תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: דיוק 200

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    26

    דיוק 200

    שלום בעוד כשבועיים אני יגש לטסט ל a1 אחרי שנה עם רישיון a2 .
    אני מתכוון לקנות כלי עד ה 250 עקב מחירי הביטוח המרקיעי שחכים.
    שני האופציות שעומדות לפני עקב התקציב הם דיוק 200 של ktm או קטנוע אקסיבו של פיאגו.
    ברצוני לשמוע חוות דעת על הדיוק מבחינה מכנית ,לאחרונה ראיתי שהפסיקו לשווק אותו לפחות כך אני רואה באתר ,הוא אינו מופיעה.(האתר של ktm)
    האם יש לכלי הנ''ל בעיות יודועות ?'' מחלות''
    האם הוא אמין או שאינו ראוי להיותתחת החברה ?
    כאמור אני מתכוון לקנות יד שניה , כמובן שהוא יבדר במוסך לפני אבל האם כדאי לשים דגש על משהו מסוים בצורה כזאת או אחרת?


    תודה רבה לכל העונים .

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    מה התקציב? למה החלטת שרק שני אלה מתאימים?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    יש הרבה כלים אחרים בנפח 250 סמק, אבל פחות חדשים שנמכרים.

    יש לי את היוסאנג gd250 שהוא מתחרה ישיר לדיוק 200 ג, אחלה אופנוע קיבל ביקורות טובות, גם מוכר את שלי.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    26
    התקציב עד 17 -18 k
    והאקסיבו בקטנועי של ה 250 הוא הכי טוב בקטגוריה לדעתי והדיוק מעניין אותי קצת רציתי לשמוע דעות עליו
    אבל תמיד אשמח לעוד המלצות על דברים נוספים ,למרות השם של יוסאנג אבל סבבה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    10
    הי,
    רוכב למעלה משנה על דיוק 200 בנסיעות יומיומיות מנהלתיות משולבות עירוני - בין עירוני ועשיתי למעלה מ 10,000 ק"מ.
    בתקופה זו התנתק לי החוט של הצופר ובאופן עצמוני נשבר מכסה שמן. מעבר לכך לא היו בעיות נוספות (טפו, טפו)
    אולם יש הזעה קטנה מהמנוע שלא מחייבת כרגע מילוי שמן בין טיפולים.
    החלפתי סט גלג"ש וצמיגים בשל בלאי טבעי.
    ממליץ על הכלי ככלי כניסה למגרש של הגדולים. יחסית לנפח הוא חזק וכיפי ואפילו שאני לא מנצל את פוטנציאל החולגניות שלו אני
    מאמין שהוא כלי נכון ללימוד יסודות הנהיגה היותר ספורטיבית/דינמית.
    אני אישית גם מתחבר לצורת הרכיבה הזקופה יותר ופחות רכונה כמו שנדרש בהונדה/קוואסאקי/יוסנג בנפחים הדומים וזה גם מקל על
    הרכיבה העירונית.
    תהנה וסע בזהירות.
    נערך לאחרונה על ידי birdi; 03-11-2015 בשעה 11:44.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    סתם שתדע...
    כדאי גם בלי הזעה להחליף שמן גם כל טיפול.
    המהדרין כל 4 אלף.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    26
    נשמע שאתה לא משבח את האופנוע ב 10 אלף כל כך הרבה דברים היתקלקלו ?
    השאלה הנוספת האם בתור סטודנט אפשר להחזיק אותו כלכלית ? מבחינת טיפולים חלקים וכו ?
    ידוע שktm קצת יקרים אשמח לשמוע את מחירי הטיפולים ששילמת ?

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    10
    "הרבה דברים התקלקלו"?
    ידידי, תיחזקת פעם אופנוע? זה בור ללא תחתית..
    ביחס לזמן ולקילומטרז' אני סבור שמדובר בהוצאות סבירות. יתקנו אותי אחרים אם חושבים אחרת.
    בלאי טבעי של שרשרת+גלג"ש וצמיגים אחרי 15,000 ק"מ זה נראה לי סביר.
    חלקים כאמור לא יצא לי להחליף למעט אותו מכסה שמן שיוצר מחדש + חריטה ועלה לי כולל עבודה ומע"מ כ 600 ש"ח.
    הטיפולים הם כל 5,000 ק"מ ועלותם כ 600 ש"ח כולל עבודה ומע"מ
    אני מטפל רק במוסך המורשה אז ייתכן ובמוסכים אחרים יעלה קצת פחות.
    ואני מכיר סטודנטים שמצבם יותר טוב בהרבה משלי..:-)

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אם אתה רוצה לקנות כלי זול לאחזקה עם אחריות יצרן לשנתיים אתה יכול לקנות לונסין חדש בתקציב

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    26
    ידידי , קודם כל תודה ,כניראה שלא הבנתי אותך נכון אין על מה לכעוס או להתעצבן.
    אני מבין שאתה ממליץ על הכלי , מתוך הכרותך עם הכלי ,ובהיתחשב שאני קונה יד שניה ,כמובן שאשלח לבדיקה לפני.
    על מה כדאי לי להקפיד או לשים לב בעת הקניה ?
    האם יש ''מחלות'' מסוימות לכלי ?

    נ.ב-באמת אף פעם לא היחזקתי אופנוע אני רוכב שנה על קטנוע מגדיל את הרשיון ומחפש אופנוע ראשון חדש אמין ובחיר שאני יכול להרשות לעצמי

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    אתה מוזמן לבוא לנסיעת מבחן.
    http://www.loncin.co.il/

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    10
    מי כועס? הכל בחברות..:-)
    אני הסתייעתי בקניה בחבר שמבין. חשוב מאוד בעיניי לראות היסטוריית טיפולים ממוסך על מנת לוודא שהכלי תוחזק כראוי.
    בגלל שהאופנוע "חוליגני", יש נטיה לצעירים לרכב עליו באגרסיביות ולכן חשוב לוודא שהוא טופל כמו שצריך.
    נסה לתהות על קנקנו של המוכר. בדר"כ תהיה התאמה בין אישיותו לאופן התיחסותו לכלי.
    אני לא יודע על מחלות ספציפיות.
    בכל מקרה, סמוך גם על האינטואיציה שלך ואל תוותר על בדיקה מקצועית במוסך נייטרלי.

    ואגב, למיטב הבנתי על האמינות של הונדה אין עוררין ומחירי הטיפולים סבירים כך שאם אמינות חשובה לך יותר מהכל הייתי מחפש cbr 250, רצוי מרופא..:-)

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO