מדובר בdrz400sm 2008
לפעמים מניע לפעמים אין סטרטר.
גם כשאין סטרטר יש את הקליק מהסטרטר ריליי ככה שהמתג והריליי תקינים.
עברתי עם וולטמטר על המצבר ובדקתי גם טעינה. נראה תקין. בדקתי גם מצבר תקין. זה לא הבעיה.
אני חושד בסטרטר עצמו לדעתי יש מצב שבחלק מהסיבוב שלו יש מקום שבו הוא מתקע או לא תקין ובחלק כן.
איך אני מודד את המתח שמקבל הסטרטר עצמו בזמן הכפתור כדי לדעת שהוא באמת מקבל מספיק מתח ועדיין לא מסתובב? למה אני מחבר את הקוטבים?
את הפלוס לחלק העליו במקום שמתחבר הכבל זה הבנתי ואת המינוס לאן?

מעבר לזה שאלה כללית, סטרטר הוא ספציפי לכלי או אוניברסלי?