עבדכם הנאמן כבר בדק.
http://mops.gov.il/Fire_Arms/Persona...seRequest.aspx
בקיצור, אם אתה לא גר באיזו התנחלות או יישוב סיכון שקרוב לבני דודינו, אין לך הרבה סיכוי לקבל רישיון.
אני מצטרף להמלצה על נרתיק נשיאה מתחת לזרוע
הייתרון שבמקרה תאונה כלי הנשק נשאר תחת המעיל ואינו נתלש מהרוכב
החסרונות הם חוסר יכולת לשלוף מהר כשהמעיל רכוס וכמובן פגישה עם הצלעות.
אגב מנסיון - יש לקחת נרתיק עם רצועות רחבות ( יש עור ויש גומי הגומי מציק מנסיון).
ולבסוף
השמועה אומרת שהם חוזרים לפיגועי דריסה כנראה יותר אפקטיבי.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
http://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3671009
ומה לגבי מאבטחים עם רישיון ארגוני?
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
כמה ימי מילואים צריך חייל שהשתחרר סמ"ר כדי לקבל רס"ל?
לגבי הנרתיק- בדוק את האופציות שהציעו לך מבחינת נוחות,בטיחות ומהירות שליפה.
(נתקלתי פעם ברוכב שחיבר נרתיק למיכל דלק)
אני אישית ממליץ על נרתיק ירך, כזה עם נעילה שלא יפול.
לגבי הפרקטיות שבדבר-
נשמעו פה אמירות שאקדח דורש אימון רב כדי להגיע לרמה טובה.
בתור אחד שעבד בבית ספר ללוט"ר ומטווחים בשנתיים האחרונות- ללא ספק אם אתה בנסיעה אתה תחטיא.
ניסיתי כמה פעמים- ואין סיכוי.
מעטים בעלי כישרון פגיעה טוב עד כדי פגיעה תוך כדי רכיבה.
לגבי הכפפות: אם האצבע לא נכנסת לבית ההדק, או שאין תחושה טובה של ההדק עם הכפפות- זהו שיקול של נשיאה חיצונית, או וויתור והשארה בתרמיל בזמן הרכיבה.
בכל אופן, גם אם יורים- תחתור למגע ותירה ממרחק מטרים בודדים.
ככה בטוח לא ייפגעו אזרחים.
נקווה שלא נגיע לידי ניסיון.
שבוע שקט
בתור לוטר"ניק, אתה צריך לדעת שהאקדח אמור להיות תמיד עליך ובמקום קבוע
שממנו אתה אמור לשלוף, ויודע לעשות את זה הכי טוב.
בטח שלא לחבר את האקדח לאופנוע או לשים בתיק שעלול להתנתק ממך במגוון אופציות.
בטח גם למדת שהאקדח אמור להיות מוסתר עד לרגע השימוש, על מנת שאתה לא תהפוך
למטרה ראשונית, ועל מנת שתוכל להפתיע.
נרתיק ירך תוכנן במיוחד לכוחות הביטחון שנושאים נשק גלוי, ונאלצים לבצע שליפה בתנוחות
לא מקובלות או ירי מבצעי, ולא לאדם שנושא נשק באופן קבוע לאבטחה אישית.
אימון בירי אקדח הוא חובה ומחייב תרגול בסיסי קבוע. ומשמעת עצמית גבוהה מאד.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 25-10-2015 בשעה 07:31.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מסכים איתך בהחלט בכל, אך בהתחשב בפציעות הפוטנציאליות כמו שאמרו למעלה, בכפפות, בסרבול שבשליפה ממקומות מסוימים בגלל המיגון- אני מניח שזה הפיתרון הפרקטי יותר מבחינת שליפה.
בכל מקרה, אם אדם אינו נוסע בצירים הבעיתיים (ציר 60, 35,375) באופן קבוע- הסיכוי שייאלץ לירות במהלך רכיבה- קטן.
לכן עדיף אולי להתחשב יותר בנזקים במקרה של תאונה, ופחות בשליפה המהירה.
בוא נחדד.
אין מצב שאופנוען יצליח לשלוף לדרוך ולירות תוך כדאי רכיבה.
אם מדובר בסכנת החיים הפתרון הוא להתרחק מטווח הסכנה המידי
להיערך (לעצור, להוריד כפפות, לקרוא את המצב ולהבין אותו
ואז להתערב בהתאם לרמת המיומנות של היורה).
אקדח תמיד עליך (גם במחיר של החמרת פגיעה במקרה של תאונה)
סוג של סיכון שמגיע עם האחריות בבעלות על אקדח.
שלא מצטרך אף פעם!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם כבר הזכרת דריכה, על פות"ש או כל אחד אחר לתרגל שליפה מכל מקום שלא יבחר, ויחשוב טוב איך הוא דורך.
אבל ללא כל ספק ההמלצה של שושנים הכי עדיפה לכולנו.
הכי בטיחותי.
הכי בטוח שמי שלא קאובוי מיומן שלא ישא נשק.
אני רואה לאחרונה את כל הליצנים שהוציאו את הנשק המאובק מהבויידם ונושאים אותו לראווה.
זה מפליא איך הרגו רק אריתראי ולא עוד כמה חפים מפשע עד עכשיו.
כל הבאז התקשורתי סביב הפיגועים לא משרת דבר וחצי דבר(להפך רק מעודד את הפיגועים והמפגעים) והסיכוי שלנו להפגע בתאונת דרכים יותר גדול מפיגוע דקירה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בנוסף, כללי התנהגות במקרה חירום:
הדרך הכי בטוחה לא להיפגע ממארב (אבנים/ירי) היא לא להיכנס אליו.
ראית משהו חשוד- אחורה פנה, קריאה לכוחות הביטחון, ואזהרה של שאר הנוסעים.
במקרה של מחסום בכביש, להאט ככל הניתן.
גם אם המחסום בוער- אפשר לעבור מעליו, אבל עדיף לדו"ג להסתובב לאחור.
במקרה של אבנים על הרכב, שמירה על קור רוח, הורדת שאר הנוסעים נמוך ככל הניתן, ונסיעה של ק"מ לפחות, לפני עצירה לטיפול.
גם אם הצמיג מפונצ'ר אפשר עדיין ליסוע.
כמובן שדיווח לכוחות הביטחון מיידית.
(אפשר להתקשר למוקדים האזוריים בטלפון 1208, זה יוביל למוקד הקרוב ביותר, אפרת, קרית ארבע, או בנימין).
לא הייתי מחבר נרתיק לאופנוע בחיים.
1. אתה יכול לשכוח את האקדח על האופנוע ולהרוס לעצמך את החיים.
2. אתה מטרה.
3. במקרה של תאונה הוא יעוף לאלוהים יודע איפה... זכור לי מישהו שעשה תאונה וחיפש את האקדח שלו 45 דקות עם צוות של מד"א עם יד שבורה עד שהוא מצא אותו.