אני מחפש אופנוע דו שימושי הכי קל משקל ומקצועי שאפשר אבל שיוכל לשמש אותי בכביש לבית עבודה.
כ 7 קמ כל כיוון.
רעיונות?
אני מחפש אופנוע דו שימושי הכי קל משקל ומקצועי שאפשר אבל שיוכל לשמש אותי בכביש לבית עבודה.
כ 7 קמ כל כיוון.
רעיונות?
לא מכיר את הajp מספיק.
אבל הwr250x שלי שוקל בערך 130-125 קילו.
ולאחר שיסתום מתלים איכותי... הוא פנינה לטעמי.
ה7 קמ לא אמור להזיז לאף אחד מהם
Sent from my MI 3W using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
7 קילומטר לא מזיז גם לאופניים חשמליות, תקנה אופניים חשמליות ואופנוע שטח מקצועי, טוב לנשמה, טוב לכיס ובהחלט לפי איך שאתה מתאר, יהיה מושלם עבורך.
אה ואגב, מה זה ajp?
.
.
.
.
.
.
יודע מה זה, סתם ממחיש לך מה יקרה שתרצה למכור/לטפל/להשיג חלפים/וואטאבר. מוצר כושל בשוק הישראלי ולא משנה איך יסובבו את זה.
אתה רציני בשאלה שלך?
להשוות בין ימאהה לצעצוע בשם ajp
ברור שכדאי לך ללכת על WR
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
ה-ajp כלי מעולה, עשיתי עליו נסיעת מבחן ומאוד נהניתי ואני במגעים לקניית כלי כזה לשימוש יום יומי (8-9 ק"מ ביום יום ולשטח בסופ"ש).
הכלי קל יחסית ומרגיש כמו אופנוע אנדורו מקצועי (wr רחב יותר ומפנק כמו ה-crf250l) אבל עם מנוע רגיל ולא כזה שמטופל לפי שעות.(לפי הנתונים קל יותר מ-wr).
המחירים שלהם נמוכים יותר בייחוד לאחר הורדת המיסוי.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
גם גירסת הR של הWR מטופלת לפי קילומטר ולא שעות.
בהצלחה במבחן הזמן עם הajp (אמינות, חלפים, מכירה עתידית שתבין מה קנית באמת)
crf של הונדה, הדו"ש שהזכרתם, חולק מנוע זהה ועצל לklx250, שניהם כבדים עצלים ופחי אשפה תוצרת תאילנד, בושה שהדביקו להם שמות של אגדות מוטוריות.
ימאהה wr-r קל מהם, חזק מהם, סחיר מהם, ויפני אורגינל.
הפורטוגזי ממש נוצה עם מתלים טובים ותאורת נר.
לקרוא לכלי העצל הזה crf פשוט ביזיון
מה עבר עליהם שם בהונדה
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
כי אשפה מוטורית אי אפשר לייצר באירופה?
עגלות כן, פח אשפה מי אתה שתגיד?
אופנועים שמקבלים מרווח טיפולים של 12,000 ק"מ.
גם אם תטפל כל 6,000 ק"מ כי אתה חורני זה מעולה.
אופנועים שהוכיחו אמינות.
אנשים חוצים עולם על crf250l.
אנשים חוצים עולם על crf250l אולי בכביש לא בשטח
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
אנשים חצו עולם גם על סוסים, ברגל, ובשלל דברים. להקיף עולם בכלי רכב מודרני זה אתגר אבל בוא לא נסחף.
הטיפול כל 12 אלף קילומטר בא על חשבון המנוע החלשלוש.
טוב שלא נתנו לו 10 כס סוז ומתחו מרווח טיפולים ל50 אלף.
הונדה של היום, התוצרת תאילנד, פשוט פח אשפה ובושה להונדה העולמית, מניסיון אישי עם מספר כלים, ותקרא קצת פורומים בעולם תבין שזה לא הונדה של פעם האלמותית.
הוכיחו אמינות... נו באמת. הcrf250l הישן ביותר עדיין בגדר אחריות, תפסיק לבלבל במוח.
בתור בעלים של wrr במשך 4 שנים רצופות, מלבד טיפולים בזמן לא היה ציוץ אפילו המצבר המקורי שרד 4 שנים, נלקח לבדיקה כשמכרתי ויצא מצויין מלבד בלאי טבעי של גלגלש וצמיגים, ותאמין לי הוא עבד קשה.
ועזוב שנייה, רכבת פעם על wr? רכבת פעם על crf? אתה באמת יכול להגיד
א. שהוא יכול לשאת בגאווה ולא בבושה את השם crf
ב.שהוא עדיף על wr?
ג.שהוא מוכוון יותר שטח?
ד. שאתה באמת ובתמים מאמין שהוא אמין כמו הונדה תוצרת יפן?