לאחר התוצאה המוצלחת של הבלם האחורי, החלטתי לעשות את אותו תהליך גם למותחן
להלן התוצאה:
לאחר ההברקה ריססתי על החלקים לכה שקופה למתכת (צפון לק של יעקובי) למניעת התחמצנות המתכת.
מחר משולש ההיגוי חוזר מצביעה (נשכח בצביעה הקודמת) המשך בקרוב.
להלן תמונה של מכסה התוף האחורי לאחר לכה והרכבת המנוף
קיבלתי את העצה שלכם והחלטתי ללטש את צלעות הקירור של המנוע. להלן התוצאה:
![]()
בשעה טוב התחלתי בהרכבת האופנוע מחדש.
השלב הראשון הרכבת המנוע לשלדה:
השלב השני הרכבת זרוע אחורית
השלב השלישי הרכבת גלגל אחורי
השלב הרביעי הרכבת בולמים אחוריים
מה שמתברר שצריך ספייסרים לגישור על אורך ציר הבולם האחורי העליון - נחשוב על פתרון...
היום לקחתי את המשולש שנשכח בצביעה הראשונית מהצבעי, כך שאפשר להמשיך בהרכבה..
הרכבת גלגל קדמי:
הרכבת תושבת וקליפר קדמי - כפי שצויין בעבר נבנתה תושבת לקליפר של יוסאנג למיקום קדמי מעל לדיסק
![]()
הרכבת משולש עליון + "קליפאונים"
![]()
הרכבת רגליות אחוריות
הרכבת רגלית צד
תמונות של העבודה שנעשתה עד כה ...
המשך עבודה בקרוב...
יפה מאד.
מעניין היכן תמקם את הרדיאטור (ובאיזה צבע הוא יהיה)
כפי שהופיע בשרשור בעבר. ייצרתי צנרת נירוסטה חדשה והלחמתי אותה לאגזוז נירוסטה שנרכש בחו"ל. לפני ההרכבה ליטשתי את תפרי הריתוך של האגזוז והברקתי אותו
להלן התוצאה:
ברור לי לאחר ההרכבה שאצטרך לתת לאגזוז כיפוף קל החוצה - אחרת העשן ועודפי שמן יעופו על הגלגל האחורי!
רכשתי לאופנוע סט רגליות אחוריות ובניתי מתאם מהרגלית האחורית לציר הגיר. להלן התוצאה לאחר ציפוי ניקל והרכבה:
![]()
ועכשיו להרכבת רדיאטור השמן (מומלץ לקרוא על עבודת ההכנה שנעשתה בעבר). התושבות הוכנו מראש כך שההרכבה הייתה יחסית קלה. בפועל השתמשתי רק בתושבת העליונה
להלן התוצאה :
המשימה האחרונה בעניין זה היא לחבר את שני צינורות השמן ביחד כדי שלא יזוזו ויראו יפה.
אפרופו יופי, הגיעו ידיות בלם ומצמד:
מחר המשך עבודה ותמונות ....
מדהים!
אין מילים חוץ ממדהים
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI