הכוונה היא התאמה בין הקוטר של הסעפת שלך לקוטר של הדוד שאתה מרכיב בפוטנציה. תתחיל מלמדוד את שני אלה
Sent from my SM-G355H using Tapatalk
שלום לכולם,
לאחרונה החלטתי שנמאס לי מהאגזוז (המאוד מכוער לדעתי) של ה cbr250 ולכן חיפשתי אגזוז סביר, לא יקר מידי, כדי להחליפו.
מצאתי בחור שמוכר אגזוז של חברת gpr ב800 שקל, אגזוז די חדש שהיה מורכב על קטנוע 300 סמ"ק (האגזוז מתאים לאופנועים/קטנועים עד 400 סמ"ק).
הבחור טוען שכדי להרכיב את האגזוז על האופנוע של אני צריך להגיע למוסך בשביל לעשות התאמה (בגלל שהאגזוז הוא לא פול סיסטם, אלא דוד).
לי אישית אין שום ניסיון בהחלפה או בהתעסקות עם אגזוזים. האם התהליך של ההתאמה יעבור בהצלחה בוודאות או שיש סיכוי שהאופנוע לא יקבל אותו ואז סתם שפכתי 800 שקל? מה המחיר ובאילו מוסכים ניתן לעשות זאת?
תודה,
דן.
הכוונה היא התאמה בין הקוטר של הסעפת שלך לקוטר של הדוד שאתה מרכיב בפוטנציה. תתחיל מלמדוד את שני אלה
Sent from my SM-G355H using Tapatalk
אני מתכוון תמדוד במחשבה של אם זה סביר לעשות את זה בכלל
במוסך שתגיע אליו אני מקווה שידעו למדוד בעצמם...
Sent from my SM-G355H using Tapatalk
אגזוז הוא לא קישוט ויש לו עוד תפקידים לאופנוע.
מעבר להתאמה הפיזית של קוטר הסעפת לעומת קוטר הדוד כמו שכתבו לך למעלה, להחלפת הדוד תהיה השפעה על התנהגות המנוע.
הייתי מתחיל בלעשות חיפוש ברשת לגבי האגזוז הזה ספציפית ומידת התאמתו לאופנוע שלך, או בלחפש אגזוז חלופי שמיועד לאופנוע הזה.