עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 30

אשכול: רלוונטיות המחירון

  1. #1

    רלוונטיות המחירון

    אהלן
    אני נתקבל בהרבה אי התאמה בין המחירים שרצים ביד 2 לבין המחירון של אותם כלים.
    אני מתכוון לכלים בשנתונים של 2007-2011
    לדוגמא כלים כמו הורנט שמבקשים עליהם 10 אלף מעל המחירון...
    השאלה היא האם המחירון כל כך לא אקטואלי, או שהבעלים חיים בסרט?
    אני כמובן מתחייחס למגוון כלים ולאו דווקא להורנט

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    אראה לך איך זה נראה מהצד השני.
    יש לי z750 שנת 2007 במצב נדיר, קילומטראז נמוך, כל רכיבי הבלאי הוחלפו בחדשים.
    סליפ און אקרפוביץ ועוד תוספות בערך ב 1500 שקל.
    המחירון הוא בדיחה: 22,000 אלף שקל.

    אני נותן לך 22,000 אלף שקל בוא תגיד לי מה אתה רוכש בסכום הזה.

    והנה התשובה שלך למה דורשים יותר מהמחירון.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    הייתי שמח לכנות את ההוא שעומד מאחורי המחירונים בשלל מילים. אבל סכנת דיבה וכו' מרחפת כאן.
    אם אתה חותך לאנשים 1000 שח ממחירון הרכב שלהם כל חודש, אז אין לך בושה על הפרצוף.
    אנחנו ניקבע את מחירון השוק, לא איזה פישר זקן שהלך רחוק מדי עם הקומבינות של חברות הרכב.

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    אראה לך איך זה נראה מהצד השני.
    יש לי z750 שנת 2007 במצב נדיר, קילומטראז נמוך, כל רכיבי הבלאי הוחלפו בחדשים.
    סליפ און אקרפוביץ ועוד תוספות בערך ב 1500 שקל.
    המחירון הוא בדיחה: 22,000 אלף שקל.

    אני נותן לך 22,000 אלף שקל בוא תגיד לי מה אתה רוכש בסכום הזה.

    והנה התשובה שלך למה דורשים יותר מהמחירון.
    גם לי 22 אלף נשמע הזוי לגמרי, אבל האם בכל זאת אין סיכון ענק בלקנות אופנוע בהפרש גדול מהמחירון כשביום מן הימים תחליט למכור אותו ולא כולם יסכימו איזה אופנוע נפלא יש לך?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    גם לי 22 אלף נשמע הזוי לגמרי, אבל האם בכל זאת אין סיכון ענק בלקנות אופנוע בהפרש גדול מהמחירון כשביום מן הימים תחליט למכור אותו ולא כולם יסכימו איזה אופנוע נפלא יש לך?
    בשוק הזה יש בעיקר אנשים שמבינים עניין, יש הבנה שעל מוצר טוב משלמים מעל, השאלה היא כמה.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ה690 שהיה לי ירד ב1000 שח בחודש. לפעמים ב500.
    נשמע הגיוני? חוץ מזילזול באנשים ובכסף שלהם - אני לא רואה כאן שום דבר אחר. לא סופרים אותנו.

  7. #7
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    הייתי שמח לכנות את ההוא שעומד מאחורי המחירונים בשלל מילים. אבל סכנת דיבה וכו' מרחפת כאן.
    אם אתה חותך לאנשים 1000 שח ממחירון הרכב שלהם כל חודש, אז אין לך בושה על הפרצוף.
    אנחנו ניקבע את מחירון השוק, לא איזה פישר זקן שהלך רחוק מדי עם הקומבינות של חברות הרכב.
    חוסר ההבנה שלך צורמת. המחירון הוא ביטוי של ירידת הערך בשוק החופשי. זה הממוצע של המחירים שאנשים מוכנים לשלם על כל דגם בכל שנתון.
    אם תצליח תקנה בפחות, אם תצליח תמכור ביותר (או שתתקע איתו, כי אתה חושב שהמחיר שלך אמור לא לזוז כי פינקת אותו בשמן איכותי). המחירון זה כלי מצויין להתחיל במשא ומתן. הוא המלצה בלבד.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    יפה שקבעת שאני חסר הבנה. כנראה ששחצנים לא מתים, רק באים והולכים. כל מה שאמרת ידוע לי.
    פשוט צורם לי העניין של לאבד 1000 שח מערך נכס מסויים בחודש. זה הכל. לא אמרתי שזה לא צודק,
    חייב להיות מחירון, פשוט חורה לי זה הכל. וכמו שאמרת - הוא המלצה בלבד. לפי כך אנחנו ניקבע את המחיר שבו אנחנו
    נימכור את האופנוע שלנו - ולא אף אחד אחר.

  9. #9
    הטיפשות הגדולה של המחירון שהוא לא מחשב את ההיצע והביקוש וזה הבעיה הכי גדולה. שמדובר על אופנועים כבדים, שמספר המסירות שלהם במהלך השנים הוא קטן וניקח בממוצע שיש לנו ממוצע מסירה של 400 כלים מאותו דגם ושנתון בשנה, נוריד מזה 150 שהם אובדן להלכה בגלל סיבות כאלה ואחרים ונשאר לנו 250 שנמצאים כרגע בשוק החופשי אצל בעלם ומתוכם נגזים ונגיד שיש בכל זמן נתון 20 כלים שמוצעים למכירה במצבים שונים, זה לא הרבה בכלל. זה לא תחום הרכב שעל כל רכב יש לנו 150 רכבים מאותו דגם ואותו שנה שמוצעים למכירה בלוחות השונות ולכן "ירידת הערך" היא לא נכונה בעליל כי תמיד יהיה את הקונה שמחפש בין 20 כלים את האופנוע בצבע שהוא רוצה עם הקילומטר שהוא רוצה והתוספות שהוא רוצה והוא יהיה מוכן לשלם את המחיר שהקונה רוצה כי הוא יודע שאולי יש לו עוד שתיים שלוש כאלה באותו מצב שהם בכל מקרה רוצים אותו מחיר ואז הוא כבול למחיר מעל המחירון ולא למחירון עצמו.
    ובנימה אישית את האופנוע שלי אני לא אהיה מוכן למכור במחירון ואדרוש 7-10 מעל המחירון ומי שלא יהיה מוכן לשלם לא אמכור פשוט עד שיגיע הבנאדם שיעריך את האופנוע בדיוק כמו שאני מעריך אותו.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    אני לא מוכן לקנות מעל המחירון, אלא באמת מדובר באיזה אקסמפלר שמור בטירוף, ועדיין לא הייתי מוכן להוסיף יותר מכמה אחורזים בודדים ממחרי המחירון, ובטח לא מעל 5%.

  11. #11
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    כמאמר הקלישאה: "כל כלי לגופו.."

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    סתם כמה דוגמאות

    המחירון לא רלוונטי לאופנועים בכלל,זה משתנה מאדם לאדם ומקונה למוכר.

    סתם כמה דוגמאות

    אני לא חושב שטימקס ולא משנה איזו שנה וכמה קילומטר ובאיזה מצב יהיה שווה יותר מ20 אלף ולא חושב שיש קטנוע שאני הייתי משלם עליו יותר 10

    אני גם לא הייתי משלם יותר מ4 על gs500 ולא משנה המצב והתוספות,לעומת זאת,כן הייתי משלם 40 על sv650 מאושר לרישיון a1 ועם מספר שיפורים שאני רוצה שיהיו על הכלי

    גם לא הגיוני לי לשלם 50-70 על ספורטסטר שבאותו המחיר אני מביא סופטייל משופר בטירוף ולא,לא משנה לי שהבעלים השקיע 200

    לעומת זאת,מכרתי טימקס שקניתי ב3 ב6 (לחלקים) אחרי השקעה של עוד 500,מכרתי gs עם מנוע גמור ב4 וכו'

    z750 לא שווה לי יותר מ15 אלף לעומת r750 במצב לא מזהיר שגם ב30 ו40 אני לא אמכור.

    איך בנדיט 400 שזה חרא אופנוע מכל הבחינות נמכר לפני כמה שנים ב2000 ש"ח במצב יחסית טוב והיום אנשים רוצים 15++

    אז איפה בידיוק משתקף פה המחירון?

    חוץ מזה,יש הרבה אופנועים שסכום החלקים עולה על השלם לכן אי אפשר לתת מחירון לכלים כאלה,

    מר משמו שאומר שאחד מהאופנועים שלי שווה 4 אלף מוזמן למצוא כמה כאלה,אני אתן לו עמלה של 100%
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    12
    מה שקובע בסוף את המחיר זה מי ניכנע קודם , הקונה או המוכר , מניסיוני אני יכול למור לך שבדרך כלל המוכר ניכנע קודם , כי הכסף תמיד בצד השני, והזמן משחק תמיד לרעתו של המכור !

    לכן צריך בעיקר סבלנות . . . החורף מגיע , הביטח יקר , הערך יורד, והמציאות לוחצת .
    המחיר יכול רק לרדת !

  14. #14
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    בסוף האנשים יוצאים מהסרט.
    בין אם זה המוכרים או הקונים.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    155
    גם לי יש מה להגיד ,לפני שבונים את הקפיטריה בטבריה 80 קומות באוויר ,קודם כול בונים 40 קומות באדמה
    ולעינין האופנועים ,לדעתי ובלי לפגוע באף אחד ובתור מכור לאופנועים השוק בארץ שווה לתחת ,כולנו פראיירים של הביטוח המוסכים ,היבואנים ,
    מחירים מטורפים בקניה ,במיוחד חדש מהסוכנות ,בטיפולים וקניית החלפים ,ברכישת הציוד הנלווה ,ובביטוח , אפשר לחשוב שכשהיה מחירון מוטו המצב היה יותר טוב ,
    הבעיה שלנו כישראלים שאנחנו לא רוצים לצאת פראיירים ,האגו מדבר ,התגובות של הגולשים אחד לשני ההתלהמות ,(שחצן מישהו פה למעלה כתב לראהו ,מבלי להכיר אותו כלל),
    להחזיק אופנוע פה זה מטורף ,לא כלכלי ,לרוב אתה מפסיד כסף (ביטוח ,מוסך,ציוד ,קניה מכירה ) יאללה מטורפים תהיו ישראלים טובים ותמשיכו לצפצף .חחחחחחחחחחחח

אשכולות דומים

  1. איפה אני רואה את המחירון החדש ?
    על ידי אקרמן מור בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2015, 19:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO