כמובן שאין בכך כללים אבל נהוג שאזור המשולש מאחורי יחידת המנוע נשאר חשוף ונקי.
לשם כך חתכתי וליטשתי את כל האוזנים המיותרות ששימשו את מכסי הצד, מסנן האוויר ותיבת הרגז הכלים (כן יש ציקמוק כזה...)
המשולש לפני:
המשולש הנקי:
![]()
כל החלקים והברגים נשלחו לגילוון אצל "תרשיש" בחולון
לפני:
אחרי:
![]()
כמובן שאין בכך כללים אבל נהוג שאזור המשולש מאחורי יחידת המנוע נשאר חשוף ונקי.
לשם כך חתכתי וליטשתי את כל האוזנים המיותרות ששימשו את מכסי הצד, מסנן האוויר ותיבת הרגז הכלים (כן יש ציקמוק כזה...)
המשולש לפני:
המשולש הנקי:
![]()
כיוון שבתצורה העתידית יהיו קליפונים ולא כידון וכמו כן יהיה רק שעון מהירות מיניאטורי. נותרו אוזניים מיותרות בגשר העליון. אני דוגל "שפחות זה יותר"...
ולכן ליטשתי את החלקים המיותרים בגשר. להלן התהליך:
כמו כן, החורים ששימשו לתושבות הכידון מיותרים. באחד מהם אני אשלב את הסוויץ והשני ייסתם עם פקק.
את זה שאסתום אני מגלח לגובה הגשר
להלן התהליך:
השלב הבא יהיה הסבת מיכל הדלק הקיים למיכל ספורטיבי יותר ובניית יחידת הזנב והמושב...
סחטיין על ההשקעה והתיעוד.
ממתין להמשך.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
אדיר!!!!
עושה לי חשק כבר להתחיל לשפץ את הcx500 שלי!!
מחכה בכליון עיניים לתוצאה הסופית ולעוד הרבה תמונות בדרך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה שלום הפרוייקט חבר?
כמה שאלות:
1. של איזו חברה הקיט 300cc?
2. מה בדבר חוקיות?
3. האם עשו לך בעיה להכניס חלקים של מנוע לארץ?
האם צריך לשלם מכס/מע"מ?
אפשר לדעת מאיפה רכשת את המאותתים?
אני מעוניין להתקין כאלה במקום המקוריים שאצלי [סוזוקי tu]
הם עושיים מבקליט\פלסטיק או מתכתיים?
הקיט הוא של חברה סינית שמחזיקה בזיכיון ליצור חלקים לסוזוקי gn 250
להלן הקישור http://www.aliexpress.com/item/SUZUK...691723347.html
חוקי לא בטוח
לא הייתה בעיה הגיע דרך פדקס. ממליץ לרכוש מהחברה כמה שיותר פריטים ולבקש לשלוח ביחד כך תוזיל עלות ותקבל את החלקים מהר. לא ביקשו מכס אלא מעמ בלבד
המאותתים נרכשו באלי אקספרס עשויים ממתכת ! להלן הקישור :
http://www.aliexpress.com/item/4x-Bu...046061389.html
בהצלחה
חברים יקרים, אני מתבייש כאשר אני מבין כמה זמן לא נגעתי בפרויקט... ובכל זאת בשבועיים האחרונים חזרתי לעניינים.
המשכתי בסגירת המנוע ונתקלתי בבעיה !!! לאופנוע הוזמן קיט צילינדר + בוכנה+ ראש מנוע של 300 סמ"ק
הבוכנה הורכבה בקלות:
כאשר באתי להרכיב את הצילינדר, התברר שהגליל שלו רחב ב 2 מילימטר מהחור בבלוק המנוע!
![]()
נערך לאחרונה על ידי caferacer; 29-12-2015 בשעה 20:53.
מה עושים? עלו מספר אפשרויות : 1. לכרסם ידנית את החור בבלוק (אלומיניום) - הבעיה שיפלו שבבים לקרנק.
2. להצר את דופן גליל הצילינדר מבחוץ ב 1 מ"מ
3. לזנוח את ההגדלה ולחרוט עת הצילינדר הישן ולהתאים בוכנה של 270 סמ"ק.
החלטתי להצר את דופן הצילינדר. פניתי לויטלי החרט והוא הפנה אותי ליוסי פרנסס ברחוב מסילת העולים 11, ת"א 0526892370
הבחור עשה לי את העבודה במקום תוך 15 דקות ובעלות של 150 ש"ח.
לא יכולתי להתאפק ונסעתי לבדוק האם זה מתאים. מתאים בול להלן התמונות:
הייתי בתוך "השוונג" והתחלתי בהרכבת הראש. עדכונים נוספים בקרוב
להלן המנוע עם הראש סגור:
כמו כן מותחן שרשרת התזמון לאחר ליטוש והרכבה:
אמשיך לעדכן בקרוב..