עמוד 14 מתוך 20 ראשוןראשון ... 41213141516 ... אחרוןאחרון
תוצאות 196 עד 210 מ 289

אשכול: gn 250 caferacer המשך שיפוץ

  1. #196
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171
    ציטוט נכתב במקור על ידי van.hezkel צפיה בהודעה
    תנסה את התחתיות האלה ששמים מתחת למגשי פיצות בתנור

    כמו אלה למשל
    אחלה רעיון אם כי החורים צפופים ואני רוצה שיראו את השרשרת וגלגל השיניים

  2. #197
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    gn 250 caferacer שדרוג מגן גלגל שיניים קדמי

    לאחר שהתייעצתי אתכם לגבי רשת מתאימה למגן הגלג"ש. קיבלתי הצעה מירון (yyt) לבוא ולקחת רשת אלומיניום. קיבלתי את הצעתו ועל כך מגיעה לו תודה גדולה!!

    להלן התהליך:

    רשת האלומיניום:



    שרטוט המפתח של המגן על קרטון ביצוע:



    חיתוך הקרטון וחיתוך הרשת בהתאמה:



    כיפוף קצה הרשת כך שישלים את דופן המכסה:



    בדיקת התאמה למגן תוך כיפוף קל לתוואי הקעור של המגן:



    הדבקת הרשת ב"סופר 7" שקוף



    התוצאה לאחר הדבקה וצביעה:



    לאחר הרכבה - שימו לב שהבדלי הצבע נובעים מכך שהמנוע נצבע לפני חודשים רבים והספיק להעלות אבק


  3. #198
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    סוף הדרך !


    Tapatalk - just tap it..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  4. #199
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    סוף הדרך !


    Tapatalk - just tap it..
    תודה

  5. #200
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    התקנת צינור בלם קדמי

    בעקבות הנמכת הפרונט ושימוש בקליפונים , צינור הבלם המקורי ארוך משמעותית מהנדרש. לכן הזמנתי אצל "טכנו צינור" באלוף שדה 34 ציור חדש וקצר יותר

    ישן מול חדש:



    לאחר הרכבה ועיגון למשולש התחתון




  6. #201
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    התקנת מערכת בלימה אחורית

    במקור בניתי הכנות לבלימה באמצעות כבל בדומה לכבל קלאצ'. למרות זאת החלטתי לבחון את האפשרות להשתמש במוט הבלימה המקורי ובכך לייצר פתרון אמין יותר לאורך זמן.

    בשלב הראשון חיברתי את המוט המקבע של התוף לשלדה (ניקל)



    שלב שני היה לכופף את מוט הבלם המקורי כך שיתאים למרווח של כ 4.5 ס"מ שקיים בים מנוף הבלם האחורי לבין רגלית הבלם



    שלב שלישי היה לקצר את המוט בכ 15 ס"מ ולרתך בחזרה





    בשלב האחרון הרכבתי את המוט ואכן הפתרון מוצלח. מה שנותר לי הוא להוסיף קציף מחזיר לרגלית הבלימה וכן אני מעוניין לרתך מוט אלכסוני על מוט הבלימה המכופף כך שיקבל חוזק ולא יאבד את צורת הכיפוף תחת עומס.







    פרטים בהמשך...

  7. #202
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    תגיד, ככה עובר הצינור בלם גם במקור?
    מה יקרה לו תחת כיווץ/פתיחה של הבולם הקדמי? הוא לא יחטוף כיפוף אלים?

  8. #203
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ג'י אן ג'ו
    ממש אופנוע מהאגדות.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #204
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    תגיד, ככה עובר הצינור בלם גם במקור?
    מה יקרה לו תחת כיווץ/פתיחה של הבולם הקדמי? הוא לא יחטוף כיפוף אלים?
    כן
    לא
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  10. #205
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    תגיד, ככה עובר הצינור בלם גם במקור?
    מה יקרה לו תחת כיווץ/פתיחה של הבולם הקדמי? הוא לא יחטוף כיפוף אלים?
    זה לא כמו במקור. אני לא מעריך שתהיה בעיה הצינור גמיש ומיועד לכך. בכל מקרה אני רוצה להוסיף לו נק' עיגון לאוזן ששמשה בעבר לתפוס את הכנף הקדמית

  11. #206
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    תשתמש במוט החיזוק כאלמנט עיצובי.

    צור משהו דוגמת הספרה 8 שוכבת, קשת חיזוק כתמיכה לזווית.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 07-12-2016 בשעה 08:07.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #207
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תשתמש במוט החיזוק כאלמנט עיצובי.

    צור משהו דוגמת הספרה 8 שוכבת, קשת חיזוק כתמיכה לזווית.
    זה רעיון ...

  13. #208
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    הוספת חיזוק למוט בלם אחורי

    כפי שציינתי צריך לחזק את מוט הבלם האחורי בכדי למנוע מתיחה של צורת הזיגזג שיצרתי.
    קיבלתי את הצעתו של "השושנים" להלן התהליך:

    כיפוף ראשון:



    כיפוף שני והכנה לריתוך:



    ריתוך למוט הבלם:





    צביעה:



    הרכבה:




  14. #209
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    שיפור בעיגון צינור הבלם הקדמי

    הפריע לי בעין מיקום צינור הבלם הקדמי (מימין לבולם השמאלי) על כן החלטתי לעגן אותו לבולם השמאלי. להלן התמונות:



    מראה מקרוב:




  15. #210
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    171

    מיקום מחדש של הפנס הקדמי

    היו לי שתי אפשרויות למיקום הפנס (2 חורים באוזני הפנס מלבד החור שיועד למאותתים) בתחילה חשבתי למקם בחור הקדמי ביותר אבל במחשבה שניה החלטתי למקם בחור האחורי כדי ליצר לאופנוע מראה מהודק יותר. לצורך כך חתכתי את אוזני הפנס והסרתי את החלק סביב החור הקדמי ועיגלתי אותן:






אשכולות דומים

  1. שיפוץ BSA M21
    על ידי MADMAN1200 בפורום פורום משקיענים
    תגובות: 128
    הודעה אחרונה: 28-11-2024, 08:39
  2. שיפוץ קרבורטור ומשאבת דלק,dr big 800
    על ידי skull בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-03-2016, 12:13
  3. שיפוץ רפלקטור- כיצד?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 17:59
  4. ימאהה ויראגו 500 מודל 95 לא סוחב...המשך הסיפור
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 14:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO