מסתבר שיצרנים של אגוזים מצפים שאנחנו הלקוחות נחליף את החומר המבודד רעש וחום שיש בפנים (צמר סלעים) .
היצרנים די לא סגורים על עצמם מתי ואחת לכמה זמן, השאלה שלי אחת לכמה זמן נהוג בארץ? מה הסימנים שהגיע הזמן
מסתבר שיצרנים של אגוזים מצפים שאנחנו הלקוחות נחליף את החומר המבודד רעש וחום שיש בפנים (צמר סלעים) .
היצרנים די לא סגורים על עצמם מתי ואחת לכמה זמן, השאלה שלי אחת לכמה זמן נהוג בארץ? מה הסימנים שהגיע הזמן
זה כל כך מוזר לך שהם מצפים שתתחזק את המוצר שקנית?
יצרני האופנועים מצפים שתחליף שמנים, פילטרים, בוכנות, תכוון שסתומים ועוד אלף דברים...
אני בטוח שהיצרן לא יכעס גם אם הלקוחות לא יחליפו בעצמם אלא במוסך.
ולשאלה עצמה -
כמו בהרבה ענייני תחוזקה לא קריטיים (= המנוע לא ייתפס אם לא תעשה את זה) לא תקבל תשובה חד משמעית.
אני מניח שרוב הרוכבים לא מחליפים צמר סלעים (ככה קוראים לחומר הזה) אף פעם, ומצד שני שמעתי על כאלה שמחליפים כל מיכל (בעיקר בשתי פעימות שם הצמר סלעים סופג שמן שרוף).
הסימנים שמגיע הזמן בדרך כלל יהיו רעש חריג, כי הצמר כבר לא סופג טוב את גלי הקול. הבעיה היא שהתהליך מאד איטי ולכן כנראה שתתקשה מאד לשים לבד לשינוי.
אני לא יודע איזה אופנוע יש לך, אבל לפחות באופנוע שלי זה מאד זול ופשוט לעשות את זה, אז אם אתה לא יודע מתי החליפו פעם אחרונה אם בכלל, אולי תחליף בשביל השקט והשקט הנפשי
מוזר לי לא עצם הצורך להחליף מוזר לי הדרך. באופנוע אני מקבל ספר ברור של x כל y. באגזוז זה מין "סוד" כזה שאם תקרא באתרי יצרן זה סטייל "אנחנו משתמשים בחומרים מעולים וזה מאריך את זמני ההחלפה , אשר יש לבצע מידי פעם"
מזה מידי פעם?
כמה זה זמני ההחלפה ?
אני יודע בידיוק מתי החליפו אצלי כי קניתי את האגזוז ב 60 אלף ק"מ חדש והוא עשה כבר 70אלף נוספים ונראה לי שהרעש טיפה רועש יותר . עכשיו אני לא באמת מרגיש שינוי דראסטי.
אז כל העסק נראה לי די מוזר, זה נורא פשוט להחליף את החומר יש אפילו מקט של קיט מוכן שעולה לא יקר בכלל.למה אין לי איזה אינדיקציה פשוטה וברורה מתי להחליף?
כניראה שאני יחליף ייזום . ויזרום על 60-70 אלף כי זה נשמע לי הגיוני אבל העסק אמור להיות פשוט ומובן יותר
When do I have to change the glass fiber cartridge on my Arrow silencer?
Duration of the glass fiber cartridge depend on the bike and on the mileage. Speaking generally, when the cartridge is exhausted, noise levels start to raise up. On the silencer itself some areas with different surface colour may appear. In this case we suggest to renew the cartridge as soon as possible.
זה מאתר ARROW שזה גם יצרן האגזוז שלי
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 20-10-2015 בשעה 18:00.
לרוב מחליפים בשתי פעימות את הבפנוכו,סוגרים עם ניטים חדשים והיידה לשטח.
ב-4 פעימות קורה שנשבר צינור פנימי.לא פותחים,פשוט קונים אחר.
החלפה תלויה בהרבה גורמים. סוג אופנוע, צורת רכיבה, אולי גם תנאי מזג אוויר? כמו שאתה קטנה חולצה חדשה, ולא אומרים לך כל כמה זמן צריך לכבס אותה. הכל תלוי)
עיניין החולצה די פשוט כאן אני חייב לפתוח כדי לבדוק. ולפתוח זה לקדוח ניטים ולשים חדשים
הפלג הצפוני
אצלי לא נשבר כלום סתם מתחיל להרעיש יותר , ככה לפחות נראה לי
אז חושב שהגיע הזמן
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לא חייב לפתוח. אתה שומע שהצליל משתנה, צריכת הדלק עולה, אתה מבין שמשהו לא תקין.
אצלי זה הזרקה צריכת הדלק לא משתנה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מרגישים כשהרעש מהאגזוז נהיה רועש ו"מתכתי", צליל משמעותית פחות נעים
ופחות בס.
יש באיביי הרבה סוגים,
יש כאלה שמגיעים "בתפזורת" ויש ביריעות שיותר נוחות לגילגול על הצינור הפנימי.
למשל יש לחברת moose יריעות כאלה מוכנות.
אצלי אחרי קידוח הניטים הלכתי לחרט נירוסטה וריתכתי אומים בחורים מבפנים, סגרתי עם
ברגי אלן פטריה שדומים מאוד לניטים וככה סידרתי פתיחה מהירה לפעמים הבאות.
אשלח לך עוד מעט תמונות בווטסאפ.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
בדו"פים לא מומלץ לעבור את ה-100~120 שעות.
הארבע פעימות אפשר יותר מכפול.IMG-20191107-WA0008.jpg
זה באיזור ה-200 שעות...דו"פ
נראה לי קצת מופרך עיניים ה3000 קמ החלפה של צמר סלעים או 50 שעות . באופנוע שטח דופ זה מובן בכביש מרובע נשמע ממש מעט מידי.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תשמע בעיקרון זה לא הכי מסובך זה לוקח שעה גג.
אבל המרווח בהחלט קרוב ספציפית לajp
היום הצאתי את המשתיק לראות מה הולך ביפנים ונפלו עלי חתיכות פייברגלס שרוף.
רשמית חייב לשפץ
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
נו הקדמת תרופה למכה.