הטיפול במנוע החל בפירוק המנוע לגורמים ושליחת הקרנק לשיפוץ. לאחר מכן התחלתי בהרכבת המנוע. חשוב לציין שרכשתי צילינדר ובוכנה בנפח 300 סמק וראש מנוע חדש.
כיוון שאני מעוניין שכל יחידת המנוע "תבלע" בחזות האופנוע. החלטתי לצבוע את כל חלקי המנוע בצבע עמיד בחום של 800 מעלות.
התהליך כלל ליטוש גס ולאחריו עדין של כל חלק וחלק וצביעת כל החלקים ללא הברגים שישארו בגוון הניקל המקורי.
כל התהליך בוצע לאחר סגירת הבלוק ולפני סגירת המכסים והתקנת הצילינדר והראש. להלן התמונות:
הקרנק המשופץ:
ראש מנוע לפני:
ראש מנוע אחרי:
![]()