זה לא עניין של חיסכון.
כך הייתה שגרת הטיפולים שהיבואן הכתיב, לא אני.
אני עשיתי כך, והקטנוע עשה מעל 100 אלף קילומטר.
כנס אפילו לאתר של מטרו וברשימה תבחר את ה"קלסיק דיוק" , ותראה את שגרת הטיפולים של היבואן.
יש טיפול 1000 (טיפול ראשון לאחר הרצה), טיפול 4000, טיפול 8000 וטיפול 16000.
http://www.metro.co.il/treatmentpricelist/
דרך אגב, מה זה המחירים האלה? זה כמו להחזיק אוטו אם לא יותר.
עריכה:
כמובן שככל שהקטנוע הזדקן (אני מדבר אחרי שהגיע למעל 50 אלף קילומטר),
הייתי צריך להוסיף מעט שמן בין טיפולים.
עד שהגיע למעל 100 אלף קילומטר וצריכת השמן כבר הייתה מוגזמת (למרות שלא היה עשן לבן),
ואז עשיתי שיפוץ.