תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: המרת הwr250r שלי לסופרמוטו

תצוגה בשכבות

  1. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    היי, אתחיל בטיפה גילוי נאות:
    אני רוכב על WR250X, עושה כול יום בערך 30 ק"מ לכול כיוון, ועוד סידורים ועיניינים, בערך 200-300 ק"מ בשבוע לפני טיולי סופ"ש.
    מעולם לא היה לי WR250R, לא היה לי סט שטח, לא ביצעתי באופנוע הספציפי הזה הסבה בפועל. אבל בעקבות ניסיון אני מרגיש מספיק בנוח לספק עצות (בדיוק כמו שמעולם לא ירית באף אחד, אבל אני יודע טוב מאוד שזה הורג)

    לשאלת השיוט, אני רוכב כול יום כ30 ק"מ לכול כיוון, 6800-7000 סל"ד יוצא לי מהירות שיוט רגועה של 115 בערך.
    יש לי מספיק כוח להוריד הילוך ולצאת לעקיפה חזקה של 140.
    צריכת הדלק בכזאת נסיעה עומדת בערך על 1:23-25.
    ממש לאחרונה עשיתי לאופנוע שלי טיפול 40 אלף והמנוע היה במצב פיקס, לא הראה שום סימנים שדורשים חשש.

    הסבה מלאה בין שטח כביש היא יחסית פשוטה בדגם שלנו, אבל חשוב לשים לב לכמה דגשים:
    מבחינת גלגל אחורי, המכלול זהה, לכן אין בעיה לקחת גלגל מקורי של דגם הX, או לקנות אחד אפטר מארקט.
    לרוב שואפים להוריד יחס העברה לטובות שיוט. יחס העברה מקורי של WR250X הוא 13-42.
    אני רוכב עם יחס דומה אליו (14-45) ומאוד מרוצה. אולי כדאי לשקול גלגל"ש אחורי קטן יותר בסט כביש מאשר בסט שטח.
    אבל חשוב לבדוק קודם שהשרשרת שלך תתאים.

    מבחינת גלגל קידמי הסיפור מעט שונה, ויש לך כמה אופציות:
    הקאליפר של הR יותר קטן מאשר של הX.
    הנאבה של דגם הX שונה לחלוטין משל דגם הR.
    (המגיני מזלג שונים, אבל זה מינורי)

    אופציה ראשונה זה לקחת נאבה של דגם R, ולשזור עליה רק חישוק חיצוני של כביש בגודל 17" במקום שטח רגיל.
    אופציה שנייה זה לקנות סט מוכן מראש עבור דגם הR פשוט במידות סופרמוטו.

    בנוגע לברקס, אתה יכול לקנות מתאם עבור הקאליפר, או לרכב עם דיסק קטן בכביש (פחות ממליץ)


    בנוגע לחלקי אפטר מאקרט:
    יש לך את חברת 9Warp שמייצרת סטים מוכנים.
    הם יכולים להכין לך מה שתרצה, באיזה צבעים, באיזה קומבינציות.
    אם תרצה, יש לי חבר שעובד שם בארה"ב ואוכל לנסות לעזור לך כחלק מקנייה קבוצתית שאירגנו בעבר.

    יש לך את Z-Wheel, סוג של חברת בת של ZETA
    בתור רוכב של המותג אני גם יכול לעזור לך לבחור ולהשיג מוצרים מתוך הקטלוג שלהם:
    tinyurl.cc/ZETA
    יש להם מבחר גם גדול, גם איכותי וגם מגניב ביותר.




    בלי קשר, חשוב לי להגיד (אפילו אם זה רק בשביל הפרוטוקול)
    סט סופרמוטו הינו לא חוקי באופנוע WR250R.
    במידה ועוצר אותך שוטר (ובכביש זה יותר סביר מאשר בשטח), אפשר לתת לך דו"ח ואף הורדה מהכביש וטסט מחדש
    ובמקרה של תאונה, הביטוח עלול לנסות להתנער.

    ובאותה נשימה, לי אישית ממש בא סט שטח!!!!!




    אופציה שכן יש לך, זה ללכת על דבר שנקרא BigFoot Supermoto
    שזה לשים צמיגי כביש (או כמעט כביש) על גאנט של שטח.
    עוד משחק צמיגים שיש לך, זה אופציה לשם צמיגי שטח על גאנט כביש (זה יותר בשבילי ולא בשבילך) שאת זה אני ממש מת לנסות.

    ואם אתה הולך בסוף על סט סופרמוטו
    אני שורף לא מעט סטים של צמיגים
    עכשיו בסט שני של מישלין פיילוט סטריט רדיאל
    צמיג יחסית סביר, אבל מאוד הפתיע אותי באחיזה שלו על רטוב!



    אם יש עוד שאלות, מחפש לדעת מק"טים, כול דבר
    שאל חופשי
    וואו ממש תודה על המידע ןעל העזרה!
    איזה צמיגים של כביש יש למידות כאלה של צמיגים והאם באמת יהיה לזה אחיזה ברמה סבירה.
    ולמה זה לא אופנוע שווה להשקיע עליו כסף?
    נערך לאחרונה על ידי popi195; 21-10-2015 בשעה 18:20.

אשכולות דומים

  1. הסבת CRF250R 2015 ממוטוקרוס לסופרמוטו
    על ידי OT2 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 03:06
  2. הסבת אופנוע שטח לסופרמוטו
    על ידי exc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-06-2016, 12:09
  3. שאלה לגבי המרת שטח לסופרמוטו וההיפך.
    על ידי Gal.r בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 18:21
  4. הסבת גלגלים xt500 לסופרמוטו
    על ידי Tal בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 15:22
  5. המרת מט"ח - שקל ליין יפני
    על ידי Almightyz בפורום אוף טופיק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-10-2015, 10:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO