עד שהוא יגיע לסדום הצמיג כבר ישתפשף במרכז
בצדדים הוא ישתפשף רק כשהוא ישכיב
זהירות על צמיג חדש וללמוד את ההיגוי שלו זה תמיד נכון
אהלן חברים,
חבר קנה צמיג קדמי חדש לאופנוע ספורט תיור.
אמרתי לו: בני, אל תרד איתו לסדום ערד עכשיו, יש סיליקון על הצמיג, זה מסוכן. תן לו קצת להשתפשף.
נכון שאני צודק?
עד שהוא יגיע לסדום הצמיג כבר ישתפשף במרכז
בצדדים הוא ישתפשף רק כשהוא ישכיב
זהירות על צמיג חדש וללמוד את ההיגוי שלו זה תמיד נכון
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אני מסכים עם כל מה שכתבת.
אבל צמיג חדש ראוי להתיחס אבל בכבוד ולו כדי להתרגל לשינוי בהיגוי
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אין שום סיליקון בצמיגים, פשוט שילמד בהדרגה את הצמיג ויהנה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לדעתי זה בולשיט
הסיליקון מהווה שיכבה אפסית שצריך לתת את הדעת עליה במהלך השעה הראשונה ( וזה בהגזמה) של הרכיבה.
כן ראוי להתרגל לצמיג החדש שהאופי שלו משתנה ( בדרך כלל) לעומת הצמיג הישן!
לפחות כך אני מתנהל מזה 26 שנה על אופנועים מסוגים שונים.
יצאתי לפגרת חורף מחוסר תקציב
אשוב בקרוב
לתרומות בפרטי![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני עפתי והתגרדתי יפה על הכביש אחרי הרכבה של צמיג חדש כי אמרתי לעצמי שזה סתם אגדה.
אבל אף אחד פה לא אומר שזאת אגדה.
אמרו פה להתייחס בכבוד להתחלה
בין אם זה שעה או 100 ק"מ ראשונים...
יש דגמים שמגיעים בלי הזבל הזה, יש כאלה שכן.
תמיד עצה טובה להזהר ולעשות היכירות עם הצמיגים.
אין מספר קסם של ק"מ שהסיליקון נעלם. כשבדקתי, עם צמיגי M5, אחרי 15 ק"מ כבר לא היתה שכבה מבריקה.
קיצר, פלוס אחד לג'ונתן (מגיב מספר 2).![]()
צמיג חדש מרגיש שונה, מתנהג שונה ויש לתת לו את כבודו הראוי לו וללמוד אותו.
לא אין שום סיליקון או כל שכבה מיסטית אחרת שהעלית תוך x ק"מ.
ואמרה הזו נועדה למנוע בעיה פסיכולוגית דוגמת לשפשף עם סקוט ומים כדי להוריד שכבה מיסתית.
אין שום שימוש לזה התבניות מצופות טפלון הצמיג לא נדבק לתבנית ובטח שלא שמים שמן על צמיג!
היה לי אפילו ציטוט של יצרני הצמיגים שאומרים רישמית הצמיג מרגיש חלק כי הלקוח רוצה לראות ככה צמיג חדש אז התבנית נראתה ככה. קונטי מזמינה תבנית מחוספסת מאוד וכל הצמיגים החדשים מגיעים מחוספסים ברמה זו או אחרת כי ככה הלקוח רוצה לראות צמיג חדש . אין לזה שום דבר טכני.
צמיג חדש מרגיש שונה מושתתים איתו כי לא מכירים אותו