האפריליה תשתה דלק ושמן.
חוץ מזה לא יקר להחזיק אפריליה.
אפריליה טיפול כל 4000 ובוכנה כל 16,000 זה הכל.
עכשיו אתה תבחור רצועת כוח צרה או רחבה.
האפריליה מנוע כיף.
התקציב שלי יעמוד בעוד כמה חודשים על 15 אלף פלוס מינוס ואני בונה על תקציב חודשי של 400 ש"ח לאחזקה.
אני אישית מעדיף את הנינג'ה אבל המחיר של האפריליה די מפתה ונכנס ממש בקלות לתקציב. אני יודע שהאחזקה של 2 מנוע 2 פעימות היא לא זולה, אבל השאלה היא עד כמה? אני רוצה לטפל בכלי לבד לגמרי. הנסיעות יהיו באיזור תל אביב-פתח תקווה פעמיים בשבוע וסופי שבוע לעתים באשקלון.
מה יותר יתאים לי? האפריליה באמת כזאת נוראה מבחינת תחזוקה וצריכת דלק?
תודה
האפריליה תשתה דלק ושמן.
חוץ מזה לא יקר להחזיק אפריליה.
אפריליה טיפול כל 4000 ובוכנה כל 16,000 זה הכל.
עכשיו אתה תבחור רצועת כוח צרה או רחבה.
האפריליה מנוע כיף.
כן.. חוץ מזה שהיא שותה דלק, שותה שמן, ועושה מנוע כל 16 וזה במקרה שהמנוע לא נתפס לפני זה כי ז**נת את האופנוע, חוץ מזה אין הבדל.
בקיצור, כן זה הבדל מאוד מאוד משמעותי.
האפריליה זה לא סתם אופנוע 2 פעימות,
זה אופנוע מסלול מוסב לכביש, תנוחת רכיבה ספורטיבית ולא נוחה, יהיה לך חסר כוח אלה אם כן אתה תוריד את ההגבלה ואז האחזקה נהיית עוד יותר יקרה.
זה לא אופנוע ליום יום.
תחסוך עוד 5k ותמצא נינג'ה מטופלת. יש מספיק כוח לאופנוע ראשון, והטיפולים במחיר שפוי.
מבלי להעליב, האפריליה יורדת מהפרק מאחר והסיכוי למצוא פגר של אחת ב-15 אש״ח הוא קלוש ולא ריאלי והתקציב החודשי שלך יעלם לך בין האצבעות (אגב, מה לגבי תקציב לביטוחים, ציוד, בלת״מים?).
דיי נמאס לי להגיב לאנשים שאין להם את האופנוע והם מזיינים ת'מוח..
השתי פעימות הכי אמין.
רוני אם תרצה עוד פרטים על הrs דבר איתי.
יש לי אפריליה rx זה אותו המנוע.
מנוע מטורף.
ואם אתה לא דגנרט ואתה יודע לעבוד קצת עם הידיים אפשר לעשות הכל לבד ובזול.
אל תשכח שזה לא ארבע פעימות גיי עם שסתומים נדנדים טיימינג וכו'.
לעשות עליון לדו"פ לוקח גג חצי שעה.
דווקא היו בעבר וגם עכשיו יש כמה בפחות מ15 אלף בלוח היד2. זה התקציב שלי בקרוב רק לאופנוע, 500 בחודש לטיפולים, חלקים, דברים לא צפויים. אם חודש אחד אני לא אבזבז כלום אז חודש לאחריו אני עם 1000. זה פשוט הסכום שאני מפריש מהמשכורת שעוברת בקצת את האלף (זאת לא עבודה זאת התנדבות במשרה מלאה. לא משנה). וקטנוע לא בא על הפרק אז אם כבר אפשר קצת ליהנות ובאמת לתחזק משהו למה לא ללכת על האפריליה?
אבהיר את עצמי. אפריליה בתקציב הזה כנראה לא תהיה במצב מזהיר (אומר זאת בצער מאחר ואני מעריך את האופנוע).
לגבי התקציב החודשי, תכליל גם דלק וקח בחשבון החלפת צמיגים סביב ה-17,000 ק״מ (אם לא לפני כן), אך ככלל מדובר בתקציב גבולי וכשמדובר באופנועים תמיד אבל ת מ י ד יש בלת״מים.
אישית ולמרות שאני מבין את הרצון להיכנס לזה. בתקציב הנתון אתה מכניס יותר מאת הראש למיטה חולה.... נק׳ האור החיובית היא שכנראה גם תוכל למכור את האפריליה במחיר טוב כך שמירידת ערך לא תסבול (וכן, זה מגעיל אותי לומר ירידת ערך ואופנוע באותו המשפט אבל שיהיה).
רכישה לא תמיד צריכה להיות הגיונית.
מה זה חשוב בכמה תמכור? בא לך על הכלי תקנה.
לאפריליה אין ירידת ערך והrs יקר רק בצמיגים.
אני מבין.. בגלל זה אני שואל כדי לבדוק עד כמה זה באמת נורא ויקר. לגבי הדלק, הוא לא נכלל בתקציב והוא לא מהווה לי בעיה.
ולא אמרתי את זה קודם אבל זה יהיה (אם בכלל) האופנוע הראשון שלי, ולגבי הקילומטרז': בשבוע אני לא אעבור את ה150 ק"מ.
פשוט שתדעו..
וכן ג'וני אין לי בעיה שלח לי בפרטי עוד פרטים לגבי הטיפולים והעלויות.
כל 4,000 ק"מ פלאג+שמן גיר.
100 ש"ח לבד.
250 ש"ח במוסך.
כל 16,000 ק"מ בוכנה ורינגים.
חלקים מחו"ל ועבודה לבד 600 ש"ח.
חלקים מחו"ל עבודה במוסך 1100 ש"ח.
חלקים מהארץ עבודה לבד 1300 ש"ח.
חלקים מהארץ עבודה במוסך 2000 ש"ח.
מדובר בטבלת טיפולים לכלי מוגבל בלי שיפורים בשימוש יום-יומי.
שלא יבואו כל מיני כאלה שדוד שלהם שם קיט 160 של פוליני וcdi מחשב של זילטרוניק ושפך מנוע אחרי 4,000 ק"מ.
אפריליה משופרת זה משוגע..
קקמייקה 125 סמ"ק שמוציא 28 כ"ס בדיינו זה מכובד מאוד, אבל אז צריך לטפל לפי שעות.
נערך לאחרונה על ידי JohnnyDee; 27-10-2015 בשעה 00:14.
אם אנחנו מדברים על אפריליה מוגבלת אז ברור שאין בכלל דיון ועדיף בהרבה את הנינג'ה.
מה הקטע לקנות את האפריליה מוגבלת כשהוא יכול לקנות כלי עם הוצאות אחזקה פחותות וכפול כוח.
כן מוגבלת ומקורית. למה? מטעמי תקציב שמושפע אצלי מכמה דברים שאין לי ממש שליטה עליהם.
המטרה העיקרית תמיד היתה הנינג'ה אבל משום מה הערך שלה לא יורד גם מהשנתון של 2008 כשבמקביל התקציב שלי נשאר די אחיד..
בכל מקרה תודה רבה על העזרה, יש לי מה לשקול עכשיו..