במסגרת התהליך קצרתי את הזנב המקורי עד למינימום האפשרי
השלב הבא היה למדוד אל האורך הנדרש לסגירת יחידת הזנב כך שהזנב יסתיים בדיוק מעל ציר הגלגל האחורי בקו אנכי.
לאחר המדידה הכנתי את היחידה מסבל ישן שעבר התאמה לרוחב ולאורך הנדרש
והנה התוצאה הסופית:
![]()
נראה מקצועי! שאלה-מבחינה חוקית מותר לבצע פעולה מסוג זה?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
זה עובר טסט בלי לשאול יותר מדי...
קודם כל אני חייב לכם תמונה של יחידת הזנב מהצד:
רכשתי 4 מאותתים כמו זה:
כדי שהם ישבו על יחידת הזנב ביצעתי קידוח מצד לצד בשני משולשי הזנב
ולאחר מכן ריתכתי את האומים של המאותתים ליחידת הזנב. כך החוטים יהיו נסתרים והמאותתים ישבו באופן אסתטי מעל לבולמים.
![]()
בהמשך לטיפול בהארכת ג'ק האמצע נוצר הצורך למקם מחדש את הסטופר של הג'ק (כשהוא מורם) כך שלא ידפוק את הזרוע האחורית
חתכתי את הסטופר (לשונית עם גומיה) מהתושבת המקורית, השחזתי את הפינות כך שהלשונית תקבל צורה עגולה בצד אחד.
מדדתי את המיקום המדוייק
לפני:
הלשונית והגומיה:
אחרי ההלחמה:
יושב מצויין, תמונה של הג'ק והסטופר מחר...
אני פתאום קולט שראיתי אותך במוסך שלי היום בתל אביב...
וכשראיתי אותך מעלה את השלדה לרמפה זה היה לי ממש מוכר אבל לא היה לי נעים לשאול חחח...
שבת שלום ובהצלחה
ואו! נראה לי שמה שעשיתה עכשיו מפתח לי יעד וחלום חדש, זה נראה פשוט מדהים ואני ממש מקנא בך שיש לך את היוזמה לקחת פרוייקט כזה ביידים, הלוואי עלי גם. זה נראה מדהים עד כה ואני סקרן לראות איך זה יתפתח. שיהיה לך המון המון בהצלחה, ומי ידע, אולי גם לי יהיה כזה בעתיד 😀
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
הבטחתי להציג את הג'ק עם הסטופר:
![]()