כפי שתואר בעבר, שעות המהירות יותקן על מיכל הדלק





רכשתי כבל מהירות מקורי וכמובן שהוא ארוך מידי!!. השלב הראשון היה להחליט איך להעביר את כבל המהירות כך שגם לא יגע במנוע וגם לא יגע בגלגל הקדמי בייחוד בפניה ימינה .
פירקתי מוביל כבלים מאופנוע שחוט (לדעתי ויסטרום)



חיברתי את המוביל לאחד מברגי ראש המנוע:



שחטתי מקטנוע בלתי ידוע מוביל לכבל מהירות המתחבר לבולם קדמי



הגדלתי לו את החור להברגה מתאימה וחיברתי לבולם שלי:





השלב האחרון היה להעביר את הכבל דרך המובילים ולוודא שאין נגיעה במנוע ובגלגל. המשימה הוכתרה בהצלחה ולאחריה קיצרתי את כבל המהירות בעצמי.

הסתבכתי עם יצירת הראש המרובע לקפיץ הכבל המקוצר ונעזרתי לצורך כך ביהודה ספידומטרים מרח' ברוך הירש בבני ברק תמורת 20 ש"ח.

תמונה של כל הקונסטרוקציה בקרוב.

הערה אחרונה: כמובן שכל חלק יצבע מחדש בצבע שחור!!