ציטוט נכתב במקור על ידי Ben-t צפיה בהודעה
שלום למתלבטים
עד לא מזמן רכבתי ביום יום על xevo 250 קטנוע מעולה ונוח, עד שרציתי עוד את הקצת הזה כדי להרגיש מסופק.ועברתי לקטנוע 300.
מה הכוונה מסופק?
זה לרכב בכבישים מהירים במהירות שיוט יחסית גבוהה בלי לאמץ את הכלי,זה לרכב על סביב ה110 120 קמש ויש עודף לעקיפה.
נושא הABS זה גם אחת הסיבות שהחלפתי לכלי עם ABS כאמור היום ברשותי DOWNTOWN 300 ניסיתי בכוונת תחילה את מערכת הABS ופשוט עובדת יפה וחלק לא ננעל הגלגל והקטנוע לא יוצא משליטה.
תוספת מחיר הביטוח גם אני חששתי אך בסוף עשיתי זאת ואני ממש נהנה מהכלי יש יתרון משמעותי לכח מרגישים אותו כשאני צריך אותו הוא בהחלט שם.
המלצתי היא ללכת לעשות נסיעת מבחן אני יעלה כמה מילים על הממצאים של הנסיעות מבחן שעשיתי לכלים:
j 300-של קוואסקי אותו מנוע בדיוק של הDOWNTOWN קצת יותר יקר ומשקף ספורטיבי מה שיגרום לאי נוחות בכבישים מהירים.ופחות מקום בתא מטען. כמו כן פה בכלל אין מקום לשליחת רגליים קדימה בעוד ב DOWNTOWN יש למרות שהתנוחה מוזרה זה אפשרי ואני 1.84.
joymax 300 - קטנוע נוח מאוד ומרווח אך הממדים שלו הרגישו לי קטנים למרות שהיה מקום,מנוע לפי דעתי האישית אנמי ולוקה בחוסר תגובה(אולי בגלל שזה לא באמת מנוע 300 אלה 250 מוגדל שזה יוצר 278 סמק) מקום מרובה בתא מטען-ירדתי ממנו בגלל מנוע שהרגיש לי חלש וויברציות במהירויות הנמוכות.
sym מקסים 400- קטנוע גדול נוח מאוד ישיבה נוחה הבעיה שיש שני דגמים אחד עם ABS והשני בלי וזה תוספת,ירדתי ממנו בגלל זה שזה תוספת משמעותית ולא בא בסטנדרט ובעיקר בגלל מנוע מלא ויברציות בכל קשת הסלד שזה פשוט לא אפשרי לרכב יום יום עם דבר כזה. ובהתחלה דיי הייתי נעול על הכלי.
DOWNTOWN 300- מנוע חזק שמפתיע 300 סמק,יש ויברציות אך מעטות מאוד והם בנמוכים רק. מקום בתא מטען בהחלט גדול אך לי למשל לא נכנס תיק עם לפטופ בגלל מבנה מסוים של האמבטיה ולכן הוספתי ארגז, קטנוע דיי נוח לי יותר נוח בקימקו מאשר xevo שהיה לי,תאורה מצוינת וגם לוח המחוונים מאוד ברור,חיסרון למורכב נמוך שהוא לא יגיע עם הרגליים למשטח רגליות.
סה"כ לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו רק שבחרתי את הכלי עם חסרונות שלי אישית פחות מפריעים, לכן ממליץ בחום ללכת לעשות נסיעת מבחן אולי מה שהתאים לי לא יתאים לכם.
עריכה:
שכחתי לענות לגביי מחלות, אני עשיתי סקר נרחב סביב הדאון טאון ולא מצאתי משהו אין רג'קטים או קריאת תקלות מיוחדת המנוע מאוד אמין לפי ידיעתי גם זה נראה בצורה אחרת בכך שקאווסקי בחרו להשתמש במנוע של הדאון טאון הנקרא G5 שהוא מאוד אמין וטוב ונמצא בשירות כמה שנים ללא תקלות.
הדבר השני הוא שאתה לוקח אותו למבחן בסיבוב ברמזור או יציאה מסיבוב, אל תפתח הרבה מצערת כי מהר מאוד האחורי יזרוק לך.
אני באתי מxevo 250 והתמסורת שם מאוד רכה והמנוע מגיב יפה אבל לא בעוצמה רבה ממש, ובנסיעת מבחן שלי על הדאון טאון נכנסתי לרמזור עם סיבוב רחב וביציאה ממנו כמו שאני רגיל פתחתי קצת מצערת להתרחק מהפחיות רק ששם היה תגובה מאוד חדה של המנוע ממש בעיטה ומצאתי את עצמי עם זנב קצת רוקד... היה נחמד עד שנזכרתי שזה כלי מבחן.
שיהיה בהצלחה אמיגוס.
היי, קודם כל ממש תודה על השיתוף.
קראתי את הדברים בעיון רב ומאוד נהנתי !

