קשה להאמין שהסלילים נפגעו כתוצאה מזה שהמנוע מתחמם.
אין קשר בין חשמל להתחממות המנוע, מערכת הקירור מכנית למעט המאוורר.
אם הקטנוע מתחמם ברכיבה עם תנאיי קירור טובים כמו בכביש המהיר אז אין קשר בין הדברים.
יכול להיות שבהרכבה של הסלילים צבטת את החוטים והם מקצרים - מרבה ברעשי פיצוץ.
בעיית החימום זה בגלל שהתרמוסטט תפוס, בגלל שהרדיאטור סתום או בגלל משאבת המים.
אם הראש מנוע נפתח אולי מדובר בחדירת גזים דרך אטם הראש ואם לא זה לא סביר.
יתכן שהבעיה בכלל חשמלית.
המאוורר של הרדיאטור לא תלוי במערכת חשמל, אם הוא תקין אבל לא נכנס לעבודה הייתי ממשיך בכיוון החשמל.