
נכתב במקור על ידי
nitzann84
ועכשיו תגובה רצינית. זה נכון לאופנוע שטח שם אתה רוכב הרבה יותר "על" האופנוע, בניגוד לרכיבת כביש שם אתה למעשה מוציא את הגוף החוצה, ואז העיגון שלך הוא מיכל דלק בעיקר, ואחיזה חלשה בכידון, יותר מזה, גם אם בשיא ההטיה תאורטית, תרים רגל מהרגלית, לא לא תחוש הבדל כי העיגון, שוב, הוא חביקה של המיכל. ממליץ על הסרט של קיט קוד בלי קשר,, יש שם הסבר מעמיק יותר,
ומה שמארק ציין הוא נכון, כי למעשה במהירות נמוכה אתה נשאר מכונס על האופנוע, ולא מוציא גוף. , כל האמור מתייחס לרכיבה ספורטיבית.