ציטוט נכתב במקור על ידי Cheburek צפיה בהודעה
ניצן אל תענה אם אתה לא יודע.
כן, עושים את זה וזה עוזר במיוחד כשאתה מעיץ ביציאה מפניה!
ממליץ על קורס "דרייב" זה אחת הטכניקות שמלמדים שם.
זה מאוד תלוי אופנוע ורוכב וסגנון בגדול יש לזה השפעה לא מכרעת אבל ההבדלים הקטנים שיכולים לשנות המון


ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
ועכשיו תגובה רצינית. זה נכון לאופנוע שטח שם אתה רוכב הרבה יותר "על" האופנוע, בניגוד לרכיבת כביש שם אתה למעשה מוציא את הגוף החוצה, ואז העיגון שלך הוא מיכל דלק בעיקר, ואחיזה חלשה בכידון, יותר מזה, גם אם בשיא ההטיה תאורטית, תרים רגל מהרגלית, לא לא תחוש הבדל כי העיגון, שוב, הוא חביקה של המיכל. ממליץ על הסרט של קיט קוד בלי קשר,, יש שם הסבר מעמיק יותר,
ומה שמארק ציין הוא נכון, כי למעשה במהירות נמוכה אתה נשאר מכונס על האופנוע, ולא מוציא גוף. , כל האמור מתייחס לרכיבה ספורטיבית.
גם במהירות נמוכה מוציאים גוף, ואז מאוד עוזר ללחוץ על הרגלית החיצונית כדי לעגון את הגוף טוב יותר , וזה גם עוזר בלייצב את האופנוע כן במהירות נמוכה חייבים לעזור לאופנוע עם הגוף שלנו להיות יציב. לא כולם טסים 250 קמש במסלול מרוצים כל הזמן

ציטוט נכתב במקור על ידי ניב חיימי צפיה בהודעה
אתה דורך פה על קן צרעות גדול אך ישן.הסוגיה שהעלית היוותה סלע מחלוקת בין בתי הספר לרכיבה הגדולים בעולם ובעיקר בארה"ב (רגל פנימית לוחצת או חיצונית).
כחסידים של נוחות ותחושות רוכב ,אנו מלמדים בקורסים המתקדמים כיצד להפעיל את השרירים ברגל החיצונית בזמן ההיגוי ולאחריו,בכדי לייצר עיגון ולקבל תחושת יציבות.
טכניקה זו,כמו כל אחת אחרת,צורכת תשומת לב וחשיבותה משנית ביחס לטכניקה הבסיסית ולכן מתאימה למי ששולט בבסיס.מקווה שעזרתי
אני ירחיב עלייך ניב אני רוכב על בהמה לא קטנה ובעצמי רוכב לא קל משקל.
כשאני בעומס גדול על הבהמה (כ 430 קילו כולל) אז אני עוזר עם הגוף שלי בדריכה על הרגלית הפנימית ביחד עם היגיוי הפוך כדי לקבל הטיה מדוייקת ומהירה, ביציאה מהפניה או במהירות נמוכה אני חייב לעזור עם הרגלית החיצונית לפניה להרים את האופנוע ולייצב אותו. אחרת ההיגוי מאווווד עצל