שאפו על הקונטרה (כוח שכנגד)😛
חיכיתי שזה יגיע, הלווא עלי שהיה לי התקציב והנסיון הדרוש על מנת שאוכל להכנס להרפתקה הזו.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אני אוהב אופנועים. מאד אוהב אופנועים. עד כדי כך אוהב אופנועים, שאילו קיבלתי 10 שקלים על כל שעת קריאת תוכן אופנועני,שהוא סוג של פאוור קורוזר.
יכולתי לקנות אופנוע חלומותיי ההוס בוס ואולי יישאר כסף לביטוח. (וזה במידה ונוכל להביא אותו לארץ).
עוד מימי נעורי, מצאתי את עצמי רוכב על כל סוגי האופנועים ששוקו בארץ בתקופה ההיא של חרם יפני על הארץ.
כולל רויאל אנפילד המקורי האנגלי, גרוטאות מוטוריות שונות ומשונות ושלל פגרי אופנועים שמצאתי. עד כדי כך אוהב אופנועים.
מאז קבלת הרישיון רכבתי על מגוון אופנועים וקטנועים מנפחים קטנים, בינוניים ועד נפחים שיגרמו למוסך משאיות לשמוט לסת.
ביליתי על גבי דו"ג המון, חלק מהרכיבות היו טובות וחלקן פחות, ואפילו תיעדתי ושיתפתי אתכם הקוראים בחלק קטן מחוויות אלה.
רכבתי גם בחו"ל (הולנד, ספרד, איטליה). ומאז שאני זוכר את עצמי היה לי תמיד סוג של אופנוע בין הרגליים.
קניית המפלץ bmw r100rs הייתה הרגע המכונן בחיי הבוגרים, בהם סוף סוף התחלתי לרכוב על אופנוע שרציתי ולא על אופנוע
שהיה הזדמנות טובה. אבל גם כאן הייתה פשרה, כי התקציב לא היה תמיד זמין על השולחן.
כשנמכר שהמפלץ כבר היה בידי סכום כסף משמעותי וקניתי vmax מדהיםכואב כמה שהוא יפה.
כבר ביום הקנייה החל סרט נוסף של הפנטזיות לצוף, על רכיבות לתוך השקיעה, על בירה/יין ליד האופנוע על שפת צוק ומרחבים
ירוקים אינסופיים. המציאות נהדרת! לקח פחות משבוע שסרט הפנטזיות, התממש יפה מאוד, אין על מהירות השיוט וטרטור המנוע שאפשר
להגיע איתו לשום מקום (לשם אני הכי אוהב להגיע). פחות מסוכן לרכוב במהירות סבירה וליהנות מהנוף, הריח והצלילים, חברה טובה
ואפילו שיחה עם הג'נג'ית מאחור, כל כל חנייה מצריכה תכנון מראש בסטייל, כי במשקל כזה אתה צריך להיות ארנולד שווינצנגר לפחות
על מנת שתצליח לדחוף את האופנוע וכל החתיכות שמסתכלות יודעות את זה, וואי כמה התחזק לי הגב אחרי כמה רכיבות.
הבנתי שקרוזר זה לא רק הצורה של האופנוע, זו צורת חיים, דרך מחשבה, וסגנון מיוחד שלא מתאים לכל אחד...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שאפו על הקונטרה (כוח שכנגד)😛
חיכיתי שזה יגיע, הלווא עלי שהיה לי התקציב והנסיון הדרוש על מנת שאוכל להכנס להרפתקה הזו.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
כל מילה בסלע.
מי שלא רוכב על קרוזר לא יבין.
זה בדיוק הריגוש ההפוך של הרוגע והשלווה לעומת הריגוש שבסיכון באופנועי ספורט.
אין, פשוט אין על קאסטום.
יפה מאוד![]()
שאפו על ה- קאונטר-שרשור! אשמח מתישהו לראות את המפלצת
ולצעירים שבינינו יש סופרמוטו.
לא צריך לתכנן חנייה, אפשר להכניס הביתה לסלון.
בגלל זה הם צעירים...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני לא צעיר. ואני עדיין כנראה לא בדיוק מבין.
האופנוע הראשון שלי היה קרוזר - הונדה מגנה V65 1100 V4 , סחב אותי+גברת+ציוד בהצלחה 12,500 מייל בטיול חוף-לחוף-לחוף בארה"ב ב 93'.
תמיד תישאר לו פינה חמה אצלי בלב. וכן, לטיול כזה ופוזה זה נחמד.. אבל - לך תצלח את פקקי הבוקר ביומיום עם כזה, פרונט מוגבה עם כידון שלא בדיוק אוהב פיתולים והכי מתונים שלא לדבר להסתובב ולצודד.
