון שסתומים משתנה שמותקן במולטי 1260.

    עד 4,000 סל"ד לא חסר כח אבל יש נדנודים קדימה אחורה, שמשדרים שהמנוע רוצה יותר סל"ד. ב-5,000 זה מתחיל לעבוד חלק, וב-6,000 מקבלים בעיטה בתחת והכל עף קדימה. מכת מחץ מרגשת ומהנה.

    מנגד ההילוכים סופר ארוכים ואי אפשר להיות בשישי מתחת ל-135. בנוסף בגלל שההילוכים כל כך ארוכים, כל מהירות מחייבת את ההילוך שלה.

    אציין שהמולטי הגיע עם פול סיסטם טרמיניוני ומפה מקורית של דוקאטי. שניהם הותקנו בליגל לפני המסירה.

    ב-10 אין דרמות ואין בעיטה בתחת אבל בכל סל"ד יש ים כח, כל סיבוב מצערת, ללא קשר להילוך או לסל"ד מעיף אותך קדימה. בגלל שזה נייקד, ובגלל הגודל הפיזי הקטן, וזה שיושבים על הפרונט - התחושה היא שיושבים על טיל רחב, כזה שקשה לחבק ולהישאר עליו. כיף. זה הזמן לעבוד מחדש על עבודת הרגליים, במולטי ובטרייסר זה לא היה הכרחי, כאן כן.

    מעבר לזה שזה 4 בשורה, שבאופן אישי אני מאד אוהב, במקרה שלה-10 בזכות זה שהוא קרוספליין אין את החלקות החשמלית אלא חספוס נעים ומהנה. שאפו לימאהה.

    גיר - במולטי ההילוכים ארוכים מידי, גם ההילוכים עצמם וגם המהלך של רגלית ההילוכים. בימאהה הכל מדויק ונכון. לדעתי.

    לגבי המנוע של המולטי בסל"ד נמוך זה בדיוק מה שחבר שלי אומר וזה עוד יותר גרוע שאתה בכבישים צרים וסיבובים שדורשים ירידה לשני ולפעמים לראשון (תלוי במנוע), הטרייסר לא דורש הרבה משחקים בהילוכים בכבישים כאלו והמולטי כן

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO