תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: התייעצות לגבי קסדת תיור

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26

    התייעצות לגבי קסדת תיור

    הגיע הזמן להחליף קסדה, ועבר זמן מאז שרכשתי את הקודמת. יש יותר מידי דגמים בכל חברה ואני הולך לאיבוד - אשמח לקצת מיקוד

    פרופיל הרכיבה שלי? 30 דק' על כביש מהיר, פעמיים ביום, ישיבה זקופה עם מגן רוח (xevo).

    מה חשוב לי?
    - נוחות (אבל את זה אני אגלה בחנות)
    - שקט (בלי קשר לאטמי אוזניים)
    - בטיחות (האם באמת קסדות מודולריות פחות בטוחות?)

    מה לא חשוב לי?
    - צביעה (אני הולך על שחור סולידי)
    - מחיר (אחרי שאסגר על קסדה כבר אמצא איך להסתדר עם הכסף)

    התחלתי עם לייזר שהיה סבבה, אחריה עברתי לשואי קווסט שממש אהבתי. ההתלבטות שלי היא בין שואי לאראי לשוברט, אבל שלל הדגמים מבלבלים אותי. מבין החברות האלו על איזה דגמים כדאי לי להתביית?

    גם קראתי כאן שיש מבצע די מטורף על השואי קווסט, אז אולי כדאי לקנות את מה שכבר יש לי?

    אשמח לכל עצה או מידע.

    ושאלת בונוס: מה עושים עם קסדות ישנות ותקינות?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    17
    אם מחיר זה לא פאקטור, ממליץ בחום עם שוברט c3pro. מאוד נוחה, הכי שקטה מהנפתחות ומאוד איכותית. יש גם אופציה (אם זה מעניין אותך) לדיבורית מקורית בתוך הקסדה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי itayt צפיה בהודעה
    אם מחיר זה לא פאקטור, ממליץ בחום עם שוברט c3pro. מאוד נוחה, הכי שקטה מהנפתחות ומאוד איכותית. יש גם אופציה (אם זה מעניין אותך) לדיבורית מקורית בתוך הקסדה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לפני 6 שנים, כשהתחלתי לרכוב, אמרו לי מספר אנשים שקסדות נפתחות פחות בטיחותיות מקסדות מלאות. מאז אני נמנע מנפתחות. יש לשוברט גרסה לא נפתחת? היא טובה באותה מידה?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי טריגו צפיה בהודעה

    - בטיחות (האם באמת קסדות מודולריות פחות בטוחות?)
    חד משמעית הן פחות בטוחות מקסדות מלאות.
    מנגנון כזה שאמור להיות קל משקל וזול לייצור, לעולם לא יהיה חזק כמו קסדה מלאה.

    מצד שני, לבחור הזה נפל אופנוע על הראש ולא קרה כלום למנגנון הפתיחה:
    https://www.youtube.com/watch?v=fXj9...ature=youtu.be

    זה מאוד תלוי בסוג הפגיעה

    רק קח בחשבון ש 35% מהפגיעות בקסדה הן על המפרק שמתרומם (סנטר)

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    אם מחיר לא מהווה שיקול- דגם כלשהו של שוברט. קסדה הכי נוחה ששמתי על הראש (דגם מרוצים של bmw אמנם), מכל הביקורות שקטה מאוד-אבל למען הסר ספק אני לא רכבתי איתה לעולם. חסרון היחיד שלה זה מחירה האסטרונומי.

    אישית אני עם הקווסט, האם היא שקטה? לי קשה להגיד, רוכב על נייקד גדול. נוחה היא כן, איכותית? ברור. זה דגם תיור, לא ספורט, עם כל המשתמע מכך.

    כל אראי שרכבתי איתה היתה רועשת (אבל מאווררת מאוד-אחד בא על חשבון השני). אז אם קסדה שקטה זה פקטור חשוב-לא הייתי ממליץ על אראי.
    נערך לאחרונה על ידי TheDevilInside; 08-11-2015 בשעה 06:55.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    חד משמעית הן פחות בטוחות מקסדות מלאות.
    מנגנון כזה שאמור להיות קל משקל וזול לייצור, לעולם לא יהיה חזק כמו קסדה מלאה.
    המון תודה! זה שכנע אותי סופית לוותר על נפתחת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TheDevilInside צפיה בהודעה
    אם מחיר לא מהווה שיקול- דגם כלשהו של שוברט. קסדה הכי נוחה ששמתי על הראש (דגם מרוצים של bmw אמנם), מכל הביקורות שקטה מאוד-אבל למען הסר ספק אני לא רכבתי איתה לעולם. חסרון היחיד שלה זה מחירה האסטרונומי.

    אישית אני עם הקווסט, האם היא שקטה? לי קשה להגיד, רוכב על נייקד גדול. נוחה היא כן, איכותית? ברור. זה דגם תיור, לא ספורט, עם כל המשתמע מכך.
    אחרי הרבה מאוד קריאה באינטרנט, כנראה שה-GT Air אפילו מוצלחת יותר (ובין השאר שקטה יותר) מה-Qwest. לפחות זה מה שרוב האינטרנט אומר (היו לא מעט שלא שמו לב להבדל). אז בגזרה של שואי אני מתמקד ב-GT Air וב-Qwest.

    הבעיה שלי עם שוברט: באתר שלהם אני רואה רק שני דגמים סגורים: S2 sport ו-SR1, שניהם לא בנויים לתיור אלא לתנוחת ישיבה של שכיבה ומהירויות גבוהות. איזה דגם של שוברט מתאים לתיור (אם בכלל יש כזה)?

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ה s2 היא הספןרט תיור בשוברט
    נפתחת מודרנית עוברת את אותם מבחני הריסוק בידיוק כמו קסדה סגורה. כן מפרק זו נקודת תורפה אבל לקבוע שדווקא המפרק יכשול ולא הגוף בעובי 1 ממ תרמו פלסטיק זה די יומרני.

    החסרון היחיד של קסדה נפתחת מודרנית זה התוספת משקל , אגב באתר שארפ יש נתון מדוייק שבו הם נותנים אחוזים של כמה סיכוי יש שהקסדה תשאר נעולה אחרי נפילה.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    122
    אני רוכב עם שוברט sr1 על נייקד (gsr)
    היא יחסית שקטה ודי מאווררת
    יש לי רק בעיה אחת איתה עם המשקף שהוא ניפתח שאני מסתכל לצדדים,אבל חוץ מזה אין משהו מיוחד.
    לא שמעתי על בעיה דומה אצל מישהו אחר אבל בסדר

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי אזעקה לאופנוע
    על ידי YoniSlash בפורום פורום ציוד
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-10-2016, 17:45
  2. התייעצות לגבי מעבר לדו גלגלי
    על ידי iafmike בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 31-03-2016, 01:08
  3. התייעצות לגבי מולטי-וריאטור
    על ידי nba188 בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 12-11-2015, 00:15
  4. התייעצות לגבי אזעקה
    על ידי 338cal. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 16:30
  5. התייעצות לגבי שידרוג!!
    על ידי nuri22 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 13:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO