במקומך הייתי בודק את כל מה שניתקת במהלך הפירוק ומחבר מחדש.
נק. נוספת לבדוק - תיבת הפיוזים. אולי בטעות במהלך הפירוק או ההרכבה קיצרת משהו ונשרף פיוז.
החלפת פלגים? אולי בלבלת בין החוטים?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
היום החלפתי שמן , מסנן שמן, ומסנן אוויר, כרגיל, כמו שעשיתי תמיד.
אך לצערי אחרי שהרכבתי האופנוע פשוט מסרב להניע, בדקתי ניצוץ, יש, בדקתי שמיכל הדלק מחובר כרגיל, אכן, אני שומע את משאבת הדלק עובדת.
אך פשוט לא מניע, ניסיתי לדחוף ולהניע את האופנוע, אחרי ששחררתי את הקלאטש הוא עבד לכ 2 שניות ואז נכבה בשמיעת פיצוץ מפחיד.
הבעיה שעכשיו כאשר אני מדליק את השוויטש, הכל נראה כרגיל, איך שאני מנסה להניע עם הטרטר יש סטרטר ולא מניע אך לוח השעונים משתגע כאילו יש פתאום בעיית חשמל, זה קרה רק אחרי הפיצוץ.
מה זה יכול להיות?
תודה מראש.
במקומך הייתי בודק את כל מה שניתקת במהלך הפירוק ומחבר מחדש.
נק. נוספת לבדוק - תיבת הפיוזים. אולי בטעות במהלך הפירוק או ההרכבה קיצרת משהו ונשרף פיוז.
החלפת פלגים? אולי בלבלת בין החוטים?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
למיכל דלק יש כבל אחד שהוא מחובר, אם לא היה מחובר היה מראה לי שאין דלק, והשני זה צינור הדלק.
בדקתי את הפיוזים כולם תקינים, ואפילו החלפתי אותם כדי להיות בטוח.
לא נגעתי בפלגים, רק שמן פלטר שמן, והחלפתי מסנן אויר זהו.
הדברים היחידים שנותקו וחוברו מחדש הם הצינור והכבל שמחוברים למיכל הדלק.
מאיפה היה הפיצוץ ששמעת? אגזוז? תיבת אויר?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מי הדפקט הזה מלמעלה?
מה זאת אומרת משתגע? יש שעונים שמצביעים על תקלה בשיטה הזו( מחוג סל"ד מצביע על מס מסוים למשל)
Sent from my SM-G355H using Tapatalk
מתחיל לכבות וליהדלק מחדש, מנורת fi נכבאת ולא מראה שיש תקלה.
מחר אקח את האופנוע למוסך, מישהו מכיר מוסך טוב לסוזוקי באזור הקריות - עכו ונהריה?
אם תרצה תיגש אלינו ״קיק סטארט״ בשלומי,בטוח שנוכל לעזור לך
שלום ליאור, טיפלתי בבעיה, תודה רבה.
בבוקר היה לי קצת יותר כח, הוצאתי את הפלגים, ניקיתי נתתי כמה פעמים סטרטר, החזרתי ובום עובד.
האמת, אין לי מושג מה הייתה הבעיה, וגם לא יודע אם האופנוע היה מניע בבוקר עוד לפני שהחלטתי לבדוק את הפלגים![]()
לא רואה קשר בין מה שאמרת לאובדה שאחרי לילה הבעיה נפתרה מעצמה. המגעים לא התחברו בלילה.
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה, שאולי אחד המעגלים של המחשב נכנס למצב הגנה שבד"כ משתחרר אחרי כמה זמן.
אם זה היה המצב, אז ניתוק של המצבר לכמה דקות היה פותר את זה גם. אבל עכשיו כבר לא נדע
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
"בבוקר היה לי קצת יותר כח, הוצאתי את הפלגים, ניקיתי נתתי כמה פעמים סטרטר, החזרתי ובום עובד"
אולי זה יסביר איך המגעים התחברו ואולי זה היה החיישן חמצן שחתך את הזנת הדלק בלילה.