עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: סיכום שנת 2023 בשוק הדו-גלגלי הישראלי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    סיכום שנת 2023 בשוק הדו-גלגלי הישראלי

    בשנת 2024 שוב נחצה רף 20 אלף הכלים הדו-גלגליים החדשים בשוק הישראלי, כשממתינים לפריצה הגדולה שעשויה להכפיל את השוק; הנתונים, המספרים והמגמות של שנת 2024.

    https://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%90%d...9c-%d7%91-2-6/

  2. #2
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    שוק האנדורו הישראלי מתייצב ואף גדל מעט אחרי התפוצצות הבועה בשנת 2023; בשנה הקרובה הצפי הוא לגידול לכיוון 900 כלים חדשים; המספרים המלאים - בפנים.

    https://fullgaz.co.il/%d7%a9%d7%95%d...9%d7%a6%d7%91/

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ההערה לגבי אופנועים שנרשמו כיד יבואן היא במקום, ולא רק לאנדורו.
    הטראנסאלפ הוא אולי מקום שלישי באופנועים הנרשמים אבל ליבואן אין היום כלים חדשים למכור אלא רק רשומים יד.
    לק.ט.מ בד״כ היה איזה אופנוע כביש אחד או שניים ברשימה אבל עכשיו נראה שאין. מוסכים/סוכנים בולטים עזבו את דלב והרושם שקיבלתי משיטוט באתרים של הנותרים הוא שהם מוכרים הרבה יותר אנפילד מאשר כתומים, למרות שבטבלה אנפילד העלתה פחות מחצי.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    קצת תלונות פולניות:

    כמי שחווה את הכביש הישראלי החל משנת 1982 באופן חוקי, אני יכול להעיד מיד ראשונה כמה המצב השתנה.
    החל מחופש הרכיבה והתרבות דרך באופנועים עצמם משם למכוניות וכמותם ועד לרעה החולה של תרבות הנהיגה.

    כשבכל שנה עולים לכבישים עוד 250000 מכוניות חדשות כל ארבע שנים יש עוד מיליון מכוניות על הכביש. מה שמצמצם
    את חופש התנועה גם של אופנועים.

    שטח הכביש הפנוי קטן משנה לשנה, ותרבות הנהיגה במיוחד במגזרים מסוימים (לא רק) הופכת למסוכנת ומזיקה.

    הבנייה וההתחדשות העירונית פוגעת בתשתיות ובזרימת התנועה ואפילו אופנועים היום עומדים בפקקים בשעות מסוימות
    כי אין יכולות תימרון (ולא זה לא רק בגלל הארגזים אפילו השליחים)

    משנה לשנה אני מוצא שהרכיבה הטהורה והזורמת הופכת למשהו אחר לגמרי והשנה האחרונה הייתה הקטלנית ביותר!

    לצערי אני לא רואה בשורות טובות גם בשנה הנוכחית להפך!

    רכבו בזהירות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    בשנת 2024 נמכרו בישראל כ-840 אופנועים ברישוי אפור - גידול של כ-70%, עם זינוק עצום במכירת אופנועים חשמליים ברישוי ספורט מוטורי; הנתונים והמספרים המלאים - בפנים.


    http://fullgaz.co.il/%d7%92%d7%99%d7...d-%d7%91-2024/

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מעניין היה לראות פילוח לפי דגמים בדוקאטי, מוטו גוצי ואנפילד...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מגמה מעניינת בקטנועים.
    אמנם כולנו בוכים על מחירי הביטוח, אבל לא נראה שזה משכנע את העם היושב בציון להעדיף קטנועי 250 על פני קטנועי 300-350.
    ה-250 היחיד שמופיע ברשימה הוא הג'וימקס, בעוד שגרסאות ה-250 של הפורזה והדאונטאון אפילו לא נכנסו לטבלה.
    כנראה שזה מעיד על כך שהתוספת בביטוח לא כל כך משמעותית למי שרוכש קטנוע חדש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מעניין היה לראות פילוח לפי דגמים בדוקאטי, מוטו גוצי ואנפילד...
    דוקאטי: 60 דזרט איקס, 40 מולטיסטראדה, קצת יותר מ-10 פניגאלה, כ-10 סטריטפייטר, כל השאר יחידות בודדות מכל דגם.
    מוטוגוצי: 5 יחידות V7 בדגמים שונים, 3 יחידות V9 בובר, 1 V100 מנדלו, 2 יחידות V85TT.
    רויאל אנפילד: 74 יחידות הימליאן 450 החדש, עוד כמה יחידות הימליאן ישן וסקרמבלר 411,
    50 יחידות סופר מטאור 650, עוד 10 אינטרספטור ו-3 קונטיננטל GT,
    40 יחידות מטאור 350, ועוד כ-40 יחידות משאר ה-350.




    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מגמה מעניינת בקטנועים.
    אמנם כולנו בוכים על מחירי הביטוח, אבל לא נראה שזה משכנע את העם היושב בציון להעדיף קטנועי 250 על פני קטנועי 300-350.
    ה-250 היחיד שמופיע ברשימה הוא הג'וימקס, בעוד שגרסאות ה-250 של הפורזה והדאונטאון אפילו לא נכנסו לטבלה.
    כנראה שזה מעיד על כך שהתוספת בביטוח לא כל כך משמעותית למי שרוכש קטנוע חדש.
    לרוב זה אילוץ. השור האירופאי הלך כולו ל-350-300 סמ"ק. לא נשארו הרבה קטנועי 250 סמ"ק.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    דוקאטי: 60 דזרט איקס, 40 מולטיסטראדה, קצת יותר מ-10 פניגאלה, כ-10 סטריטפייטר, כל השאר יחידות בודדות מכל דגם.
    מוטוגוצי: 5 יחידות V7 בדגמים שונים, 3 יחידות V9 בובר, 1 V100 מנדלו, 2 יחידות V85TT.
    רויאל אנפילד: 74 יחידות הימליאן 450 החדש, עוד כמה יחידות הימליאן ישן וסקרמבלר 411,
    50 יחידות סופר מטאור 650, עוד 10 אינטרספטור ו-3 קונטיננטל GT,
    40 יחידות מטאור 350, ועוד כ-40 יחידות משאר ה-350.





    לרוב זה אילוץ. השור האירופאי הלך כולו ל-350-300 סמ"ק. לא נשארו הרבה קטנועי 250 סמ"ק.
    תודה על הפירוט!
    אכן הנחתי שהדזרט אקס הוא הכלי הנמכר ביותר של דוקאטי.
    מצער אותי שה-V85TT המצויין לא תופס אצלינו בשוק.
    ואת אותו הדבר אני יכול להגיד על האינטרספטור...

    לגבי הקטנועים - קשה להבין מהו האילוץ. הפורזה 250 והדאונטאון 250 משווקים בארץ, אבל הקהל מצביע בארנק לדגמי ה-350.
    מכאן אני מסיק שעניין החיסכון בביטוח לא נתפס כקריטי.
    מצד שני - מחירי הקטנועים האמירו כבר למעל 30 אלף ש"ח (דאונטאון וג'וימקס) ואף נושקים ל-40 אלף ש"ח (פורזה).
    כשמישהו מוציא סכום כזה מהכיס על כלי תחבורה צנוע, אפשר להבין שעוד 150-200 שקלים בחודש לביטוח הם לא דיל ברייקר, כל עוד הם מגיעים עם עוד 15-20 קמ"ש במהירות השיוט...
    אגב, שמתי לב שקטנועי לונג'יה ירדו מהאתר של מוטו24. היבוא הופסק?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    מטרו מוטור מסכמת את הפעילות של 2024 אחרי 2 תמורות משמעותיות, מספקת תחזיות לשנת 2025, וחושפת את 35 הדגמים שיגיעו השנה ואת מחיריהם.

    http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%98%d7...a-%d7%9c-2025/

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=השושנים;199670]

    הבנייה וההתחדשות העירונית פוגעת בתשתיות ובזרימת התנועה ואפילו אופנועים היום עומדים בפקקים בשעות מסוימות
    כי אין יכולות תימרון (ולא זה לא רק בגלל הארגזים אפילו השליחים)


    תחליף את המשאית לאופנוע ותראה שלא תעמוד בפקקים

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    [QUOTE=lokimonster;199679]
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    הבנייה וההתחדשות העירונית פוגעת בתשתיות ובזרימת התנועה ואפילו אופנועים היום עומדים בפקקים בשעות מסוימות
    כי אין יכולות תימרון (ולא זה לא רק בגלל הארגזים אפילו השליחים)


    תחליף את המשאית לאופנוע ותראה שלא תעמוד בפקקים

    כולם יודעים שזה האופנוע הכי טוב בעולם!
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    41
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תודה על הפירוט!
    אכן הנחתי שהדזרט אקס הוא הכלי הנמכר ביותר של דוקאטי.
    מצער אותי שה-V85TT המצויין לא תופס אצלינו בשוק.
    ואת אותו הדבר אני יכול להגיד על האינטרספטור...

    לגבי הקטנועים - קשה להבין מהו האילוץ. הפורזה 250 והדאונטאון 250 משווקים בארץ, אבל הקהל מצביע בארנק לדגמי ה-350.
    מכאן אני מסיק שעניין החיסכון בביטוח לא נתפס כקריטי.
    מצד שני - מחירי הקטנועים האמירו כבר למעל 30 אלף ש"ח (דאונטאון וג'וימקס) ואף נושקים ל-40 אלף ש"ח (פורזה).
    כשמישהו מוציא סכום כזה מהכיס על כלי תחבורה צנוע, אפשר להבין שעוד 150-200 שקלים בחודש לביטוח הם לא דיל ברייקר, כל עוד הם מגיעים עם עוד 15-20 קמ"ש במהירות השיוט...
    אגב, שמתי לב שקטנועי לונג'יה ירדו מהאתר של מוטו24. היבוא הופסק?


    אולי שני הדגמים האלו רשומים ברשיון כ250, ואז אין עליהם הנחה בביטוח?
    (העיוות תוקן רק בתחילת השנה הזו, לא?)

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TheDuke צפיה בהודעה
    אולי שני הדגמים האלו רשומים ברשיון כ250, ואז אין עליהם הנחה בביטוח?
    (העיוות תוקן רק בתחילת השנה הזו, לא?)
    אולי אחד מהם (פורזה).
    זכור לי שה"הפתעה" הזאת תפסה את בעלי ה-CRF250, אז אולי זה תופס גם לקטנוע של אותו יבואן.
    הנפח של הדאונטאון הינו 246 סמ"ק, קשה לי להאמין שנרשם כ-250.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    שנת 2024 הסתיימה עם שיא מכירות נוסף של ב.מ.וו המשפר במעט את השיא שנקבע בשנה הקודמת, כאשר האדוונצ'רים הגדולים מובילים כצפוי את המכירות.

    http://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-%...d-%d7%91-2024/

אשכולות דומים

  1. 78 רוכבי דו-גלגלי נהרגו ב-2023
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-01-2024, 09:40
  2. נגיף הקורונה עצר את השוק הדו-גלגלי הישראלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-04-2020, 11:49
  3. השוק הדו-גלגלי הישראלי ממשיך בעלייה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 20-04-2018, 09:07
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-08-2016, 08:37
  5. בחירת ג'קט רכיבה לקייץ הישראלי
    על ידי speedi44 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 16-03-2016, 23:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO