עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: למה בקטנועים החדשים אין kick satrter

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54

    למה בקטנועים החדשים אין kick satrter

    נראה לי מאוד שימושי כשנגמר המצבר... ובכלל משהו יכול הסביר איך זה עובד?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    זה אכן שימושי כשנגמר המצבר, אבל לא שימושי בכל שאר הזמן, ולכן לסחוב מערכת שלמה שאתה לא אמור להשתמש בה אף פעם זה די מיותר (לפחות לדעת היצרנים).
    אם אין תקלה, מצבר לא אמור להגמר.

    זה עובד בדיוק כמו סטרטר - הקיק מחובר (דרך תמסורות) לגל ההינע וכשאתה נותן קיק אתה מסובב את המנוע בדיוק כמו שהסטרטר עושה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    תודה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    נובע משיקולים אסתטיים אין שום סיבה אחרת.

  5. #5
    Member הסמל האישי של arieelberg
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    75
    למה במכוניות חדשות אין מנואלה?
    אותה סיבה.

    אגב, הספקתי להיות בעלים של רנו דופין 850.
    לדגם הזה הייתה מנואלה חירום, אפשר היה להניע איתה כשהמצבר שבק.

    עכשיו אני מרגיש זקן, הכל בגללך.
    נערך לאחרונה על ידי arieelberg; 05-11-2015 בשעה 20:24.
    אם תרצו, אין, זו אגדה!

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    7
    רוב הקטנועים נטולי הקיק בעלי מערכת הזרקת דלק.כשאין מצבר,משאבת הדלק לא עובדת לכן אין צורך בקיק.

  7. #7
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי arieelberg צפיה בהודעה
    למה במכוניות חדשות אין מנואלה?
    אותה סיבה.

    אגב, הספקתי להיות בעלים של רנו דופין 850.
    לדגם הזה הייתה מנואלה חירום, אפשר היה להניע איתה כשהמצבר שבק.

    עכשיו אני מרגיש זקן, הכל בגללך.
    תתעודד, אתה באמת זקן. לי היה רנו 4 עם תיבה 3 הילוכים שעלה על הכביש שנתיים לפני.

    ציטוט נכתב במקור על ידי yossic צפיה בהודעה
    רוב הקטנועים נטולי הקיק בעלי מערכת הזרקת דלק.כשאין מצבר,משאבת הדלק לא עובדת לכן אין צורך בקיק.
    אין מצבר???
    אתה מבין שפעולתו של המתנע היא זו הצורכת את כמות החשמל הגדולה ביותר. מצבר עייף לא יצליח לסובב את המתנע כנדרש בשביל להתניע את המנוע אבל יוותר בו די הצורך חשמל בשביל להפעיל את משאבת ההזרקה.
    ולכן, קטנוע מוזרק עם קיק יתניע כל עוד יהיה במצברו די חשמל למשאבת ההזרקה.

    איללכא...מ.ש.ל

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    תתעודד, אתה באמת זקן. לי היה רנו 4 עם תיבה 3 הילוכים שעלה על הכביש שנתיים לפני.



    אין מצבר???
    אתה מבין שפעולתו של המתנע היא זו הצורכת את כמות החשמל הגדולה ביותר. מצבר עייף לא יצליח לסובב את המתנע כנדרש בשביל להתניע את המנוע אבל יוותר בו די הצורך חשמל בשביל להפעיל את משאבת ההזרקה.
    ולכן, קטנוע מוזרק עם קיק יתניע כל עוד יהיה במצברו די חשמל למשאבת ההזרקה.

    איללכא...מ.ש.ל
    תגיד,יצא לך פעם להתניע בכבלים רכב/אופנוע מוזרק שמצברו "מת" ואז לנתק את הכבלים?
    אני יכול להבטיח לך שיצא לי לעשות את זה לא מעט פעמים.אני אחסוך ממך את הנסיון...כל זמן שהרכב מחובר לכבלים,הרכב עובד...ניתקת את הכבלים,הרכב כבה .בהזרקת דלק,מערכת ההזרקה חייבת מתח מינימלי בכדי להמשיך לחיות.זה שהיא קיבלה מתח ראשוני לא אומר בהכרח שהיא תצשיך לעבוד לאחר שננתק אותו.
    נערך לאחרונה על ידי yossic; 07-11-2015 בשעה 12:34.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    זה הרבה יותר פשוט.
    אני יצרן קטנועים. אני רוצה לחסוך כסף בעלויות יצור ואני גם רוצה בנוסף לחיסכון להרוויח עוד קצת במכירת החלפים לקטנועים שלי.
    אני מוריד את מערכת הקיק שגם ככה כמעט ואין לה בלאי (וככה אני כמעט ולא מרוויח ממנה רק מפסיד עלויות ייצור עליה) בגלל שימוש מועט מאוד, חוסך לעצמי עלות ברזל וחלקים נוספים, חוסך משקל על הקטנוע, ומצמצם לך את האופציות כך שבמידה ואין לך סטרטר תהיה חייב לטפל בו/ להחליף ומרוויח על הלקוחות שלי יותר.
    אני מקווה שאתה לא כועס עליי. זה ביזנס ואתה עדין תקנה ממני כי העולם היום לא מחפש כלים שיחזיקו שנים כמו לפני 30 שנה.

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה

    אין מצבר???
    אתה מבין שפעולתו של המתנע היא זו הצורכת את כמות החשמל הגדולה ביותר. מצבר עייף לא יצליח לסובב את המתנע כנדרש בשביל להתניע את המנוע אבל יוותר בו די הצורך חשמל בשביל להפעיל את משאבת ההזרקה.
    ולכן, קטנוע מוזרק עם קיק יתניע כל עוד יהיה במצברו די חשמל למשאבת ההזרקה.

    איללכא...מ.ש.ל
    ציטוט נכתב במקור על ידי yossic צפיה בהודעה
    תגיד,יצא לך פעם להתניע בכבלים רכב/אופנוע מוזרק שמצברו "מת" ואז לנתק את הכבלים?
    אני יכול להבטיח לך שיצא לי לעשות את זה לא מעט פעמים.אני אחסוך ממך את הנסיון...כל זמן שהרכב מחובר לכבלים,הרכב עובד...ניתקת את הכבלים,הרכב כבה .בהזרקת דלק,מערכת ההזרקה חייבת מתח מינימלי בכדי להמשיך לחיות.זה שהיא קיבלה מתח ראשוני לא אומר בהכרח שהיא תצשיך לעבוד לאחר שננתק אותו.
    אינובה סוחבת עם מצבר מת לחלוטין. ויש לה הזרקה.
    ככה אומרים אני מה אני מבין.

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי yossic צפיה בהודעה
    תגיד,יצא לך פעם להתניע בכבלים רכב/אופנוע מוזרק שמצברו "מת" ואז לנתק את הכבלים?
    אני יכול להבטיח לך שיצא לי לעשות את זה לא מעט פעמים.אני אחסוך ממך את הנסיון...כל זמן שהרכב מחובר לכבלים,הרכב עובד...ניתקת את הכבלים,הרכב כבה .בהזרקת דלק,מערכת ההזרקה חייבת מתח מינימלי בכדי להמשיך לחיות.זה שהיא קיבלה מתח ראשוני לא אומר בהכרח שהיא תצשיך לעבוד לאחר שננתק אותו.
    לא יצא. מה שכן יצא לי זה ללמוד מעט על מערכת החשמל באופנוע.
    בעיקר לא יצא לי, כי מעולם לא הייתי הבעלים של אופנוע שבו מותקן מצבר "מת" באופן שאתה מתאר. אני תוהה, מהי מידת ההזנחה הנדרשת מרוכב על מנת שהמצבר באופנוע ימות באופן טוטאלי. שזה אפס וולט מתוך קיבולת של 12v.
    לכלים שאתה מתאר הייתה בעיה מהותית אחרת במערכת החשמל, מסיבה זאת או אחרת המנועים שאתה הנעת בכבלים יצרו אפס חשמל וזאת הסיבה שהם כבו ברגע שניתקת אותם.

    ועכשיו, נחזור רגע להתחלה. הקשר שאתה מתאר בין הזרקה לקיק סטארט לא קיים.

    איללכא...ותוודאו מערכת חשמל תקינה, זה חוסך את על אי קיומו של הקיק

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    מערכות החשמל של אופנועים ורכבים מייצרות חשמל תנודתי - במערכות תלת-פאזיות (כל הרכבים ולפחות רוב האופנועים הגדולים) אחרי היישור המתח מתנדנד בין ערך נמוך של 11-12V לערך גבוה של 14-15V (ללא עומס). כמו הקו הצהוב הגרף הבא:



    כל המערכות האלה מסתמכות על מצבר לייצוב המתח, הורדת התנודתיות והגבלת המתח התחתון ביותר אליו יורדת המערכת.
    אם המצבר מת \ לא נמצא, אז אין ייצוב למתח - ואז יש מערכות שיכולות לעבוד עם מתח לא מיוצב, ויש מערכות שלא. לא קשור דווקא להזרקה, גם מערכות ההצתה באופנועי קרב' לא בהכרח סובלות תנודות מתח ויכולות לא לעבוד, למשל - R1 מהדורות הראשונים אינו מוזרק, אבל בלי מצבר הוא לא עובד.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי yossic צפיה בהודעה
    תגיד,יצא לך פעם להתניע בכבלים רכב/אופנוע מוזרק שמצברו "מת" ואז לנתק את הכבלים?
    אני יכול להבטיח לך שיצא לי לעשות את זה לא מעט פעמים.אני אחסוך ממך את הנסיון...כל זמן שהרכב מחובר לכבלים,הרכב עובד...ניתקת את הכבלים,הרכב כבה .בהזרקת דלק,מערכת ההזרקה חייבת מתח מינימלי בכדי להמשיך לחיות.זה שהיא קיבלה מתח ראשוני לא אומר בהכרח שהיא תצשיך לעבוד לאחר שננתק אותו.
    כדי לפתור את הדיון שלכם מספיק להזכיר שיש לא מעט אופנועי שטח עם קיק והזרקה.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    92
    אפשר להניע אופנוע בהידרדרות בירידה? היה שימושי במכוניות גרוטאות שהחזקתי

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אינובה סוחבת עם מצבר מת לחלוטין. ויש לה הזרקה.
    ככה אומרים אני מה אני מבין.
    נו ומוטוקרוסים מה,לא מוזרקים? ועדיין יש להם קיק ללא מצבר בכלל...אנחנו עוסקים בקטנועים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    לא יצא. מה שכן יצא לי זה ללמוד מעט על מערכת החשמל באופנוע.
    בעיקר לא יצא לי, כי מעולם לא הייתי הבעלים של אופנוע שבו מותקן מצבר "מת" באופן שאתה מתאר. אני תוהה, מהי מידת ההזנחה הנדרשת מרוכב על מנת שהמצבר באופנוע ימות באופן טוטאלי. שזה אפס וולט מתוך קיבולת של 12v.
    לכלים שאתה מתאר הייתה בעיה מהותית אחרת במערכת החשמל, מסיבה זאת או אחרת המנועים שאתה הנעת בכבלים יצרו אפס חשמל וזאת הסיבה שהם כבו ברגע שניתקת אותם.

    ועכשיו, נחזור רגע להתחלה. הקשר שאתה מתאר בין הזרקה לקיק סטארט לא קיים.

    איללכא...ותוודאו מערכת חשמל תקינה, זה חוסך את על אי קיומו של הקיק
    א. לאו דווקא הזנחה.רכב ששכב תקופה ללא שימוש,קורה.לא הייתה כל בעיה אחרת ברכבים הנ"ל.ה"תקלה" נפתרה כשהמצבר הוחלף.
    ב. הקשר קיים באבו אבואה...שים לב שבכל הקטנועים שעברו מקרבורטור להזרקה (בעיקר ב-2009) נעלם הקיק סטארט כלא היה. דוגמאות: ג'וי רייד 200,דינק 200,ג'וי מקס 125.
    ג. מה הקטע עם האיללכא???

    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    כדי לפתור את הדיון שלכם מספיק להזכיר שיש לא מעט אופנועי שטח עם קיק והזרקה.
    זה מה שכתבתי.את כל המוטוקרוסים המוזרקים מתניעים בבעיטה למרות שהם נטולי מצבר.אבל הדיון הוא על קטנועים.
    נערך לאחרונה על ידי yossic; 07-11-2015 בשעה 20:14.

אשכולות דומים

  1. הבולמים החדשים של ק.ט.מ – אבולוציה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-05-2016, 19:20
  2. CBR500R, CB500F החדשים עוד מעט כאן
    על ידי airwolf בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-04-2016, 13:16
  3. שליחי הפיצה החדשים של דומינוס - אולי
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 15:19
  4. ה-500 סמ"ק החדשים של בנלי.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2015, 21:52
  5. מטרו ואבניר מפרסמות את המחירונים החדשים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 05:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO