אנשים חצו עולם גם על סוסים, ברגל, ובשלל דברים. להקיף עולם בכלי רכב מודרני זה אתגר אבל בוא לא נסחף.
הטיפול כל 12 אלף קילומטר בא על חשבון המנוע החלשלוש.
טוב שלא נתנו לו 10 כס סוז ומתחו מרווח טיפולים ל50 אלף.
הונדה של היום, התוצרת תאילנד, פשוט פח אשפה ובושה להונדה העולמית, מניסיון אישי עם מספר כלים, ותקרא קצת פורומים בעולם תבין שזה לא הונדה של פעם האלמותית.
הוכיחו אמינות... נו באמת. הcrf250l הישן ביותר עדיין בגדר אחריות, תפסיק לבלבל במוח.
בתור בעלים של wrr במשך 4 שנים רצופות, מלבד טיפולים בזמן לא היה ציוץ אפילו המצבר המקורי שרד 4 שנים, נלקח לבדיקה כשמכרתי ויצא מצויין מלבד בלאי טבעי של גלגלש וצמיגים, ותאמין לי הוא עבד קשה.
ועזוב שנייה, רכבת פעם על wr? רכבת פעם על crf? אתה באמת יכול להגיד
א. שהוא יכול לשאת בגאווה ולא בבושה את השם crf
ב.שהוא עדיף על wr?
ג.שהוא מוכוון יותר שטח?
ד. שאתה באמת ובתמים מאמין שהוא אמין כמו הונדה תוצרת יפן?



ציטוט ההודעה בתגובה