אפילו השושנים כבר לא מספק סיפורים.
הכי קל לבכות.
בא לך שהפורום יחיה? ספק בו תוכן מעניין, שלאנשים יהיה בשביל מה לבוא.
אגב, גם המגזין עצמו נראה במצב לא-משהו. המון כלים שמגיעים לארץ ולא נבחנים, היעדר מוחלט של כתבות-עומק ומבחנים השוואתיים... יש מאין תחושת עייפות שמרחפת מעל האתר.
אם להנהלה יש אינטרס לשנות את המצב, אני חושב שזה הזמן לבקש עזרה מאלה שעוד כאן. לקבוע תכנית הבראה (פנינו לאן?), לצרף כתבים חדשים למגזין, לבחון פורמטים נוספים ומגוונים יותר.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אפשר להתחיל בSSL...
mt-07
לגמרי.
לא ברור איך עדיין מריצים את האתר שלא מאחורי SSL.
הזיה פשוט, בהתחשב ביחס העלות לתועלת.
נכנסתי לאתר של ליאור, אקווה למצוא שם פנינים, תודה על ההפניה.
זה התחיל עם סופי הוספה היה המון מה לספר תאכלס אספנות 1969 שנוסעת על בסיס יומי, המשיך עם המפלץ BMW R100RS מודל 1977 שחרש
את המדינה מכל הכיוונים וכל נסיעה הייתה אתגר ועניין, אח"כ כבר קניתי את הורסיס הראשון 1000 מודל 2017 אז ההתרגשות של כלי חדש
באמצע נכנס גם הבימרון BMW DAKAR 650 מודל 2000 שהיה ועודנו כלי מעניין ועכשיו הורסיס השני 2022 SE 1000 האמת כל נסיעה חוויה ותענוג
אבל לא אתגר או משהו לרוץ לספר לחברה. אז באמת שלא מתחשק לי לחזור על עצמי... ותאכלס אין פה הרבה תעבורה כתובה הרוב בעיקר קוראים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא בוכה, רק מציין עובדה. לצערי אני טיפוס משעמם, והדוקטור שלי הפך לרכב של בית עבודה, כך שאין לי יותר מדי מה לתרום בצורה מעניינת.
גם הרכיבות של שישי אחה"צ בעין כרם, נס הרים, אשתאול, בר בהר (ברגוע יש לומר) כבר לא קורות. בקיצור, גם אני כבר "מת" .....
אם זה נפתח כדי לקטר קצת - לגיטימי, כולנו חוטאים בזה...
הימים שהפורום היה בתנופה, ומשתמשיו יצרו ערימות של תוכן, ובערימות נמצאו גם פה ושם פנינים ויהלומים - עברו, וחבל להתכחש לזה.
שושני האחרון שניסה ליצר תוכן, וגם הוא התייעף - כי לייצר תוכן עבור 2-3 קוראים מוכרים היטב, שאת תגובותיהם ניתן לחזות מראש, זה די משעמם.
כדי שאנשים יקראו ויכתבו, צריך "להאכיל" אותם בנושאי שיחה. חלק מזה זה המגזין (שמרגיש על אדי הדלק האחרונים שלו), חלק אלה עמודי התווך של הקהילה - כגון שושני, שלא יכולים לעמוד לבדם![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מבחינתי הפורום היה מועיל מלמד ומהנה. גיליתי כאן אחלה אנשים ופייסבוק עשה ועדיין עושה לי בחילה.
אני צורך את רוב התכנים של עולם הרכיבה ביוטיוב. הכתיבה כאן לא חסרה לי כי כמות התגובות לעומת ההשקעה היתה בלתי מספקת בעליל. צילמתי איזה כתבה לפני כמה חודשים עם אביעד ולמגזין תחבורה נוסף והיה מעניין ומלמד מאוד. זה לא כל כך פשוט להעלות כתבה למגזין מבחינת השקעה. לייצר תוכן טוב עם וידיאו ותמונות לוקח זמן. זה לא עניין שעה ולא שלוש בשבוע. מה שכן, עצוב בלב שמקום שהיה "מדורת השבט" מבחינתי, נמצא בשלב סופני. שושני היה שמח לשמוע לדוגמא שאני שוקל לקנות וורסיס כי אני מבלה הרבה בכביש ולא נכנס בכלל לשטח.
היה אחלה. לחיים, חברים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
תאכלס אני תמיד ממליץ לרוכבים שפויים לקנות ורסיס שברוב הרכיבות נותן תשובה נחרצת לנוחות עוצמה אמינות וחיים מאושרים על הכביש.
אין לו שום עניין לרדת לשטח ולמעט שבילים כבושים היטב אין לו הרבה מה לחפש שם.
כמי שמכיר את סגנון הרכיבה שלך אתה תמצא שם שני אופנועים. האחד שיודע לתת בראש כשנחה עליך הרוח והשני אופנוע מחמד לרכיבה
רגועה ונינוחה.
קח בחשבון שבתנועה צפופה הורסיס תופס יותר שטח כביש, הפחות מבינים קוראים לו משאית (תאכלס יותר מונסטר-טראק) המנוע מפצה
בהמון כוח ובטכניקה נכונה (שיש לך) אתה תסתדר מצוין.
כרגע יש מעבר של הרבה רוכבי ורסיס 1000 לדבר הבא ה-1100 ויש בשוק הרבה כלים נהדרים למכירה במחיר שווה לכל נפש ותמורה נהדרת
לכסף.
אגב לא הייתי מתפשר על המתלים הרגילים וכיוון שאני מכיר אותך, הייתי הולך דווקא על הדגם SE עם המתלים האלקטרונים והאבזור המלא.
עכשיו כל מלאכי החבלה יתחילו ללחוש לך טרייסר טרייסר טרייסר זה אופנוע לילדים, שמחפשים פעלולים והרפתקאות בלהחזיר את האופנוע מהשטחים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אחחח, אילו פנינים ויהלומים היו כאן. אני ממש מתגעגע לליאור והאופנועים ששיפץ והציג בפורום משקיענים. חבל רק שכל החומר שלו נעלם, אחרי החילופים והתקלים מהפורום בגירסתו הקודמת. הייתי יכול לבהות בפוסטים שלו עוד שנים.
הפורום קיבל את מכת המוות ב-2015 כשהפורום והארכיון הישנים ירדו לטימיון בגלל משחקי אגו של הבעלים.
מאז הוא רק הולך וגוסס, בין השאר בגלל עלייתן של קבוצות ווצאפ למיניהן כתחליף (לא ראוי) לדיונים והתארגנויות.
Fullgaz oportet resurgere
עצוב.
שאחרון הדינוזאורים יכבה את השאלטר.
התשתית של הפורום מיושנת ולא נראה שמשתלם לבעלים לפתח אותה.
טוב, זה כנראה כי מגיבים כאן רק 5 משתמשים.
השאלה מה קדם למה?
קבוצות וואצאפ הן לא תחליף לפלטפורמת צ'אט בורד.
וגם קבוצות הפייסבוק לא.
חבל שה"קדמה" הביאה לנו קבוצות של אופנוענים עם אגו במטען חורג שיודעים להזמין מחו"ל מגפי רכיבה במקום מה שהיה פה פעם.
אם יורשה לי להעלות הצעה, לאפשר לקהילת הגולשים לנדב את כישוריהם לשדרג את האתר והפורום?
באומת הסטארט-אפ בטוח יש לפחות רוכב אחד עם רקע מתאים? במקרה הכי גרוע תבוזבז חצי שעה-שעה על פגישת התנעה (תכנית ונפח עבודה).
ולגביי הגדלת הקהילה, אולי יצירה של תכנים שקורצים לרוכבים צעירים יותר. ברמת הכותרות: "אופנועים מומלצים לרוכב החדש - פברואר 2025" (ולהוציא חדש כל חצי שנה, נגיד), "מקומות בארץ שחובה לבקר על אופנוע" (שוב, במהדורות), "איזה אופנוע מתאים לי", "5 טכניקות בסיסיות שכל רוכב חדש צריך להכיר".
עכשיו אני יודע איך הכותרות נשמעות, Contemporary clickbait, אבל המאמר עצמו לא חייב להיות, ואפילו אם על כל 30 משתמשים חדשים מקבלים אחד אקטיבי שבאמת מתעניין ומייצר תוכן, זכינו. הרי בסופו של יום אחוז קטן מחברי הפורום מייצרים תוכן ושיח.
יש פה חבר'ה שנרשמו לפני עשור, תחשבו איך הכל השתנה: אנחנו בנקודה שאנשים מעדיפים שיחשבו ויחליטו בשבילם - השריר הכי חזק אצלם זה מה שמושך את האגודל. אז או שמכוונים לקהל הזה ומחפשים פנינים בחרא (ויש, לפני עשור לא רציתם ללמוד משהו חדש?) או שנותנים לאתר להתנדף, שאגב, מה לעשות, Nothing lasts forever.
כמובן, כמו שנאמר, מצריך שיתוף פעולה של הבוסים וייתכן גם השקעה כספית.
Vespa GTS SuperSport 300 HPE Blu Energia 2020"עודדו את הילדים שלכם לקנות אופנוע, לא ישאר להם כסף לסמים!"
Moto Guzzi V85 TT Evocative Rosso Uluru 2022
Saucony Triumph 2024
מסכים לחלוטין. חוץ מזה, אביעד, אני עדיין מחכה להמשך הסקירה של הדזרט איקס. אתה מפשל כאן בגדול .....