אם מחיר זה לא פאקטור, ממליץ בחום עם שוברט c3pro. מאוד נוחה, הכי שקטה מהנפתחות ומאוד איכותית. יש גם אופציה (אם זה מעניין אותך) לדיבורית מקורית בתוך הקסדה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הגיע הזמן להחליף קסדה, ועבר זמן מאז שרכשתי את הקודמת. יש יותר מידי דגמים בכל חברה ואני הולך לאיבוד - אשמח לקצת מיקוד
פרופיל הרכיבה שלי? 30 דק' על כביש מהיר, פעמיים ביום, ישיבה זקופה עם מגן רוח (xevo).
מה חשוב לי?
- נוחות (אבל את זה אני אגלה בחנות)
- שקט (בלי קשר לאטמי אוזניים)
- בטיחות (האם באמת קסדות מודולריות פחות בטוחות?)
מה לא חשוב לי?
- צביעה (אני הולך על שחור סולידי)
- מחיר (אחרי שאסגר על קסדה כבר אמצא איך להסתדר עם הכסף)
התחלתי עם לייזר שהיה סבבה, אחריה עברתי לשואי קווסט שממש אהבתי. ההתלבטות שלי היא בין שואי לאראי לשוברט, אבל שלל הדגמים מבלבלים אותי. מבין החברות האלו על איזה דגמים כדאי לי להתביית?
גם קראתי כאן שיש מבצע די מטורף על השואי קווסט, אז אולי כדאי לקנות את מה שכבר יש לי?
אשמח לכל עצה או מידע.
ושאלת בונוס: מה עושים עם קסדות ישנות ותקינות?
אם מחיר זה לא פאקטור, ממליץ בחום עם שוברט c3pro. מאוד נוחה, הכי שקטה מהנפתחות ומאוד איכותית. יש גם אופציה (אם זה מעניין אותך) לדיבורית מקורית בתוך הקסדה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
חד משמעית הן פחות בטוחות מקסדות מלאות.
מנגנון כזה שאמור להיות קל משקל וזול לייצור, לעולם לא יהיה חזק כמו קסדה מלאה.
מצד שני, לבחור הזה נפל אופנוע על הראש ולא קרה כלום למנגנון הפתיחה:
https://www.youtube.com/watch?v=fXj9...ature=youtu.be
זה מאוד תלוי בסוג הפגיעה
רק קח בחשבון ש 35% מהפגיעות בקסדה הן על המפרק שמתרומם (סנטר)
![]()
אם מחיר לא מהווה שיקול- דגם כלשהו של שוברט. קסדה הכי נוחה ששמתי על הראש (דגם מרוצים של bmw אמנם), מכל הביקורות שקטה מאוד-אבל למען הסר ספק אני לא רכבתי איתה לעולם. חסרון היחיד שלה זה מחירה האסטרונומי.
אישית אני עם הקווסט, האם היא שקטה? לי קשה להגיד, רוכב על נייקד גדול. נוחה היא כן, איכותית? ברור. זה דגם תיור, לא ספורט, עם כל המשתמע מכך.
כל אראי שרכבתי איתה היתה רועשת (אבל מאווררת מאוד-אחד בא על חשבון השני). אז אם קסדה שקטה זה פקטור חשוב-לא הייתי ממליץ על אראי.
נערך לאחרונה על ידי TheDevilInside; 08-11-2015 בשעה 06:55.
המון תודה! זה שכנע אותי סופית לוותר על נפתחת.
אחרי הרבה מאוד קריאה באינטרנט, כנראה שה-GT Air אפילו מוצלחת יותר (ובין השאר שקטה יותר) מה-Qwest. לפחות זה מה שרוב האינטרנט אומר (היו לא מעט שלא שמו לב להבדל). אז בגזרה של שואי אני מתמקד ב-GT Air וב-Qwest.
הבעיה שלי עם שוברט: באתר שלהם אני רואה רק שני דגמים סגורים: S2 sport ו-SR1, שניהם לא בנויים לתיור אלא לתנוחת ישיבה של שכיבה ומהירויות גבוהות. איזה דגם של שוברט מתאים לתיור (אם בכלל יש כזה)?
ה s2 היא הספןרט תיור בשוברט
נפתחת מודרנית עוברת את אותם מבחני הריסוק בידיוק כמו קסדה סגורה. כן מפרק זו נקודת תורפה אבל לקבוע שדווקא המפרק יכשול ולא הגוף בעובי 1 ממ תרמו פלסטיק זה די יומרני.
החסרון היחיד של קסדה נפתחת מודרנית זה התוספת משקל , אגב באתר שארפ יש נתון מדוייק שבו הם נותנים אחוזים של כמה סיכוי יש שהקסדה תשאר נעולה אחרי נפילה.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני רוכב עם שוברט sr1 על נייקד (gsr)
היא יחסית שקטה ודי מאווררת
יש לי רק בעיה אחת איתה עם המשקף שהוא ניפתח שאני מסתכל לצדדים,אבל חוץ מזה אין משהו מיוחד.
לא שמעתי על בעיה דומה אצל מישהו אחר אבל בסדר