בשנת 2024 נהרגו 105 רוכבי אופנועים וקטנועים על כבישי ישראל - גידול עצום בהשוואה לשנים קודמות ו'שיא' שלילי חדש; כ-440 בני אדם נהרגו על כבישי ישראל בשנה קטלנית במיוחד.
https://fullgaz.co.il/105-%d7%a8%d7%...5-%d7%91-2024/
בשנת 2024 נהרגו 105 רוכבי אופנועים וקטנועים על כבישי ישראל - גידול עצום בהשוואה לשנים קודמות ו'שיא' שלילי חדש; כ-440 בני אדם נהרגו על כבישי ישראל בשנה קטלנית במיוחד.
https://fullgaz.co.il/105-%d7%a8%d7%...5-%d7%91-2024/
אביעד, כל הכבוד לכם על ריכוז וניתוח המידע. זו עבודה סופר חשובה.
חלילה אין פה "תחרות", אבל תאונה מס' 5: מוות כל כך מיותר, בעיר, במהירות נמוכה, בשילוב של חוסר מזל או רשלנות של הרכב הפוגע, נגמר במוות.
האמת גם שאר התאונות שלא השאירו ברירה לרוכבים מלבד לקבל את האימפקט הנורא ולמות.
תחזרו הביתה בשלום
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
אביעד יש לכם אפשרות לדעת אם הרוכבים היו ממוגנים ואיך?, למשל במקרה של מוות בשונה מפציעות אני מניח שהמיגון האופציונאלי היחיד שיכול לעזור עד גבול מסוים הוא וסט מתנפח. מעניין לדעת אם בפועל יש לזה השפעה.
תודה רבה.
לצערי אנחנו היחידים שעושים את זה. לקחנו על עצמנו לפני כמה שנים כשזיהינו שיש גידול דרמטי במספרי ההרוגים על דו"ג.
לגמרי. גם 7 - בדיוק אותו מקרה.
כשעוברים על כל תאונה מ-105 המקרים מגלים עשרות מקרים מיותרים לחלוטין. מוות טראגי על שטות מוחלטת.
אין שום תיעוד ואיסוף נתונים כאלה. כלום. אפס.
לנו אין את האפשרות לדעת, אפילו לא חלקית.