ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
עניין של טעם, רכבתי על הטנרה בכביש ומאד נהנתי ממנו, הוא התנהג למופת גם בכבישים מפותלים ולא הורגש שחסר לו כח (למרות שזה היה בתקופה של ה-Z שההספק שלו כפול). מצד שני רכבתי על הדיוק 890 (נייקד) ןלא אהבתי אותו. לא יודע להגיד עם על האדוונצר 890 הייתי נהנה יותר (בכביש), ההגיון אומר שכנראה שלא.
לא חסר לטנרה כוח אבל בעיני הפרונט עם 21 ומתלים מינוס ממש לא מתאים לרכיבה מהירה בכבישים מפותלים ולא לבלימות חזקות. ה 890 הוא האופנוע שסיפק את התחושה הכי חדה מדוייקת ונשלטת שרכבתי עליו. על ה 890 אדוונצ'ר לא רכבתי אבל גם 790 אדוונצ'ר לא מתקרב לדיוק 890. אני לא חושב שזה רק עניין של טעם כי יש הבדלים בגובה, בקוטר, במהלך מתלים וכו'. בדרך אלון (החלק הדרומי) עם דיוק 890 מול טנרה זה לא כוחות.

ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
לגבי הטראנסאלפ.
לפני שקונים אחד כזה למטרת נסיעה גם בשטח. אני מאוד ממליץ ללכת ולסקור אחד פיזית, בעינים. במיוחד את מה שמכונה "מרכב תחתון". אני התרשמתי שהוא לא ישרוד יותר מדי. גם במה שאתה מכנה רמה 3.
אני לא רוצה לבלות ברמה 3 אלא לקבוע אותה כגג מבחינת אתגרות. אולי הייתי צריך לנסח את זה- מסלול שלא נופלים בו בגלל הקושי אלא בגלל סתם פאדיחות