במנוע הזה צריך להחליף גם את אטם הצילינדר (אטם בסיס) ברגע שהוא נפתח (פירוק ראש המנוע מהמנוע).
מקווה שהחלפת לפחות את אטם הראש (אבל זה לא תנאי החרכי לזה שהמנוע יעבוד).
לא מומלץ להצליב בין ראשים לבין צילינדרים "זרים" - היה כדאי להחליף גם את הצילינדר מהמנוע ההוא.
אבל זה לא מה שגורם למנוע לא להניע.
תבדוק את הכיוון של הטימינג ותוודא שמגיע דלק למנוע (זה שיש דלק לא אומר שהוא מגיע לתא הבעירה).
לתאם שסתום משמע להתאים את השסתום אל התושבת שלו בראש המנוע - להתאים בין השסתום לטבעת האטימה שלו בראש המנוע.
אם החלפת ראש מושלם, מבלי לפרק את השסתומים מהראש, אין בזה צורך.
כיוון שסתומים עם פילר גייג' זה מספיק (אם יש צורך בכיוון מרווח שסתומים).


ציטוט ההודעה בתגובה