חבל שתשלם 50 אחוז יותר בגלל מדבקה של שוראי. תבדוק באינטרנט יש מאות סוגים של סוללות ליתיום.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
כחלק מדיאטה לביג וחוסר מצבר הוחלט להזמין מצבר.
ראיתי 2 חברות,שוראי ובאטרי טאנדר,שעליהם יש תגובות די טובות,ההחלטה תתבצע לפי הפרש במחירים.
מה הקיבולת המומלצת לביג 800 ?
ארכוש גם מטען imax b6, ללכת על המקורי או על סיני באיכות טובה? יש גם מטעןמצבר של שוראי בעלות של כמעט 60 דולר,הפרשי המחירים ב b6 הם בין 80 שח ל 220.
חבל שתשלם 50 אחוז יותר בגלל מדבקה של שוראי. תבדוק באינטרנט יש מאות סוגים של סוללות ליתיום.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
קלטתי שיש להם רק משלוח fedex,אלך על הטנדר בטרי.
שלח הודעה פרטית ל-strelok, אין עליו!
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
אני משתמש כבר בערך שנה וחצי בסוללה שהזמנתי מהוביקינג, אחרי שראיתי המלצה בשרשור שהיה בפולגז.
זאת הסוללה: http://hobbyking.com/hobbyking/store...dProduct=14070
אני משתמש בזה בקטנוע 125 סמ"ק שיש לו אזעקה וזה בינתיים עובד טוב.
לא יודע אם "המצבר" הזה יספיק למה שאתה צריך. צריך לבדוק כמה אמפר אתה צריך בשביל האופנוע שלך.
"החיסרון" של הסוללה מהוביקינג הוא שזה לא בא בתוך קייס פלסטיק כמו השוראי, וזה אומר גם שתצטרך לסדר את החיבורים איכשהוא,
כי אין לזה חיבורים כמו במצבר רגיל שמחברים אליו את הכבלים עם ברגים.
בנוסף, הוביקינג נותנים רק 30 יום אחריות על סוללות.
שרשור נוסף שמצאתי בתפוז בנוגע למצברי LIFEPO4:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/vi...geid=178109825
נערך לאחרונה על ידי gingel; 18-11-2015 בשעה 12:32.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
סטרולוק, תוכל לפרט בבקשה יתרונות וחסרונות של מצבר ליתיום כזה לעומת מצבר עופרת "רגיל"?
שני דברים שכבר ראיתי: עבור 8Ah מצבר הליתיום יקר הרבה יותר (מחיר מצבר עופרת ב-ebay עם 8Ah נע בסביבות 300-350 ש"ח כולל משלוח, בעוד שזה שהמלצת עליו הוא כ-400 ש"ח לא כולל משלוח) והפרש המשקלים לא נראה לי משמעותי.
בגדול לשימוש של מצבר הנעה מצבר ליטיום 8ah בעצם משתווה ל25 אמפר עופרת.
לשימוש של הפעלת לד לאורך זמן העופרת יקח מבחינת עלות-תועלת
וזה כי הליטיום הספציפי ששמתי מספק 40c בburst שזה בעצם 8.4 כפול 40 נותן 336 אמפר זרם הנעה. מצברי עופרת מתקשים לתת הספקים כאלה.
מצבר עופרת עם זרם פריקה גבוהה כדוגמאת של אופנוע בנוי לפריקה של עד 30% קיבולת ומעל 50% קיבולת נגרם לו נזק בילתי הפיך,ליטיום ניתן לפרוק עד 95% ללא שום נזק
מצבר לטיום ברזל יודע להיטען ב5c משמע , המצבר נטען מהר . מצבר עופרת יודע לקבל עד 0.5c
משקלים מדובר על הפרש של 4 קילו לערך.
מחזורי טעינה מלאים העופרת מספק 300-500 הליטיום 1000-2000
העופרת מלא בחומצה , הליטיום יבש לחלוטין
הסחרונות של ליטיום זה במערכת טעינה מבוססת טריסטור הווסט טעינה לא עומד בעומס (לא קיים באופנועים מעל שנת 90)
אם ליטיום נפרק יתר על המידה הוא הולך לפח ללא יכולת להחזירו לחיים ,עופרת ניתן עוד למשוך קצת לאחר מכן.
ליטיום דורש ייצוב תאים פעם ב....
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לדעתי אי אפשר להזמין מצבר חומצה מחו"ל..
תודה עבור האינפורמציה. באמת שימושי מאוד.
לפי הפתיח שלך, אם באמת צריכת הזרם להתנעה היא החשובה, אז אולי מספיק מצבר בעל קיבולת אנרגיה קטנה יותר (פחות Ah)? מצד שני, אם יש מערכת אזעקה (במיוחד כזו שאינה חסכונית במיוחד) אז צריך את הקיבולת הזו.
מהבחינה הבטיחותית - שים לב שאם יש פגם באריזה מצבר עופרת יאבד חומצה - מה שייצור קורוזיה בעיקר, בעוד שמצבר ליתיום עלול להדלק/להתפוצץ, במיוחד במגע עם רטיבות.
מבחינת המחיר - המסקנה האישית שלי היא שאם הייתי צריך להחליף היום מצבר הייתי הולך על ליתיום אם אני מתכוון להחזיק את האופנוע לפחות עוד 3-4 שנים ועופרת אם אני מתכוון להחליף אותו מוקדם יותר.
lifepo4 לא נפיץ ולא דליק .
גם בקשר לקיבולת של אזעקה עדיין ליטיום עדיף מהסיבה שעופרת שנפרקה על ידי אזעקה ל 50% קיבולת תתקשה להניע את המנוע, אפילו שיש לה עוד הרבה קיבולת מאידך ליטיום ידע להניע כל עוד הוא מעל 5% טעינה.
ויש את נושא הפריקה העצמית, ליטיום פורק % 3
ו כ 20% בחודש לעופרת
מה שפורק עופרת זה הרבה מעבר לאזעקה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
שבוע הבא המצבר הנ''ל יוזמן,כמו כן אוסיף גם מטען imax b6 כדי לאזן ולטעון אותו,המצבר יוזמן כנראה דרך shipto,משלוחה 31 דולר,דוחפים בהובי קינג קופסה ששוקלת בערך 350 גר' מה שמקפיץ את המשלוח.
ראיתי שהimax תומך עד 6 תאים,אין מידע לגבי כמה תאים עשוי המצבר.
מה שכן,חיסכון אדיר במשקל.
דבר נוסף שצריך לדעת על ליתיום, בימים קרים נדרש חימום הסוללה על ידי דקה-שתיים של פתיחת סוויץ לפני התנעה.