ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
יש "מתח הכי נמוך שבו עדיין אפשר להפעיל את המערכת". לא כל רכיבי המערכת דורשים את אותו המתח ע"מ לעבוד, למשל, הלוגיקה הפנימית של ecu כנראה תעבוד על 3.3v/1.8v, וכל מה שמעל זה ממילא ייוצב למתח העבודה, ולכן המצבר יכול להיות גם ב-5v ולמחשב זה יספיק. לעומת זאת, למשאבה צריך יותר מתח כדי שהיא תצליח לבנות את הלחץ הנדרש - רק שהמתח הזה הוא כנראה גם לא 12v, כי יש לה "ספייר", וגם ב-8-9v היא תבנה לחץ מספק. הקויל מגביר מתח הרבה מעבר למה שצריך בפועל בשביל ניצוץ בתנאי סרק, ולכן גם שם יש "ספייר". וכו'.

כך הרכיב שדורש את המתח הכי גבוה כדי שהוא יפעל באופן תקין - הוא זה שיקבע מה המתח המינימלי בו המערכת תעבוד.
זהלא רק מתח זה גם זרם.המחלה הנפוצה ביותר שבגללה מתים מצברים זה יצירת קריסטלים סולפטיים על הלוחות עופרת זה מקטין שטח מגע עד שהמצבר לא מסוגל לספק קצב פריקה וטעינה סביר ומת.
אם מערכת מסויימת צורכת נגיד 100 אמפר והמצבר לא יכול לספק את הזרם המתח יפול דראסטית ביחס ישיר להיתנגדות המצבר.

בגלל זה האורות מהבהבים בהנעה של מצבר גוסס אך טעון