הכוונה לאופנוע - לקטנוע יש דגשים אחרים
ויצא למישהו לתאם מבחן אצל שני יבואנים
בצמידות זמנים ? האם זה קריטי להשוואה לעומת הפרש של כמה ימים?
הכוונה לאופנוע - לקטנוע יש דגשים אחרים
ויצא למישהו לתאם מבחן אצל שני יבואנים
בצמידות זמנים ? האם זה קריטי להשוואה לעומת הפרש של כמה ימים?
לא סביר שיהיו לך נסיעות מבחן בצמידות אצל שני יבואנים. לרוב קשה להוציא אחד, אז שניים באותו יום בשעות חופפות?! אם כן שלח לוטו על הדרך.
לדעתי לא קריטי- תעשה רשימה מראש עם טבלה של פרמטרים שחשובים לך ותנסה לתת ציון לכל אחד מהאופנועים, זה בהנחה והנסיעת מבחן
לא משאירה בך רושם ו"חיבור" לכלי מסויים- לרוב בקילומטרים בראשונים אני "מכריע", כל שאר הנסיעה רק מחזקת את ההחלטה.
לא בשעות חופפות אבל בהפרש כמה שעות באותו יום
לתת ציון זה סינטטי - התחושה שמקבלים לעומת זאת תחזיק כמה שעות
לאן אתה רוכב במבחן ?
יפה יפה...
אצלנו בעיר הקודש הונדה הכי זורמים. באמת אחלה בחור שם, רק שזה לא תלוי בו כל כך- אבל אם יש כלי לנסיעות, תקבל אותו בזמן הגיוני
והוא מפרגן עם זמנים, ואם הגיעו עוד כלים, סתם בשביל הכיף..גם עליהם תוכל לעשות סיבוב.
ימאהה? חחח...בזמנו התעניינתי בטרייסר:
נציג מטרו:"הmt כרגע בסוכונות בצפון, יום שישי בשעה 9:00 בבוקר במטרו חיפה מתאים לך?"
אני: "כן בטח..אני אסע 3 שעות בשביל לעשות רבע שעה נסיעת מבחן- לא, לא מתאים. אין יותר קרוב?"
נציג מטרו: "שבוע הבא הוא יהיה בתל אביב, לתאם לך?..אבל דיר בלאק, אתה בא לקנות פה, כן?"
אני: "כן..כן.."
תל אביב אשדוד לבדוק כוח מנוע ושיוט
בית שמש קריית גת איך היא מסתובבת
קצת עיר נוחות השתחלות נסיעה איטית הילוך נמוך
בלימה/בלימת חרום לראות שהאופנוע לא סוטה לצד כלשהוא בזמן בלימת חרום
צריכת דלק אם יש זמן/לא שכחתי
הרגשה /נוחות כללית
משתדל לא ליפול
ה-2 אג' שלי.
עושה את המסלול היומי + תוספות אם הכלי הולך לשרת אותך ביום יום.
אם יש זמן, מרחיב את המסלול.
כאשר תתאפס על 2 מועמדים אחרונים, נסיעת מבחן גב אל גב.
ניתן לתאם זאת עם רוב היבואנים.
לוקח את הכלי לסיבוב שמייצג את השימושים שלו. במקרה שלי - עולה בחיפה על כביש 2 דרומה (איך הכלי מתנהג במהירות גבוהה), יורד בעתלית, עולה על כביש בית אורן (עליות, סיבובים) וחוזר לכיוון העיר כל גב ההר כדי לבדוק רכיבה עירונית.
בפעם האחרונה שעשיתי רכיבות מבחן - התחלתי עם מטרו (אופנוע אחד) ולמחרת שניים של הונדה אחד אחרי השני.
לפחות שעה,בודק נוחת נסיעה ,מיגון רוח ,העברת הילוכים ,סיבובים בכיכר בהילוך שני ושלישי ,תאוצות ביניים ,יציבות הכידון במהירות גבוהה והכי חשוב האם החיוך נשאר על הפנים תוך כדי הרכיבה ,או כמו שאומר גיורא מתחיל הכי מהר ולאט לאט מגביר