אין כאלה יד 2.
האמת יש עוד אופציה, אם רוצים 4 בשורה אבל לא שמן דובון.
(יש דיווח של המורכבת ב-15:16)
למרבה המבוכה הוא מגיע בלי ג'ק אמצע, אבל נראה שיש אופציה לחבר אם רוצים -
https://www.t-rex-racing.com/Suzuki-.../n241-20cs.htm
לא יודע כמה שנים האחריות של עופר אבניר, אולי כבר יש משומשים בלי..
אין כאלה יד 2.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הפוקסיונרים לא הוסיפו את ה-GT לדגמים, צריך לברור מתוך ה-S1000ים -
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/z666tl7i
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/etwpfmoy
מה בסוף קידוזו? הפורום גוסס, זרוק איזו עצם.
מזהיר מראש, העצם עלולה לדכא אותך.
פניתי לכמה סוכנויות בהצעה לטרייד בכולם אני מפסיד על גיורא באזור ה 20K מהמחירון למרות כל התוספות. אם אחזיק אותו עוד 3 שנים עד לסיום הלימודים אפסיד כנראה עוד K10. כ- 90% מהנסועה הצפויה מנהלתית עם תנועה ללא פאן פקטור. אני יכול לקנות אופנוע שיעשה את זה טיפל'ה יותר טוב תמורת ויתור על שבילים לבנים ובאותו הפסד כספי מצטבר. אז אמרתי לעצמי לא יודע. מעל 170 מאוד לא נעים עם המגן רוח הזה. מצד שני, אני לא רוצה לבלות מעל 170 ויכולת התמרון בעיר וטיולי טבע בשבילים לבנים לבד או עם המורכבת זה משהו שכדאי לשמר באותו מחיר. אז בינתיים אני לא יודע. מה שאני כן יודע שהרבה יצרנים מאמצים את תפיסת החד קרן שלי ומגיעים ויגיעו עוד כלים דו שימושיים\ אדוונצ'רים קלים במשקלים והספקים מאוזנים יותר. אני רואה הרבה רוכבי אדוונצ'ר גדולים (90 כ"ס ומעלה) שרוכבים בקצב התנועה ולא מבין למה זה טוב (בשטח).
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
בעוונותיי, יוצא לי לאחרונה לרכוב הרבה בזמני נסיעות שתואמות את הפקקים הגדולים. תאכלס, לא פעם עובר אותי שליח וולט בתמרונים מסובכים
ומסוכנים, בין רכבים ונעמד קרוב לסוף התור, אפילו לא תמיד בראשו. ב-99% מהמקרים אני חולף על פניו שוב בהמשך אבל זה לא העניין.
היחידים שבאמת מהירים במיוחד בתוך העיר הם האופניים החשמליים שאינם כפופים לשום חוק ומספיק שהרוכב הזה עובר אותך ומקדים אותך
בשני מופעי רמזור והסיכוי שלך להדביק אותו בתנועה צפופה אפסי.
כולם יוצאים נגד 3 ארגזים וגם זה לא באמת העניין, למדתי שאני מעדיף לצאת רבע שעה קודם ולעמוד לפעמים בפקק גם אם אני יכול להשתחל
ולהרוויח את הזמן מיד כשהתנועה נפתחת ומאפשרת (היום בגלל צמצום הנתיבים לרכבת הקלה ועבודות הכביש ברוב המקרים הצפיפות לא מאפשרת
גם לקטנועים להשתחל) מאשר לנסות ולתמרן בין מכוניות בשביל להרוויח עוד דקה-המוזיקה באוזניות ולפעמים הפרדוקסים מעברים לי את הזמן.
בחודש האחרון ראיתי לפחות 3 קטנועים הפוכים ועוד כמה מרוסקים בצד הכביש (לא זוכר חודש כזה בכל תקופת רכבתי על הכביש מ-1982)
לא מעודד בכלל ובטח לא מושך לרכיבה מהנה.
טרייד אין היא לא התשובה למכירה במיוחד לא לכלי עם שוק חלש. הפתרון לפרסם בכל המדיות הודעת מכירה במחיר הגיוני לצדדים ולהמתין.
הרי בעצם אתה ממשיך לרכוב בשתי הבחירות אבל אולי תמצא קונה במחיר הגיוני. ותוכל להמשיך.
הבעיה בקנייה הגיונית של אופנוע על פי רשימה מסודרת של בעד ונגד היא שאתה קונה מכונה משעממת הגיונית ולא מהלב (תשאל את לוקי)
וכשאתה לא קונה אופנוע שמדליק לך את התאווה, מושך אותך לצלם אותו, ובא לך לצאת איתו לכל מקום בכל זמן, אתה מפתח נגדו טינה
אישית בלתי מודעת, אתה כועס עליו ועל הרכיבה, על כל העולם, אבדן ההנאה וחוסר הרצון לרכוב רק מחריפים את הבעיה
האופנוע צריך להיות הפסיכולוג שלך, ולא אתה שלו, אם הוא לא עושה את העבודה, זה הזמן לעבור לאחד שכן (בלי רשימות) או למצוא
מאהבת (יותר יקר בהרבה).
החיים קצרים מדי לרכוב כועס!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לוקי מאוד אהב את הננסי
אם ננסי הייתה עם עוד 20 סוסונים פלוס מינוס הוא היה נשאר איתה
הטרייסר זה ננסי ללא תא מטען.
אולי המהנדסים של ימאהה ירימו את הכפפה ויוסיפו בגאג' במקום מיכל הדלק
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז בעצם אתה די מבסוט מהאופנוע(יכול להיות שהכי זול לך פשוט לארגן איזשהו מגן רוח קאסטום?)
לגבי האדוונצ'ר המאוזן, נראה לי שכבר 20 שנה מחכים לו..
האמת מתפלא שימאהה לא עשו משהו כמו הטנרה, אבל עם מנוע 3 בשורה של הטרייסר במקום המקבילי.
סתם תהיה יותר כללית - אני במן דעה שמזרח אירופה זה המערב אירופה החדש - באים לעבוד, רוצים קדמה אבל לא התחלקו על השכל. הרכב של ההורים, הסוזוקי, יצא ממפעל בהונגריה. אולי נתחיל לראות גם אופנועים צ'כים או הונגרים, במקום ב.מ.וו. סיניים?