חשבתי שביטוח לא טסט לרכב או לאופנוע לא תקף... ולא מכסה אותך.. אחרי קריאה עכשיו בגוגול רשום שזה לא נכון וזה כן מכסה אותך. זה נכון? רק מי שיודע. כי אני גם כל השנים האלו חשבתי ככה
חשבתי שביטוח לא טסט לרכב או לאופנוע לא תקף... ולא מכסה אותך.. אחרי קריאה עכשיו בגוגול רשום שזה לא נכון וזה כן מכסה אותך. זה נכון? רק מי שיודע. כי אני גם כל השנים האלו חשבתי ככה
מציע לך לשאול את השאלה בפורום המשפטי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
זה עניין משפטי שנתון לפרשנות ויש תקדימים לכאן ולכאן, אחד מתנאי הפעלת הביטוח הוא רכיבה או נהיגה בהתאם לחוק.
אם חברת הביטוח תנסה להתנער קרוב לוודאי שתכנס לקרב בבית משפט מול חברת הביטוח שייקח הרבה זמן וכסף.
מצד שני בנושא הטסט יש תוקפת גרייס שמאפשרת לבעל הרכב תקופה של "הבנה" של תקופה קצה אם שכח לעשות טסט
אבל גם זה נתון לפרשנות.
במידה ואתה מחדש ביטוח אתה חייב לשלוח צילום של רשיונות הרכב לחברה ושם הם אמורים לעשות ביטוח רק לרכב שיש לו
טסט-השאלה אם הפקידות שם ישימו לב או שהחברה תתנער ממך במקרה של צורך בהפעלת הביטוח.
בכל מקרה כשמתעסקים עם חברות הביטוח תמיד כדאי ללכת על הצד הבטוח ובלי שטויות, ודבר נוסף הטסט (מפגר כמה שיהיה)
הוא בשבילך ובשביל שתדע שהרכב שלך תקין מכאנית במערכות הבטיחות ולא בשביל אף אחד אחר.
ודבר אחרון- תביעה אזרחית במידה והיתה לך תקלה דרסת בטעות כלב יקר או פגעת ברכוש יקר ונתבעת אזרחית עו"ד טוב יעשה
ממך קציצות אם יתגלה שרכבת בלי טסט ואז המחיר יהיה גבוה מאד.
בקיצור תעשה טסט.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
חחחחחחחחחחחחחח.ודבר נוסף הטסט (מפגר כמה שיהיה)
הוא בשבילך ובשביל שתדע שהרכב שלך תקין מכאנית במערכות הבטיחות ולא בשביל אף אחד אחר.
סליחה.
הרגת אותי.
אין ספק שזה שאחמד ישלח אותך למוחמד, ומוחמד תמורת 250 שקלים ישפוך לך "תוסף קסם" כלשהו שאיתו פתאום "הרכב מפסיק לזהם" יעשה את הרכב שלך בטיחותי.
וכמובן שמנורת מספר היא רכיב בטיחות מהותי. אולי אפילו מספר 2, הראשון זה מספר רישוי ללא סימני דהיה, ולו הקלים ביותר.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אצלי באמת היתה בעיית בטיחות קשה באופנוע שלמזלי הרב גילו בטסט.
לא היה פס של מדבקה מחזירת אור עם פסים בתחתית של לוחית הרישוי מחזירת האור שנמצאת מעל מחזיר האור האדום שמגיע עם האופנוע. מי יודע, אולי לא היו שמים לב אלי בגלל זה...
אחזקה של הרכב אמורה להיות באחריות הבעלים.
מ"בדיקת תקינות" ועד למסחטה שהולכת ברוב המכונים יש מרחק של שנות אור. וזה, שוב, לפני שדיברנו על הסיוט של כל בעל רכב ישן - הלא הוא "בדיקת הזיהום".
לכאן מצטרפות ההנפצות של "בדיקת בלמים" או "אישור מיושן", טסטים פעמיים בשנה לרכב בן 20 (למה לא פעם בחודש?!).
בקיצור, אם הטסט היה בדיקת בלימה, חופשים בהיגוי ונזילות - הייתי אולי מסכים איתך. למרות שבעיניי, גם אלה באחריות הבעלים, והנהג הוא בעל האינטרס הכי גדול שהרכב יהיה כשיר לנסיעה.
ומי שביודעין רוצה להשתמש ברכב שאינו תקין - עושה את זה יופי, ואתה יודע את זה. פשוט משלמים "קנס" למוסך שנוסע במקומך לטסט וחוזר עם המסמכים חתומים. בעיקר כשהמישהו מהמגזר, לאחד מבני הדודים שלו יש מוסך והשני עובד במכון הטסטים...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
זה כמו שצריך להציג תעודת ביטוח חובה בתוקף כדי לעבור טסט
איך זה מתקשר לתקינות כלי הרכב או בטיחות הנהג ומשתמשי הדרך הנוספים?
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI