ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
ככה שיהיה כאן בפורום הידע לעתידיים לבוא:
הdamper זה המקטים שלו.
סט של 4 גומיות קידמיות 27727711036 , בגדול בספר רכב מוגדר כ inspect כל 40 אלף וברגע שמתח חופש סיבובי מעל 2ממ דורש החלפה.
הבדיקה נעשית בצורה של הורדת הרצועה מהגלגלש (כל 40 אלף לפי הספר) שמים הילוך מסובבים גלגלש לצד אחד (או עם כיוון או נגד לא משנה) לבטל חופש עושים פס לורד בין 2 חלקי הגלגלש ואז מסובבים לצד השני הפס יחתך ל2 חלקם אם המרווח עובר 2 ממ חייב החלפה.
על הדרך מומלץ להחליף את הדיסקית שמחזיקה הכל היא נשחקת. 27727706469
יש ביפנים מייסב שגם דורש גירוז אחת לכמה שנים טובות (כ 4-6 שנים) מומלץ לגרז בהחלפה של הגומיות, את הגומיות עצמן גם צריך לגרז בגריז לא חומצי לדוגמא גריז סיליקון או טפלון, ווזלין ביתי גם זורם אבל הוא עמיד פחות מהמצוינים למעלה.

בגלגלש האחורי יש גם 4 גומיות damper והן נמכרות בנפרד אז בעצם צריך 4 יחידות 33117685062.
לפי הספר ההחלפה כל 40 אלף ביחד עם הרצועה, גם אותן מגרזים בגריז לא חומצי.
יש שם גם מייסב 33117660003 המייסב הזה הולך רק אם הגומיות לא הוחלפו בזמן , ואם למשוך אם כל העסק הוא גם מייצר חופש בכל הבית ואז בשלב מסויים נדרש לעשות שתל או להחליף את כל הנאבה(33117678296), המייסב די יקר בארץ אז עדיף להקפיד על הגומיות ולא להיכנס לסיפור של המייסב והבית.

תחזוקה נאותה של המכללים האלה תגרום לרכיבה חלקה שהאופנוע בנויי אלייה ולמעבר גין גז פתוח לסגור חלק
מה המידה של המיסב?