אחרי 28 שנות רכיבה כמעט יומיומית על כלים גדולים (לא עבודה כשליח) אני יכול לומר לפות"ש שפגיעה יכולה לבוא גם כשאתה הכי זהיר בעולם.
לדוגמא, נהג שפוגע בך מאחור כשאתה עומד ברמזור.
החלקה על שמן או משהו אחר ונפילה לא ממוזלת גם במהירות נמוכה.
סטיה פתאומית של נהג שגורמת לך לברוח באופן אינסטיקטיבי ולאבד שליטה.
ישנן אינספור אפשרויות. דו גלגלי הוא תחביב מסוכן עם הרבה פרמטרים בלתי צפויים.
אם הייתי חושב על זה כל הזמן - מזמן הייתי יורד מאופנוע.
הבחירה לרכב על דו גלגלי צריכה להיות עם מודעות שכל רגע יכול לקרות משהו רע. במיוחד בעידן בו נהגים עסוקים יותר בטלפון הסלולרי הארור הזה ואינם נמצאים 100 אחוז בכביש.
אני מקווה שאזכה לרכב עד גיל מאוחר (כיום אני בן 55) - אבל לך תדע..
יום טוב


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה , זה רק מחזק עד כמה הרוב כן תלוי בנו, הרוכבים. נהייה אקסטרה זהירים, לא נעשה שטויות, והסיכוי שאיזה פרמטר לא צפוי יפתיע אותך, ייקטן בצורה משמעותית. מבחינתי החוק הכי חשוב שלמדתי שאני רוכב על הדו"ג, היא: כולם מסוכנים, כולם לא צפויים, סמוך אך ורק על עצמך.
, זה רק מחזק עד כמה הרוב כן תלוי בנו, הרוכבים. נהייה אקסטרה זהירים, לא נעשה שטויות, והסיכוי שאיזה פרמטר לא צפוי יפתיע אותך, ייקטן בצורה משמעותית. מבחינתי החוק הכי חשוב שלמדתי שאני רוכב על הדו"ג, היא: כולם מסוכנים, כולם לא צפויים, סמוך אך ורק על עצמך.
						