תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: למה בקטנועים החדשים אין kick satrter

צפייה משולבת

  1. #1
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    מערכות החשמל של אופנועים ורכבים מייצרות חשמל תנודתי - במערכות תלת-פאזיות (כל הרכבים ולפחות רוב האופנועים הגדולים) אחרי היישור המתח מתנדנד בין ערך נמוך של 11-12V לערך גבוה של 14-15V (ללא עומס). כמו הקו הצהוב הגרף הבא:



    כל המערכות האלה מסתמכות על מצבר לייצוב המתח, הורדת התנודתיות והגבלת המתח התחתון ביותר אליו יורדת המערכת.
    אם המצבר מת \ לא נמצא, אז אין ייצוב למתח - ואז יש מערכות שיכולות לעבוד עם מתח לא מיוצב, ויש מערכות שלא. לא קשור דווקא להזרקה, גם מערכות ההצתה באופנועי קרב' לא בהכרח סובלות תנודות מתח ויכולות לא לעבוד, למשל - R1 מהדורות הראשונים אינו מוזרק, אבל בלי מצבר הוא לא עובד.
    בטרנסאלפ- 2011 מוזרק- שלי, המצבר בימיו האחרונים לא הצליח לסובב את המנוע אבל הפעיל את משאבת ההזרקה כך שהנעתי בדחיפה או בדרדור.
    יש מתח מצבר מסוים שהוא רף תחתון לעבודה תקינה של מערכת החשמל?

    איללא...קיק

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    בטרנסאלפ- 2011 מוזרק- שלי, המצבר בימיו האחרונים לא הצליח לסובב את המנוע אבל הפעיל את משאבת ההזרקה כך שהנעתי בדחיפה או בדרדור.
    יש מתח מצבר מסוים שהוא רף תחתון לעבודה תקינה של מערכת החשמל?
    יש "מתח הכי נמוך שבו עדיין אפשר להפעיל את המערכת". לא כל רכיבי המערכת דורשים את אותו המתח ע"מ לעבוד, למשל, הלוגיקה הפנימית של ecu כנראה תעבוד על 3.3v/1.8v, וכל מה שמעל זה ממילא ייוצב למתח העבודה, ולכן המצבר יכול להיות גם ב-5v ולמחשב זה יספיק. לעומת זאת, למשאבה צריך יותר מתח כדי שהיא תצליח לבנות את הלחץ הנדרש - רק שהמתח הזה הוא כנראה גם לא 12v, כי יש לה "ספייר", וגם ב-8-9v היא תבנה לחץ מספק. הקויל מגביר מתח הרבה מעבר למה שצריך בפועל בשביל ניצוץ בתנאי סרק, ולכן גם שם יש "ספייר". וכו'.

    כך הרכיב שדורש את המתח הכי גבוה כדי שהוא יפעל באופן תקין - הוא זה שיקבע מה המתח המינימלי בו המערכת תעבוד.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    יש "מתח הכי נמוך שבו עדיין אפשר להפעיל את המערכת". לא כל רכיבי המערכת דורשים את אותו המתח ע"מ לעבוד, למשל, הלוגיקה הפנימית של ecu כנראה תעבוד על 3.3v/1.8v, וכל מה שמעל זה ממילא ייוצב למתח העבודה, ולכן המצבר יכול להיות גם ב-5v ולמחשב זה יספיק. לעומת זאת, למשאבה צריך יותר מתח כדי שהיא תצליח לבנות את הלחץ הנדרש - רק שהמתח הזה הוא כנראה גם לא 12v, כי יש לה "ספייר", וגם ב-8-9v היא תבנה לחץ מספק. הקויל מגביר מתח הרבה מעבר למה שצריך בפועל בשביל ניצוץ בתנאי סרק, ולכן גם שם יש "ספייר". וכו'.

    כך הרכיב שדורש את המתח הכי גבוה כדי שהוא יפעל באופן תקין - הוא זה שיקבע מה המתח המינימלי בו המערכת תעבוד.
    זהלא רק מתח זה גם זרם.המחלה הנפוצה ביותר שבגללה מתים מצברים זה יצירת קריסטלים סולפטיים על הלוחות עופרת זה מקטין שטח מגע עד שהמצבר לא מסוגל לספק קצב פריקה וטעינה סביר ומת.
    אם מערכת מסויימת צורכת נגיד 100 אמפר והמצבר לא יכול לספק את הזרם המתח יפול דראסטית ביחס ישיר להיתנגדות המצבר.

    בגלל זה האורות מהבהבים בהנעה של מצבר גוסס אך טעון
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. הבולמים החדשים של ק.ט.מ – אבולוציה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-05-2016, 20:20
  2. CBR500R, CB500F החדשים עוד מעט כאן
    על ידי airwolf בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-04-2016, 14:16
  3. שליחי הפיצה החדשים של דומינוס - אולי
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 16:19
  4. ה-500 סמ"ק החדשים של בנלי.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2015, 22:52
  5. מטרו ואבניר מפרסמות את המחירונים החדשים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 06:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO