למה להיכנס למטה חולה.
תמשיך לחפש.
פה תצטרך להחליף שלדה, לא נראה לי שיש מישהו מוסמך בארץ שיכול לישר שלדה.
אם אפשר לשאול, באיזה אופנוע מדובר?
רציתי לקנות אופנוע והתברר שיש סטייה בשלדה קצת יותר ממה שמותר (לא בטוח כמה)
השאלה שלי היא מה היא בכלל סטייה בשלדה ולמה היא גורמת והאם זה בר תיקון והאם בכלל שווה לתקן (כמה בערך לוקחים על זה)
למה להיכנס למטה חולה.
תמשיך לחפש.
פה תצטרך להחליף שלדה, לא נראה לי שיש מישהו מוסמך בארץ שיכול לישר שלדה.
אם אפשר לשאול, באיזה אופנוע מדובר?
השלדה היא האופנוע עצמו, אי אפשר 'להחליף שלדה'.
אפשר להעביר את כל רכיבי האופנוע לשלדה חדשה, אבל מספר הרישוי וזהות האופנוע יהיו של השלדה החדשה.
Sent from my C6833 using Tapatalk
מי אמר שיש סטיה?
איפה הסטיה בדיוק? באיזה ציר?
אל תקנה אותו
כנראה שעבר תאונה שפגעה בשילדה. לא לגעת
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
היה לי נינג'ה 636 2004 לפני כ8 שנים שעבר החלפת שלדה, וזה הופיע גם ברישיון הרכב.
פות"ש, אני מצטרף למה שאמרו לך כאן, עם כל הכבוד לסוכנות שהייתה בה, תתרחק (נכון לגבי האופנוע).
בשביל מה לך לקנות אופנוע שאתה הולך לסבול ממנו, הוא לא יסע לך בקו ישר כמו שאופנוע אמור להיות, השאלה היא אם הם מוכנים להוריד לך את מחיר השלדה ואם בכלל אין נזק אחר שנגרם מהתאונה.
אפשר את שם הסוכנות הזאת? נשמעים מאוד אמינים.
תראה.
כלל האצבע של אנשים חכמים אומר להתרחק מבעיות. אופנוע עם בעיה בשלדה זה בעיה.
מצד שני, אנשים חכמים יודעים לנצל הזדמנויות, ובשביל זה צריך ידע, שהוא כידוע כוח.
איזה עיקום בדיוק, איפה, כמה, למהף מי בדק ועד כמה הוא אמין יכול לתת לך אינדיקציה האם לשלול על המקום או שיש לזה פוטנציאל ואפשר להתמקח ולקבל משהו יותר שווה ממה ששילמת עליו.
למיטב זכרוני מדובר בשלדת פלדה. זה יכול להיות עיקום לא משמעותי במיוחד, זה יכול להיות עיקום שניתן ליישור ללא השלכות ובעלות לא גבוהה במיוחד. צריך לדעת.
אבל כלל האצבע, כאמור, להתרחק. במיוחד אם אתה לא מבין בזה יותר מידי.
אהבתי את התגובה המפורטת ודרום...
ממש נכון.
משהו שקרה לי השבוע.
בחור מוכר מובי ב1,500 שקל.. יפה אבל לא סוחבת לטענתו, כנראה המנוע.
חבר הביא לבדיקה מניעים והכלי מגמגם בפתיחות, רעש לא סביר לא שמעתי.
פתחנו וריאטור נראה מעולה, הלאה לקרבורטור, החלפנו בקרבורטור של מובי אחר.
הפלא ופלא, שום מנוע ושום בטיח.
הקרבורטור הוחלף בעלות של 250 שקלים, והקטנוע עולה בערכו ל3,000שקלים.
למה להיכנס למיטה חולה באמת , גם אם המחיר טוב, באיזה אופנוע מדובר באמת ?!