עמוד 1 מתוך 20 12311 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 289

אשכול: gn 250 caferacer המשך שיפוץ

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    gn 250 caferacer המשך שיפוץ



    הפרוייקט החל במצב המופיע מעלה. מאז שופץ המנוע לחלוטין ונמצא לקראת סיום הרכבה הג'נטים צופו בניקל מחדש כולל שפיצים חדשים בניקל . הורכבו מחדש כולל שני צמיגי IRC חדשים


    השירשור יציג את מה שנעשה והמשך פרוייקט
    נערך לאחרונה על ידי caferacer; 15-06-2015 בשעה 21:08.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    gn 250 caferacer המשך שיפוץ

    ראשית היסטוריית השיפוץ בקצרה:

    האופנוע פורק לגורמים.
    המנוע פורק לגורמים. הקראנק נשלח לשיפוץ. נקנה ראש מנוע, צילינדר ובוכנה חדשים - קיט של 300 סמ"ק.
    להלן קצת תמונות מהפירוק:





  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    gn 250 caferacer המשך שיפוץ

    להלן תמונות של הג'נטים לפני התהליך ולאחר ציפוי נאבות באנודייז וחישוקים ושפיצים בניקל








  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    המשך תמונות







    נערך לאחרונה על ידי caferacer; 16-06-2015 בשעה 22:12.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    תמונות של ג'נטים מושלמים







    תמונות נוספות בהמשך...

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    יפה מאוד, ישר כח!
    רק חבל שהתמונות כל כך קטנות, תוודא שאתה לא לוחץ על resize באתר אליו אתה מעלה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    שאלה,למה כל מי שרוצה להתחיל פרוייקט ישר הולך על gn? ולמה קפה?
    אם אני אי פעם יקח gn לפרוייקט אז אני אלך לכיוון של משהו שלא עשוx1000 אלא משהו ייחודי,ואם כבר הולכים על קפה ׁ(סגנון שאני מעריץ) תעשו את זה לעזעזל כמו שצריך,תייחדו את האופנוע שלכם fuck it,כל קפה שאני רואה נראה בדיוק כמו הקודם,הכל קיטים מאיביי.
    חבר לפני כשנה רצה קפה,אני מבטיח לכם שאין עוד קפה כזה בארץ מבחינת יחודיות וקווים נכונים בעיצוב!!

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    gn 250 caferacer המשך שיפוץ

    התחלתי עם ה gn משתי סיבות: האחת שזה האופנוע שהיה זמין במוסך של בן הדוד שלי וקיבלתי אותו בחינם. הסיבה השניה שהאופנוע פשוט מכנית וקל לשיפוץ. כמו כן החלקים זמינים. בסין מיוצר אופנוע זהה וניתן לרכוש בעלויות מצחיקות את כל חלקי המנוע.

    לעניין ייחודיות והשקעה אני מאמין שאני אפתיע בעיצוב ובהשקעה. אני לא מתכוון לסכם את העניין בקיצור כיסא וכמה פנסים.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    gn 250 caferacer המשך שיפוץ טיפול בבולמים הקדמיים

    התצורה המקורית של הGN היא קסטומית בכדי לשבור את הצורה וליצר מנח ישר של הפרונט . פרקתי את הבולמים הקדמיים לגורמים. הצינורות קוצרו ב 10 ס"מ והוכנו הברגות חדשות לפקקים מתברגים. כמו כן הספייסרים מעל הקפיץ הפנימי קוצרו גם הם ב 10 ס"מ בכדי לשמר את מהלך הקפיצים.

    תמונה לפני:



    פירוק:



    אנודייז



    תמונה של הפרונט המקוצר והמוכן:


  10. #10
    יש פה חתיכת השקעה, סחטיין. מחכה לראות עוד.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    תבדוק את אורך הקפיצים אולי הם דורשים החלפה, שקול קפיץ מחוזק. עבודה יפה
    נערך לאחרונה על ידי torquser; 21-06-2015 בשעה 13:50. סיבה: הוספת חח

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    קדימה צורן
    הודעות
    13
    יפה מאוד!
    עבודה מרשימה מאוד! אתה מבצע הכל לבד? ואם כן, מאיפה הידע?
    סוזוקי TU250 1997 בתהליך שיפוץ ובקרוב נוסע על כבישי ארצנו...

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי r86 צפיה בהודעה
    שאלה,למה כל מי שרוצה להתחיל פרוייקט ישר הולך על gn? ולמה קפה?
    אם אני אי פעם יקח gn לפרוייקט אז אני אלך לכיוון של משהו שלא עשוx1000 אלא משהו ייחודי,ואם כבר הולכים על קפה ׁ(סגנון שאני מעריץ) תעשו את זה לעזעזל כמו שצריך,תייחדו את האופנוע שלכם fuck it,כל קפה שאני רואה נראה בדיוק כמו הקודם,הכל קיטים מאיביי.
    חבר לפני כשנה רצה קפה,אני מבטיח לכם שאין עוד קפה כזה בארץ מבחינת יחודיות וקווים נכונים בעיצוב!!
    כמו שנאמר , הכי פשוט וקל למצוא מידע בארץ על האופנוע הנ"ל וחלקים יש בשפע . כמו כן , הכי קל לעשות משהו שכבר מישהו אחרת עשה ונתן את המידע עליו .

    לא לכולם יש ראש עיצובי ויחד עם זאת למרות שראיתי הרבה gn'ים שעברו שיפוץ קפה , כל אחד מיוחד בדרכו שלו בין אם זו בצביעה או פנס אחר או לוחית רישוי בצד או דודי פליטה אחרים . אז אולי הבסיס "דומה" ועל זה אתה מסתכל כ"לא ייחודי" , אבל עדיין יוזמות מבורכות .
    אותו דבר ניתן להגיד גם על כל מיני מעצבי על שאני רואה דוגמאות לעיצובים שלהם ולא מבין מה לעזאזל הולך שם . כל אחד ומה שהוא מתחבר\אוהב ..


    לפות"ש - שאפו והמשך בדרך

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    תודה רבה על הפידבק החיובי

    אני עושה הכל לבד אבל נעזר בבעלי מקצוע. ציפויי ניקל - גלנומטה. הברזות וקיצור צינורות ויטלי החרט. המידע והרעיונות כמובן מהאינטרנט. בקרוב תמונות של תצורת עתידית ראשונית..

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    gn 250 caferacer המשך שיפוץ - מנוע

    הטיפול במנוע החל בפירוק המנוע לגורמים ושליחת הקרנק לשיפוץ. לאחר מכן התחלתי בהרכבת המנוע. חשוב לציין שרכשתי צילינדר ובוכנה בנפח 300 סמק וראש מנוע חדש.
    כיוון שאני מעוניין שכל יחידת המנוע "תבלע" בחזות האופנוע. החלטתי לצבוע את כל חלקי המנוע בצבע עמיד בחום של 800 מעלות.
    התהליך כלל ליטוש גס ולאחריו עדין של כל חלק וחלק וצביעת כל החלקים ללא הברגים שישארו בגוון הניקל המקורי.
    כל התהליך בוצע לאחר סגירת הבלוק ולפני סגירת המכסים והתקנת הצילינדר והראש. להלן התמונות:

    הקרנק המשופץ:


    ראש מנוע לפני:


    ראש מנוע אחרי:



אשכולות דומים

  1. שיפוץ BSA M21
    על ידי MADMAN1200 בפורום פורום משקיענים
    תגובות: 128
    הודעה אחרונה: 28-11-2024, 08:39
  2. שיפוץ קרבורטור ומשאבת דלק,dr big 800
    על ידי skull בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-03-2016, 12:13
  3. שיפוץ רפלקטור- כיצד?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 17:59
  4. ימאהה ויראגו 500 מודל 95 לא סוחב...המשך הסיפור
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 14:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO