כנראה הם עושים את זה תוך משיכה מהירה של המצערת להעלאת הסל"ד, אני לא חושב שזה משהו שמתאים לכביש והתמונות מחזקות את ההרגשה שלי- האחורי ללא אחיזה כלל ואפילו באוויר.
אני כן מוריד הילוכים תוך העלאת סלד לתיאום אבל בין הילוך להילוך מקסימום 2 תלוי במהירות ההאטה, זה מצריך תרגול.
אני מבצע את רוב הבלימה אם לא כולה בעזרת הבלמים ולא המנוע.
מבחנתי ליפול להילוך 2 ממהירות של 300 קמ"ש זה אחר ורק במסלול עם אופנוע שמישהו אחר משלם עליו...כרגע בהיותי סטודנט


 
			
			 בלימה נכונה. רק ברקסים או בשילוב בלימת מנוע?
 בלימה נכונה. רק ברקסים או בשילוב בלימת מנוע?
				 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה נכתב במקור על ידי nihrider
 נכתב במקור על ידי nihrider
					