מאז ניסיתי כביש (KZ750) ספורטורינג (BMW K100RS) דו"ש גדול (סופר טנרה XTZ750) ושוב בארה"ב לשנה קרוזר האח הקטן של ההונדה האקסית המיתולוגית (מגנה V45 750) ואחרי כמה שנים חזרה לספורט\ספורטורינג - ה ZZR1100 ועכשיו ה K1200S.
לפני רכישת הגרמני הנוכחי עברה מחשבה על ייבוא כלה יפנית מארה"ב בדיוק כמו האקסית המיתולוגית שמורה במצב מצוין, אבל פתאום התחוור לי ש-
1) אני לא בדיוק צעיר (ודווקא בגלל זה !!!!, כן כן, תתפלאו!!) ולא ב ז' שלי להחזיק כלי בגלל פוזה (למעשה אף פעם לא היה) ושאסבול איתו בכבישי הארץ הדפוקים (מתלים ובולמים אף פעם לא הצד המזהיר של הקרוזר לסוגיו) עומסי התנועה רכיבות שוליים וכבישים חלקים מרטיבות פתאומית ונהגי הפחיות הנוראיים (גם הבלמים לא הצד החזק של הקרוזרים) - אין ABS !!! ורוצה שיהיה לי !!
2) לרכב יומיום על כזה לא בדיוק פרקטי (ראו לעיל), עזבו ת'הגבלה 7-9 בבוקר. נו מסתדרים.
3) פרוטה וחצי כבר יש בכיס, מנזמן לא תפרן קיבוצניק והכלי הוא כלי רכב יומי לכל דבר.
אז.. לקרוזרניקים אני אומר - אוהבים? סבבה, לא מבדיל בין דת מין או גזע האופנוע, מכבד כל אחד משטח עד קאסטום/קפה.. רק אל תמכרו לנו הרים וגבעות על גב קרוזר, יש גם חסרונות. דרך חיים ובלה בלה בלי בלו תמכרו למסטולים, גם על ועם פיאג'ו סי אפשר לבנות דרך חיים (קחו את סצנת הווספות למשל, יש סאגה שלמה וסגנון חיים סביבן.. רן, אתה ספציפית מכיר את זה עם הסטוריה על סופי הוואספית)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
כל מי שקונה, רוכב, אוהב אופנוע, מודע לכל החסרונות. נכון קרוזר הוא לא בדיוק טוסטוס להשתחל בפקקים.
נכון, הוא לרוב לא יגרד את גבול המאתיים מלמטה. (לרוב ערן לרוב!)
אבל...הקורזרים החדשים במיוחד היפניים החקיינים, מצעים היום חבילה משתלמת, של נוחות, אמינות, ואפילו
שומו שמיים...מעטפת ביצועים לא רעה בכלל.
אם היינו כאחד העמים האופנועים הנ"ל היו צרכים להיות גם זולים יותר מאופנוע הספורט המשוכללים או אופנועי
האטוונצ'ר. אבל זה כבר סיפור אחר.
אופנוע הוא מכונת פאן, ולכל אחד העונג שלו, בארץ נוהגים גם להשתמש בהם כרכב יום יומי ולא כלי הנאה לסופי
השבוע ולכן מערכת הצרכים המרכיבה את בחירת האופנוע משתנה מאחד לאחד.
ושאף אחד לא יספר לך סיפורים, אין תחליף אמתי לזה:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
וואלה..
אבל, אני לא רואה בתמונות אופנועים אז איך אין תחליף?![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
קרוזר זה לזקנים
הכל פוזה
כלי שמיועד לנסוע מעט ולאט תוך כדאי עשיית כמה שיותר רעש
בעייני גם מאד מכוער
אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו
סופרספורט הכי יפה, וזה מאחד שבחיים לא יעלה על כזה.
כמו שכתבתי גם בתגובה לשרשור של disel - לנסות להסביר למישהו למה לרכב על סוג אופנוע אחד ולא סוג אחר, זה כמעט חסר סיכוי כמו לנסות להסביר למישהו למה לרכב על אופנוע ולא לנסוע על רכב.
זקנים, לא זקנים, פוזה לא פוזה, ממש לא מעניין.
העיקר שכולם נהנים.
מי שמרגש אותו לרכב על סופרספורט ב - 250 על כבישי ישראל - סבבה (לא מבין את זה)
מי שמרגש אותו לרכב בשטח על כל האבנים והבורות - גם סבבה (עוד יותר לא מבין את זה)
אותי מרגש לנסוע 100-110 בסבבה להרגע ולהנות מכל רגע בכל יום (האופנוע שלי הוא כלי הרכב היחיד שלי והוא משמש אותי לנסיעות יומיות)
כאמור, זה חסר סיכוי לשכנע (וגם אין בזה שום תועלת) אז בעיקר שכולם נהנים.