בנוגע ל - j 300 של קוואסקי - לצערי, אין לו ABS, ולכן אוטומאטית הוא נפסל מבחינתי. אם כי מבחינת מראה, הוא נראה מעולה !
עשיתי נסיעת מבחן על Joymax 250, אחרי רכיבה של כשנתיים וקצת על Joyride 125, הנסיעה עליו היתה כ"כ כיפית שפשוט נהנתי לשבת עליו כשחיכיתי לרמזור ירוק, כמו ספה דו גלגלית. הדבר היחיד שנורא הציק לי - המראות, מי ששם שם את המראות ב - SYN היה שיכור 100%. אמרו לי בחנות שזה עניין של הרגל, ואני מאמין שהם מאוד צודקים, אבל מראות גם מרגיש לי כמו משהו כ"כ בסיסי בקטנוע שחשוב לעשות אותו טוב. לא יודע, אולי זה רק אני.
לגבי המקסים 400 - לא מכיר בכלל, יצא לי לשאול מספר אנשים בכביש שראיתי רוכבים עליו, אף אחד לא התלהב. וגם מהקצת שקראתי באינטרנט - לא נפלתי. היתרון לפי מה שהבנתי - כמובן תג מחיר מאוד נמוך ביחס לכלים אחרים בקטגוריה.
DOWNTOWN 300 - הולך לעשות עליו נסיעת מבחן ביום חמישי הקרוב, במידה וארגיש בנוח ואהיה מרוצה, אני מאמין שבחרתי את הקטנוע שלי לעתיד.
הדבר היחיד שמפחיד אותי קצת זה שוק היד שניה שלו, נראה מאוד מצומצם. במידה ואלך בסוף על Downtown 300 (מה שכנראה יקרה, נכון לכרגע) אני מאוד מתלבט אם לקנות חדש או יד 2.
מצטער על הבורות, אבל למה אתה מתכוון בנוגע לפתיחת מצערת? לא לתת יותר מדי גז? האחורי זורק - כלומר, דחיפה קדימה?
ממה זה נובע? איך נמנעים? איך ניתן לבחון זאת בנסיעת מבחן (כמובן בלי סיכון מיותר)?



ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
לא מבין את ההתעקשות הנחרצת על abs כשיש בין היתר הבדל באיכות של הבולמים עצמם, גודל הצמיגים, איכות הצמיגים וחלוקת המשקל של הקטנוע.
כן, abs זו מערכת מצוינת ומצילת חיים, אבל אני אישית לא הייתי הולך על כלי עם בלמים בינוניים ומטה רק כי הוא מגיע עם abs.
כל אלה כמובן נתונים על הנייר ודיסק גדול יותר או כמות דיסקים גדולה יותר לא בהכרח תהיה טובה יותר אבל זה כיוון טוב.
הסיבה שבגללה אני מתעקש על מערכת ABS, היא מכיוון שכל נהג דו"ג שדיברתי איתו וכל אדם שהתייעצתי איתו אמר לי בפירוש כי המערכת מצילה חיים - אני לא יכול להתעלם מזה.
ולגבי הבלמים, למה כוונתך בבלמים בינוניים ומטה? האם בלמיו של ה - Downtown 300 אינם טובים? איזה כלי הינו בעל בלמים טובים לדעתך?
ובכלל, מה הופך בלמים לטובים יותר או פחות? והאם ABS אינו עדיף בכל מקרה?





המון תודה על העזרה !