תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: כיול מתלים לcb1000r

תצוגה בשכבות

  1. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    39
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    זה חמוד, אבל אני עדיין מחכה להסבר איך אתה מפצה על העובדה הקרה שהקפיצים רכים לך מדי
    גם אם תסתובב את הפרילוד עד הסוף למצב הכי קשה כל מה שזה עושה זה למתוח את הקפיץ ולא משנה את הקבוע שלו
    אני לא איזה דוקטור למתלים וכיוון שהנושא מורכב מאוד (מאוד) אני אפילו לא מתווכח איתך ברמה הטכנית. אבל אני עדיין חושב שאתה מזלזל במתלים שלך

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    לפי חוק הוק, כח שמפעיל קפיץ הוא ביחס ישר לקיווץ/מתיחה שלו.
    כשמכוונים פרילוד, מקווצים את הקפיץ, ובכך גורמים לו להפעיל יותר כח. מה שגורם לזה שהאופנוע ישקע פחות תחת משקל הרוכב (סאג).
    מכיוון שהכיוון של הבולמים לא מאפשר להגיע לסגירת מהלך קפיץ, הצורך להתאים קפיצים למשקל של הרוכב מגיע רק במצב שבו הסאג גדול מדי בכיוון פרילוד מקסימלי (מה שכמעט ולא יכול להתרחש במקרה שבו הקפיץ תקין מכיוון שהאופנוע מתוכנן לשאת 2 אנשים במשקל ממוצע, שזה בערך 180 ק"ג).
    דבר מעניין נוסף, הוא, שברוב הקפיצים המשמשים בייצור בולמים, הקבוע של הקפיץ הוא לא באמת קבוע אלא משתנה. הקפיצים בבולמי זעזועים של אופנועים הם לרוב "פרוגרסיביים" כלומר הקבוע שלהם משתנה בהתאם לעומס המופעל עליהם מה שמאפשר להם תגובה "רכה" למהמורות קטנות, ותגובה "קשיחה" במהמורות גדולות.

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי anton.dorofeyev; 15-11-2015 בשעה 08:32.

אשכולות דומים

  1. כיוון מתלים בwr250r, אחורי בועט
    על ידי thekeeper בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-05-2016, 00:53
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-02-2016, 16:08
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-11-2015, 23:02
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-10-2015, 01:08
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 21:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO