הטיפשות הגדולה של המחירון שהוא לא מחשב את ההיצע והביקוש וזה הבעיה הכי גדולה. שמדובר על אופנועים כבדים, שמספר המסירות שלהם במהלך השנים הוא קטן וניקח בממוצע שיש לנו ממוצע מסירה של 400 כלים מאותו דגם ושנתון בשנה, נוריד מזה 150 שהם אובדן להלכה בגלל סיבות כאלה ואחרים ונשאר לנו 250 שנמצאים כרגע בשוק החופשי אצל בעלם ומתוכם נגזים ונגיד שיש בכל זמן נתון 20 כלים שמוצעים למכירה במצבים שונים, זה לא הרבה בכלל. זה לא תחום הרכב שעל כל רכב יש לנו 150 רכבים מאותו דגם ואותו שנה שמוצעים למכירה בלוחות השונות ולכן "ירידת הערך" היא לא נכונה בעליל כי תמיד יהיה את הקונה שמחפש בין 20 כלים את האופנוע בצבע שהוא רוצה עם הקילומטר שהוא רוצה והתוספות שהוא רוצה והוא יהיה מוכן לשלם את המחיר שהקונה רוצה כי הוא יודע שאולי יש לו עוד שתיים שלוש כאלה באותו מצב שהם בכל מקרה רוצים אותו מחיר ואז הוא כבול למחיר מעל המחירון ולא למחירון עצמו.
ובנימה אישית את האופנוע שלי אני לא אהיה מוכן למכור במחירון ואדרוש 7-10 מעל המחירון ומי שלא יהיה מוכן לשלם לא אמכור פשוט עד שיגיע הבנאדם שיעריך את האופנוע בדיוק כמו שאני מעריך אותו.


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה