ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
מערכות החשמל של אופנועים ורכבים מייצרות חשמל תנודתי - במערכות תלת-פאזיות (כל הרכבים ולפחות רוב האופנועים הגדולים) אחרי היישור המתח מתנדנד בין ערך נמוך של 11-12V לערך גבוה של 14-15V (ללא עומס). כמו הקו הצהוב הגרף הבא:



כל המערכות האלה מסתמכות על מצבר לייצוב המתח, הורדת התנודתיות והגבלת המתח התחתון ביותר אליו יורדת המערכת.
אם המצבר מת \ לא נמצא, אז אין ייצוב למתח - ואז יש מערכות שיכולות לעבוד עם מתח לא מיוצב, ויש מערכות שלא. לא קשור דווקא להזרקה, גם מערכות ההצתה באופנועי קרב' לא בהכרח סובלות תנודות מתח ויכולות לא לעבוד, למשל - R1 מהדורות הראשונים אינו מוזרק, אבל בלי מצבר הוא לא עובד.
בטרנסאלפ- 2011 מוזרק- שלי, המצבר בימיו האחרונים לא הצליח לסובב את המנוע אבל הפעיל את משאבת ההזרקה כך שהנעתי בדחיפה או בדרדור.
יש מתח מצבר מסוים שהוא רף תחתון לעבודה תקינה של מערכת החשמל?

איללא...קיק