זה מאוד תלוי אופנוע ורוכב וסגנון בגדול יש לזה השפעה לא מכרעת אבל ההבדלים הקטנים שיכולים לשנות המון
גם במהירות נמוכה מוציאים גוף, ואז מאוד עוזר ללחוץ על הרגלית החיצונית כדי לעגון את הגוף טוב יותר , וזה גם עוזר בלייצב את האופנוע כן במהירות נמוכה חייבים לעזור לאופנוע עם הגוף שלנו להיות יציב. לא כולם טסים 250 קמש במסלול מרוצים כל הזמן
אני ירחיב עלייך ניב אני רוכב על בהמה לא קטנה ובעצמי רוכב לא קל משקל.
כשאני בעומס גדול על הבהמה (כ 430 קילו כולל) אז אני עוזר עם הגוף שלי בדריכה על הרגלית הפנימית ביחד עם היגיוי הפוך כדי לקבל הטיה מדוייקת ומהירה, ביציאה מהפניה או במהירות נמוכה אני חייב לעזור עם הרגלית החיצונית לפניה להרים את האופנוע ולייצב אותו. אחרת ההיגוי מאווווד עצל




ציטוט ההודעה בתגובה
